Jumaat, 26 April 2013

PANASS!! Gambar Menarik Azeez Rahim Gempur Baling Bersama Orang Muda!! #TukarKedah #SaveKedah



Semalam Tok Azeez Rahim calon BN bagi Parlimen Baling mengempur sekitar Baling dengan Pergerakan Pemuda UMNOnya.

















Aktiviti jelajah ini yang digerakan oleh Timbalan Pengarah Jentera PRU13 Baling, Ishak Mat berjaya menghimpunkan konvoi sepanjang 7 KM. Anak muda yang menyayangi perjuangan Barisan Nasional berhimpun seramai 1200 orang pemuda.

Semangat yang ditunjukan oleh jentera pemuda dari PDM sekitar Mukim Bakai, ini akan menumbangkan 'keangkuhan dan kesombongan' PR di negeri kedah ini.

Apa lagi !! Jom semua anak muda Baling kali ini kita pakat #TukarKedah kembalikan pemerintahan kepada Barisan Nasional.

McTheory:
#BNpilihanOrgMuda

12 ulasan:

Anak Bakai Kedah berkata...

Ramai orang Baling xberapa kenai Dato Ajih Rohing nie,sebab dia mai Baling 5 tahun sekali,tue pun time PRU..
Kalau xdak PRU batang hidung pun xnampak..Bila time PRU mula la datang buat muka sedih dan toye ajak orang Baling sokong dia?

Kita kasi bungkuih ini Ajih Rohing pada PRU kali ini,baru lain kali dia beringat cikit,nak jumpa orang Baling bukan 5 tahun sekali..Kesian?

Awanama berkata...

muhong ehh.. aku nampak dia ada selalu kat baling nuhh..

tinta utara berkata...

agak ar... takleh blah la bohong... kalo ya pon dia takdak, kurang2 dia pi projek Kelab Putera... merata kot dia pi ntok bantuan... gempa kt NZ la.. tsunami laa... merata laa.. kalo stakat ckap, tapi kurang baca baik tak payah la Anak Bakai ooiii...

Anak Bakai Kedah. berkata...

Yes,memang la dia p merata-rata Somalia,Mesir,Jepun dan banyak lagi
dengan Kelab Putera 1 Malysia,tapi maksud saya ada dia ambik kisah tentang Rakyat Baling dalam masa 5 tahun lepas..bila nak dekat pilihan raya baru la terhegeh-hegeh jumpa orang kampong nak tagih undi la tue..Tapi orang Baling pun dah bijak dan cerdik serta tahu bukan Pemimpin yang seperti ini kita perlukan.

Awat xdak sangatka orang Baling yang bijak pandai bulih ganti dia jadi calon?sampai pakai calon import segala...

Macam pemain bola Sepak Liga Super pulak,BN bulih Import orang luaq jadi calon BN...Lepaih menang cabut balik KL..Rakyat Baling dok nganga tengok Azih Rohing nie kat TV3 dan Surat Khabaq..Sampai bila Rakyat Baling nak maju kalau macam nie?..Fikir-fikirkanla...Biaq apa pun pilih la ORANG KEDAH/ANAK BALING?..Nah la nie yang dicalonkan oleh PAKATAN RAKYAT adalah semua anak Baling orang Kedah...inilah Pemimpinn yang kita perlu pilih..Tinta Utara?

Awanama berkata...

Tak payah sembang lah

Pemimpin umno pun sama time ni baru lah nampak dekat ngan rakyat masuk media sini sana konon mesra.

Bagi air pun macam bagi makan kat lembu campak aja hahahahahaha
Hangpa pun kutip wah kerajaan umno buat hangpa macam takde harga.

Wei aku ni bos menteri sebab depa kene ikut kehendak rakyat bukan rakyat ikut kehendak depa.

Sms rayuan mintak sedekah sokong BN haha tak boleh belah. Member aku punya rumah pun ada pengundi hantu hahahaha
Depa ni buat untuk negara ke untuk depa

Kelakar orang barisan ni.

Melayu lah sangat hang nak bela. Bila rakyat tolak mula lah main sentimen perkauman kelakar betul

By the way nama duit yang kerajaan dok guna tu ialah duit pembayar cukai bukan duit kerajaan.
Br1m tu duit pembayar cukai bukan duit umno or barisan.

Bukan barisan bagi hangpa makan rezeki tu dari Allah and hang yang usaha.
Takde dalam slip gaji hang pun tulis sumbangan umno.

Kalau umno iklas taklah kroni untung billion dari kerja2 kutip tol

Sekian

Panas panas panas

Awanama berkata...

Woii anak bakai hg x payah ckp la pasai isu calon import ni...kena balik kt pakatanla bodo..merata tmpat dok import..tgk mat sabu anak jati pendang ka??bkn hg nak bela tmpat hg ja kot ada clon tmpatan..tmpat lain cmna?bengong..

Awanama berkata...

.....pakatan bakal tumbang di Baling...tunggu dan lihat 5/5/13....tersungkur

Anak Bakai Kedah. berkata...

Terima Kasih,indahnya bahasa orang Umno,tapi dalam bab bertukar2 pendapat ini xkisah la sangat,bantai ja la.....

Calon yang kita nak import tue lain kali kena la, tengok jugak asal usul dari mana?Mat Sabu yang sedara kata bukan orang Pendang,yes tapi asal usul dia orang Kedah,sekurang2 dia faham cara orang Kedah,kaum kerabat dia sebelah Baling pun bersepah...

Tapi kalau Ajih Rohing nie dah la orang KL,tatatusila,citarasa serta permasalahan orang Baling pun kurang faham...nak faham macam mana datang Baling 5 tahun sekali...
Jangan kata nak cakap Baling,cakap Kedah pun keraih lidah
Kalau Ajih p sebelah pendalaman Kupang..silap2 Ajih kena pakai juru bahasa kot...nie la silapnya ,kalau xpakai juru bahasa lagi payah,orang kampong habaq lain tok Ajih paham kok lain pulak..payah Calon Import macam nie?

Saya syurkan lain kali kalau BN nak menang sangat carilah calon yang berleliber cikit dan Pastikan anak Baling kalau xdak sangat cari orang Kedah tempat lain?

Awanama berkata...

dia luar pun banyak membantu, berbanding orang pas tempatan dok penipu kedarah duit rakyat Baling. habis semua kena tipu konon nak dapat tanah!

Awanama berkata...

dok pikiaq kot luaq buat apa,xpyh la nak cari nama,nak tunjuk gambaq keluaq TV dan surat Khabaq,Calon ni kena pikiaq Rakyat Baling dulu?baru la buleh jadi WAKIL RAKYAT P16 BALING,tempat yg dia nk wakili kelam kabut,dok p bantu org lain pasai apa?kalau duit banyak sangat mai kat kampong ni berlambak org yg perlu dibantu?

Jawapanya sebab dia masih tidak bulih menerima dan menjiwai kehendak orang Baling.

Rakyat Baling kena TOLAK CALON YANG MACAM INI....

Awanama berkata...

ORG PAS MANA NI YG DOK TIPU RAKYAT BALING SAMPAI TARA NI,HANG HABAQ MAI SAT?
KALAU BETUI LA,JOM KITA P REPORT?

Awanama berkata...

bila ada apa2 kecelakaan kat baling dialah yg sampai dulu sebelum Ahli Parlimen sebenar. Dia memang berjiwa rakyat. Pernah 1 ketika dia ada di luar negara dia suruh wakil dia turun untuk tgok apa yang boleh dibantu. nak muhung pun agak2 la bro...sapa kenai dato aziz ni mmg tau dia mcm mana.