Sabtu, 13 April 2013

PANASS!! Jam Stopa Ali Sama Dengan Lelaki Dalam Video? #SpendaStopa




Mc sebenarnya tak perasan pun benda ni, tapi rakan blogger Pisau Kedah yang perasan sangat. Entah macam mana dia belek video tu sampai dia nampak jam Stopa Ali sama dengan lelaki dalam video tu. Mc nak tengok lama-lama pun tak sanggup, takut muntah nanti. he he..

Tak tau la apakah ianya satu kebetulan saja jam yang di pakai Stopa Ali sama dengan jam yang di pakai pelakon Video Lucah Spender Putih yang kini sedang hangat di sebarkan dalam laman media maya.

Mungkin kot pelakon Video Lucah Spender Putih tu saja-saja nak pakai jam sama seperti Stopa Ali, malah lelaki dalam video tu juga sama macam Stopa Ali, mempunyai rupa paras dan nada percakapan seperti dia. Apakah ianya kebetulan?

Pada yang belum tengok video tu, boleh tengok kat SINI untuk kenal pasti!


McTheory:
Trademark baru Pas ni memungkinkan Pas ke Putrajaya wooo..

13 ulasan:

Awanama berkata...

Korang ni teruk laa..projek video transformed jd bang non xslesai lg korang tmbah yg ni pulakkk..!! Ni nk cari kt mana plk pelakon yg mcm pak mus nih..?? haishh..

Awanama berkata...

aku pown sokong PAS .betoi la kata hang nak belek lama2 video orang tua nih pown aku pon nak termuntah....ntah la..semnjak 2 menjak nih jadi malas pulak nak ikut pas nih..tapi cenderung ke parti UMNO/BN..memang tak la..yang pastinya menyokong islam.

Awanama berkata...

susah sgt ker nk sokong BN? apa masalahnya? takut kena kutuk? takut nik ajih kata dosa? sedar la sikit, bersama BN bukan masalah kalau cara betul.. sama juga PAS, KALAU betul.. xdak yg perfect, tapi cari la yg senonoh..

Awanama berkata...

parti baru pada pru 13 nanti akan muncul iaitu parti seluar dalam (PSD)

Awanama berkata...

sekarang ni aku nak cakap aku sokong pas pun malu pada diri sendiri..

Awanama berkata...

Bro... ada tak rakaman video lain stopa sedang kunyah makanan... kacang... mmg xleh spin lah kalu ada video dia mkn kacangg.. compare ngan dia kunyah mass pakai big spender... Parti Atuk Spender ..

Awanama berkata...

Sekarang ni kalau buat maksiat senang Je ,bila kantoi salahkan umno ,konspirasi la ,fitnah la yang dapat sedap dia ,yang salah orang

Awanama berkata...

ini semua kerja orang yang tidak bertamadun bukan nk memajukan negara tapi menjatuhkan maruah orang lain ada orang jam dia sama kebetulan dan ada orang muka nk sama apelah tuduh orang suka-suka hati je

Awanama berkata...

umno x dak keja lain ka.. video sex ja hampa tau,, bodo,, aku sbelum ni dah terfikir nk undi bn.. tp video sex smakin mjadi2,, x dak modal dah kot.. PR lagi bgus.. sial umno..muak dah dgan video sex ni

Awanama berkata...

Mula2 nak pecaya.tp trfikir sejenak,Nape msti video tu muncul pd waktu dkt mngundi..erm.serah pd yg kuasa.yg pnting,undilah utk islam.

Awanama berkata...

Sokong pd prti yg prrjuangkn islam.allahuakbar..

Awanama berkata...

saya malu ngan anak2...sebab saya dulu sokong pas....saya x mau lg terlibat dengan pas....parti sex...yg membawa ajaran yg rosak akidah

Awanama berkata...

balik2 alasan yg bagi.. UMNO punya kerja.... Umno yg buat buat... Sendiri buat salah org lain punya angkara... tipikal...