Isnin, 29 April 2013

PANASS!! Layakkah Husam Musa di Putrajaya? @Tunfaisal #TolakPR



Sebelum ni Husam Jamnapari sibuk ajak ayahanda Tun M berdebat. Tapi siapa Husam, nak ajak Tun M untuk berdebat. Setaraf ke Husam dengan Tun M? Kali ni UMNO Putrajaya bawa si Kickdafella untuk menyahut debat Husam tu.

Agak-agak berani ke tak si Husam nak sambut cabaran berdebat tu?

Kalau tak berani, kirim salam sajalah. Sebab jasa Tun M di Putrajaya lebih besar dari jasa Husam di Kelantan. Bak langit dan bumi. Projek projek mega idea bodoh Husam sampai sekarang tak terbina. Semuanya batu asas saja.. So untuk kuburkan Husam di Putrajaya nanti, elok kita hadiahkan batu nisan kepada dia sebagai simbolik kejayaan Husam selama ini yang suka bina batu asas.

Dibawah ni adalah antara projek projek angan angan mat jenin ni buat di Kelantan dimana satu pun tak siap.. modal Pas untuk tiru rakyat Kelantan cukup mudah. Berangan nak bina projek projek mega yang nampak Gah boleh menandingi projek mega di Macau..Tapi macam biasalah, berangan saja lebih.. Buat tak pernah pun..

Bayangkan projek jambatan PalekBang ke Kg Cina dari tahun 1996 hingga tahun 2013 masih utuh dengan batu asasnya. Batu asas, berdiri tanpa sebarang pembangunan dijalankan dan batu asas tu sekarang ni akan bertukar menjadi batu nesan kepada parti Pas buat selama lamanya di Kelantan..Kalau tak caya tengok gambar gambar dibawah ni..














McTheory:
Orang macam ni nak datang jaga Putrajaya? pehh.. minta dijauhkanlahh..

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Jawapanya Husan Musa Memang layak.Husan adalah calon Pakatan yang berani bertanding di P-Putra Jaya.

Saya yakin Husam Musa akan menang dengan Mejoriti yang tinggi pada PRU1 13 ini.
Husam seorang yang bijak dan berwawasan tinggi untuk membantu Rakyat Putera Jaya dan ini KALILAH Putera Jaya akan tumbang dan Tengku Adnan akan kalah dan terpaksa angkat bungkus ketempat lain pada PRU ke 14,itu pun jika dicalonkan,kalau tidak dicalonkan balik kampong la bro?

Tanpa Nama berkata...

Inikali husam balik kampung jaga kambinglah!

Tanpa Nama berkata...

Bijak menipu dan memperbodohkan pengikut yg sememangnya bengap al bahlol Dr azali....hee

Tanpa Nama berkata...

Yg hak akan kekal,dan yg bathil akan lenyap..

Tanpa Nama berkata...

Kita tak tahu. ALLAH yg menentukan.