Sabtu, 20 April 2013

PANASS!! Kisah Tok Guru Pas HARAMKAN Bendera BN!! #TolakPR #PRU13



Mc dapat cerita ada seorang Tok Guru dari Sik yang keluarkan fatwa untuk haram sentuh atau lalu bawah bendera BN. Dari mana dia boleh fikir benda macam tu pun Mc taktau la.

Semakin gila dah puak PAS ni hinggakan bendera BN yang di buat dari sehelai kain pun boleh di katakan NAJIS dan haram sekiranya ianya di sentuh..

Inilah tokguru Pas tu..
Kenyataan tersebut telah di keluarkan oleh seorang Tok Guru Pondok di Sik, Haji Salleh yang sememang penyokong kuat Pas. Mc pun taktau kenapa dia sokong Pas, sebab tak nampak dimana perjuangan Islam yang Pas bawak.

Akibat dari kenyataan tersebut, Mc cuba meminta pendapat dari Datuk Tajudin, Adun Belantik, kerana Tok Guru tu juga berasa dari kawasan Sik.


Macam mana seorang Tok Guru boleh sokong Pas yang cuba gadaikan kalimah Allah? Sudah tentu, Tok Guru tu pun tak berapa nak betul!

McTheory:
Tolak Pas, Selamatkan Islam..

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Tak cerdik sungguh tok guru Pas..bukan setakat sesat lagi menyesatkan, tapi bodoh lagi membodohkan.!

Tanpa Nama berkata...

Sy amat menghormati PM2 di negara kita ni dari segi cara tadbir ke arah kemodenan negara.trima kasih.Alangkah indah jika berpandukan alquran dan sunnah.Dari segi zahir,apa yg sy dapat lihat ialah Negara kita sekarang masih belum dpt mengaplikasikan alquran sebagai perlembagaan negara.mengapa? Tahun ni kali pertama sy mngundi.