Jumaat, 12 April 2013

PANASS!! Identiti Wanita Bersama Lelaki Mirip Setiausaha Agung Pas Telah Dikenal Pasti! #TolakPAS


Tentu ramai yang nak tahu siapa wanita yang bersama dengan lelaki mirip wajah setiausaha agung Pas tu? Wanita tu kalau tak salah orang thai yang fasih berbahasa melayu. Bukan Islam, tak pasti sama ada dia pelacur atau tidak, mungkin perempuan simpanan lelaki tu di Thai kot.

Pada yang tak tahu cerita sebenar, semalam tersebar video seks lelaki yang mukanya mirip Setiausaha Agung Pas, Mustapa Ali. Mc taktau betul atau tidak, tapi pembaca boleh nilaikan sendiri video tu kat SINI.


Paling Mc tak boleh tahan apabila lelaki terbabit membayar wanita tersebut dengan wang dalam sampul. Apakah itu wang derma jihad yang selalu parti bulan kutip di setiap ceramah?

Kah kah kah.. derma jihad untuk bayar 'pemuas nafsu seks'? kah kah kah.. yeahh.. ini cara Pas berjuang!

Semalam juga tertangkapnya penyebar video seks ni, kalau nak tau siapa yang sebar, boleh baca kat SINI.

Apa yang pasti, dalangnya bukan UMNO, tetapi orang PKR yang sakit hati dengan Pas. Tentunya ini pasal calon!! he he..

McTheory:
Hampir semua pemimpin tertinggi Pas terpalit dengan video seks, patut la depa sokong Anwar Ibrahim.. depa pun sama jenis juga!

6 ulasan:

Awanama berkata...

kenape yg jantan je dikatakan mirip2..yg betina tu betul2 original ke..byk nya duit UMNO buat upah bedah muka yg smcm malaun2 ni..hidup mati KETURUNAN KU UNDI UMNO-BN bhai

Awanama berkata...

saya dah tgk video tu semalam,klau nk kata 100%,nnti takbur pulak,tp 99.99%,mmg dia.video yg terang,warna lg.berbahasa melayu.wanita tu rasanya mmg dia tahu aksi itu sdg d rakam,mgkin itu perangkap untuk beliau,tp klau beliau mmg seorang muslim yg bnr2 beriman,xkn nak masuk perangkap.bermakna beliau mmg seorang kaki betina,ckp x serupa bikin,siapa yg perangkap bkn soal kita,yg pentg kita tahu sikap sebnar beliau,SUA PAS tu,bkn kecil anak.betul kata org,manusia ni lemah dua perkara sahaja,klau x duit,b...t.

Awanama berkata...

mungkin betina tu yang perangkap sendiri untuk cari duit dengan jual video tersebut maklumlah yang skandal dengan dia tu bukan calang2 orang. Berapa lama dia nak buat keja tu untuk dapat dalam jumlah yang banyak.

Awanama berkata...

Dunia....Dunia....selagi ada Nafsu yg x terdidik.... selagi itulah Manusia x puas dgn apa yg ada.....Nasiblah

Awanama berkata...


Bila tenguk betul-betul mereka berdua tu macam dah kenal lama,menunjukksn rasa rindu dendam sebab lama tak jumpa. Mereka berdua juga macam dah biasa buat kerja terkutuk tersebut, sebab bila dalam bilik masing-masing dah bersedia nak berjuang, cepat-cepat nak main, sebab masing-masing sibuk agaknya.

Awanama berkata...

PAS pergilah check account..duit bnyk habis tak..takut MA kena blackmail...she exist!!..beginike pemimpin isle...