Ahad, 14 April 2013

TUDIAA!! Lagi PKR Kedah Keluar Parti!! #TukarKedah #SaveKedah


Semalam, 150 ahli PKR dari cabang Padang Serai termasuk Timbalan Ketua Cabang, Johari Teh telah mengumumkan keluar parti dengan menyertai Umno dan menyokong BN .

Kami dimaklumkan akan ada ramai akan keluar dari Pkr di Padang Serai selepas ini.

Borang keahlian diserahkan kepada Timbalan Ketua Umno Bahagian Padang Serai, Abdul Halim Hasan.

Nampaknya, selepas Lembah Pantai, Permatang Pauh ...kini PKR Padang Serai pulak terus berpecah !

Macam mana Bang Non ?? Apa dah jadi ni ?? Nak tawan Putrajaya macamana kalau jentera2 sendir dah hilang kepercayaan dan keluar parti- GPB

Keadaan ini berterusan, di Sik dah beribu-ribu orang Pas keluar parti dan masuk UMNO. Tak percaya? Tunggu yang panass dan Team Media Kedah kelak..

McTheory:
Pas Kedah dah nazak sekarang ni.. macam MB dia juga..

6 ulasan:

Awanama berkata...

tula sik nk salahkan Umno je tanpa bukti....igt rakyat bodoh sgt ke...kan pengikut sendiri pon sampai muak...

anaQarbana berkata...

saya kenal Johari Teh ni...saya kenal keluarga dia....saya rapat dengan keluarga dia...dulu UMNO....

manjung berkata...

Sipudin pucat nampak...abang mat sabun okey ke...

Awanama berkata...

Semoga banyak lagi solat2 hajat di buat oleh pas. Ini akan menerangkan hati ahli2 pas yg taksub..

Awanama berkata...

Haha...umno xde modal. Pakai penyokong sendiri. Bagi duit. Masuk umno konon. Kuikuikui

Awanama berkata...

Saya saudara paling rapat dalam ertikata seperut dari ibu yang sama. Perubahan yg dipilih amat disokong oleh semua org. pKR dan pas telah membutakan matanya selama ini...... saya harap perjuangan dia dalam UMno akan membuka mata masyarakat untuk tahu bertapa UMno membela org melayu dan rakyat Malaysia..