Ahad, 14 April 2013

PANASS!! Hadi Awang Makin Merapu, Kata Pak Stopa Ali Sakit Belakang La Pulak! #TolakPAS #StopaSpender


Mc nak tergelak la dengan orang tua Presiden Pas ni, punya la nak pertahankan Pak Mus, sampai sanggup berbohong macam-macam. Sejak bila la Pak Mus ni sakit belakang sampai nak sembahyang pun kena duduk? Adoii laa.. Gila pun puak Pas ni, nak menipu pun agak-agak la..

Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang hari ini terus menafikan penglibatan Mustafa Ali dengan rakaman video seks yang kini tersebar di internet sebaliknya mendakwa ia hanyalah lakonan yang dibuat oleh pihak-pihak tertentu.

Abdul Hadi turut mendakwa, Setiausaha Agung Pas itu sudah uzur sehinggakan sejak beberapa tahun kebelakangan ini menunaikan solat secara duduk.

Justeru beliau berkata, mereka yang menghasilkan rakaman tersebut sepatutnya "menggunakan pelakon yang lebih muda" dan bukannya seperti yang dipaparkan dalam rakaman tersebut.

Pelakon? Fitnah? Muda? Ohh.. tidak.. Pas semakin merapu! Hadi Awang patut bersara dari arena politik sebab makin tak relevan dan mengarut.

Tolonglahh. Benda realiti macam ni pun lagi nak menipu, bawa-bawa bertaubatlahh..

McTheory:
Kalau ada yang tak percaya mai la tengok kat SINI

12 ulasan:

asrulhisham berkata...

terbaik....dan memang kena bawa terbaik

asrulhisham berkata...

bertaubat laa....

Awanama berkata...

sakit pinggang pn leh warm up apa...hehehehe...walahaii..sedeh tgok...klu yg muda buat onar, gagah la gk nk protes, da da tua2..rumah kata pirigi, kuboq kata mai3..nauzubillahh,,

Awanama berkata...

Hahahaha mcm penah ke dgr statement nih ble Anwar tlibat ngan kes liwat... Dah x da idea lain ker??? Alasan sakit belakang, lain kali pakai la alasan mati pucuk lagi ngam.. Klu stakat skit blakang batang tu bleh kertas lg, x da masalah pun nk lakukan seks. Agak2 la wei nk menipu pon, baik jd mcm Chua Soi Lek, walaupon video tu kabur tp tetap mngaku salah dn letak jawatan. X da plak rasenye dua tuduh PAS ke, PKR @ DAP ke. Malu weiiiii kte parti islam

Awanama berkata...

KEPALA BUTUH HANG...........
SAKIT PINGGANG KEPALA BAPAK APA......
SAKIT BATANG PELE ADA LA WEE....
TP KLU SAKAIT PINGGANG AKU PERCAYA..
SEBAB POMPUAN TU TOLONG URUT2...NAK EJAS2 BALIK URAT YANG LARI TIME BALOOOON TD...
PAS...MAKIN LAMA MAKIN SIAL...
ORG TUA KLU TAK KENAL TEKNOLG MCM TU LA...SEMUA TAK KENA...MMG BODOH..

Awanama berkata...

Webportal berita edisi percuma tanpa perlu melanggan

Freemalaysiakini2.com

Awanama berkata...

Hadi.. siap la ko.. kerana ko lah umat islam berpecah, diperlekehkan dan ditertawakan. Mu tak dok kredibiliti langsung. Bengong mu!

Awanama berkata...

Mu tngok baju ngang jamg..same..

Durio ziberthinus berkata...

Sepatutnya alasan yg paling munasabah ialah Stopa tengah sakit tekak waktu tu. Dia tidak akan mengerang,,Ah..ah..ah..em..em waktu adegan tu. Itu pelakon seakan-akan muka Omar Shariff..bukannya Stopa. Stopa tu tak reti kata I YOU..I YOU.

Awanama berkata...

Im coming im coming cite blue mat salleh pulak

Awanama berkata...

mungkin ada producer akan ambil wanita tu sebagai pelakon kot....

Awanama berkata...

wahai penyokong2 PAS, tengok dan lihat sendiri lah video ni woiiii.. video PAnaS...... kalu x caya memang puak puak mu ni mata buta sungguh.