Sabtu, 13 April 2013

PANASS!! Hadi Awang Gadai Diri dan Parti Semata Nak Bela Skandal Mustafa Ali! #TolakPR #SpendaPutih




Alah bisa tegal biasa, bila perbuatan bodoh dan jahat mereka di'kalih'kan kepada UMNO pula. Paling menarik bila ada video seks yang didedahkan, belum pun mereka tengok, mereka dah tuding jari kepada UMNO! Haprak sungguh! Husam pun pernah menafikan video tersebut di SINI


Hadi Awang dalam satu sidang medianya dengan yakin menyatakan bahawa video seks yang melibatkan Setiausaha Agung Pas itu adalah FITNAH semata-mata.

Macam biasa lah kalau dah geng sendiri mesti lah kena cover sahabis mungkin. Mana nak letak muka kalau rakyat tahu pemimpin parti Islam terjebak dengan zina.

Yang peliknya selaku permimpin parti Islam, boleh pula Hadi Awang menganggap perbuatan zina yang dilakukan oleh pemimpin kanan Pas itu sebagai perkara remeh dan tidak penting sedangkan semua umat Islam sedia tahu bahawa zina adalah sebahagian dari DOSA BESAR yang mana jika dihukum mengikut undang-undang Islam boleh dikenakan Rejam sampai mati sekiranya didapati bersalah melakukan perbuatan zina tersebut.

Beginikah gambaran Hudud Islam yang ingin dilaksanakan PAS jika berjaya mentadbir negara ini (minta dijauhi). Sekiranya perkara zina tersebut berlaku pada rakan pemimpin sendiri dikecuali dari dikenakan hukum. Kalau orang UMNO yang terlibat rasanya dah lama hukuman tersebut sudah pun dijalankan.

Nafi lah selagi boleh wahai Hadi Awang, rakyat mahu lihat sampai bila kamu boleh bertahan menanggung, menutup perbuatan terkutuk pemimpin sendiri. Bangkai gajah tetap akan berbau walau ditutup dengan serban, inikan pula video seks yang boleh di-copy dan dimuat turun. Terima sajalah ketentuan Tuhan ini, pintu taubat masih terbuka buat Mustafa Ali selagi masih hidup.

Kepada pengikut Pas, kebenaran memang pahit untuk ditelan!

McTheory:
Namun kebenaran sentiasa berada dipihak yang menang..

4 ulasan:

Awanama berkata...

Macam mane nak laksana hukum hudud macam nih. Kalau ikut hukum hudud, bab berzina dah kena rejam sampai mati. Tapi kini dah jatuh hukum perkara remeh. Masya Allah.

Awanama berkata...

PAS dalam erti kata :-
PAS = Parti Ajaran Sesat
PAS = Parti Angkatan Syaitan
PAS = Parti Ada Spender

PAS telah ditelanjangkan oleh Sekutunya sendiri.

Pemimpin PAS tak bermoral diketuai oleh :-
Mat Sabu
Adun Selising
Adun Ladang
Terkini Setiausaha Agung PAS Mustafa Ali.

Dari Hukum Hudud ke Negara Kebajikan. Sondol bini orang dan pelacur.

Itulah bahana Menjual Kalimah Allah kepada orang kapir.
Itulah bahana Melacur Kesucian Islam.
Itulah bahana Mengapirkan Orang sesuka hati.

Ingat wahai Hadi Awang dan Nik Aziz itu adalah isyarat jelas kemunafikkan PAS.

Pelihat berkata...

Pak2 lebai pas nk buat hudud.kes stopa la buat dulu

Awanama berkata...

salahkan Umno tanpa bukti igt rakyat bodoh ke mcm cai2 PR...