Selasa, 23 April 2013

PANASS!! Makin Banyak UPU Pas Sik Tutup Akibat BOIKOT! #TukarKedah #SaveKedah



Gambar kat bawah ni adalah gambar UPU Pas yang telah ditutup akibat tak puas hati dengan Pas Pusat dan Pas Kedah. Mari kita tengok gambar-gambar kat bawah ni,

kosong..

masih kosong..

serupa di langgar garuda.. hehe

UPU Pas malam kosong, kita bersangka baik, kot la depa tidor awal. Jom kita tengok waktu siang pulak,

macam kosong.. zoom sikit lagi..

Tetap kosong, hanya ada kerusi saja..

Apa dah jadi ni? Bilik Gerakan UPU Telaga Batu Sik tutup akibat protes dari kumpulan Ustaz Mat Isa yang menolak calon Pas Bakalani. Mc diberitahu akan ada banyak lagi UPU yang akan di tutup lepas ni disebabkan tak puas hati dengan Bakalani.

Bakalani ditolak oleh penduduk Belantik sana kerana dianggap sebagai orang luar dan bukan pengundi di kawasan tersebut. Malah akibat kecewa dengan pimpinan Pas, ramai juga ahli Pas telah menyertai BN hanya kerana tidak percayakan lagi perjuangan parti Pas yang dikatakan menyongsang dan berat sebelah.

Info terbaru, PKR Sik juga telah lama berkubur! Maknanya Sik bebas PKR 100%. he he.. kesiann kesiann..

McTheory:
Lepas PKR berkubur, apakah Pas Sik juga akan turut serta?

16 ulasan:

Awanama berkata...

membangun bersama Islam? Islam ke Isle?

Awanama berkata...

tapi che dengaq ada jugak kampung yang majoriti orang bn tapi sebatang bendera bn pun takdak......awatnya.......duit tak turun kaa?............ketua cawangan tidok kaa?.Tajul tak buat kerja no.Macam mana nak menang.

Awanama berkata...

kalau nak menang .......prof.kena turun padang....Maran kena turun padang........Tajul tulung sama..........ambik semula Bkt Selambau.......baru Merbok bulih menang.

Awanama berkata...

PAS Kedah dah tau nasib depa, pihak atasan pun berebut, kalut semacam, puak yng dibawah pening kepala nak sokong yang mana.. BN tak pyh kempen kuat=kuat pun tak pa, rekod pencapaian Kedah menceritakan semua kegagalan PAs Kedah.. Tunggulah 5 Mei ni.. Dengan Izin Allah PAS akan rebah..

Awanama berkata...

PAS Kedah tgh duk siap2 beli 'kain kapan'. Depa tau dh nk mampuih 5 hb Mei ni. Insya Allah, 'berkat' kesamsengan MB Jijan roboh Madrasah, pelingkup KUIN, tarah rompak balak, tolak Islam sbg teras tadbir, main2 dgn hukum Allah.. puak2 PAS plak pakat jd setan dh la ni.. Isle pn xdk dh.. tunggu mampuih nnt PAS kita tanam xpyh mandi mcm puak Memali dlu.. kan depa ni sentiasa dikatana 'JIHAT'..

pala otak hangpa la org PAS.. taksub lebh dr ARAB jahiliyah Mekah lg!

Awanama berkata...

agak-agak korang kan? Apa ye warna menara jam tertinggi dekat mekah? agak2 korang sengaja ke warna. kalau korang x faham agama, jangan cakap langsung pasal agama, pasal pejuang2 agama. diam je. akhlak korang pun xrosak. x mengundang perkara yang menyakitkan hati umat Islam yang lain. itu lebih baik.

Awanama berkata...

apa kene mengena menara Jam kt mekah pulak ni bro? akhlak org PAS mmg busuk.. pntng jmpa je kutuk org..

Awanama berkata...

takpalah..iq rendah... payah kalau tanya susah2..

Awanama berkata...

tanya yg susah2 buat apa? amboii...tanya smpai menara jam mekah nuuu...aku nak tanya hang, spender stopa ali s/u agong PAS warna apa?

Awanama berkata...

MB kedah yg tak tau apa-apa tu IQ tinggi sgt ka? Lagu tu punya IQ pun boleh jd MB?

Awanama berkata...

aku tanya yang baik2..aku pun tak faham selain daripada spender..takde benda lain ke dalam kepala korang? manusia yang hanya ingat spender je dalam dunia ni pun ada ye...

Awanama berkata...

"kalau nak menang .......prof.kena turun padang....Maran kena turun padang........Tajul tulung sama..........ambik semula Bkt Selambau.......baru Merbok bulih menang":.
Jangan mimpi disiang hari la ...
nak menang di Bukit Selambau,hari tu kalah 4,000 lebih,kali PR pukui habih mungkin BN kalah 6,000
Merbok lagilah jauh panggang dari api....

Awanama berkata...

Calon BN ADUN Kuala Ketil mungkin kalah teruk,sebab Pemimpin ini pakai tangkap muat sahaja,kelulusan pun kurenggg....
xdak orang lain yang lebih berwibawa atau berkelayakan ka?
macam mana kita nak pilih Calon macam ini jadi Pemimpin?

Awanama berkata...

kelulusan bukan alasan,Nabi pun xda kelulusan diploma pun xda,bleh tawan 1dunia..
yg paling pnting yb wt keje ke x tu je..kelulusan no 2,da org xda kelulusan bleh brjaya dr org da kelulusan

Anak Bakai Kedah. berkata...

Satu kesilapan tue?
Nabi Muhamad SAW.baginda adalah pilihan dan utusan Allah yang cukup lengkap segalanya.

Dizaman ini...PRU 13...2013...
Ilmu,Pengatahuan dan kelulusan adalah cukup penting didalam kita menjadi pemimpin yang lebih berwibawa,Pemimpin boleh berhujah,berdiskusi,keikhlasan,Amanah dan bekerja untuk rakyar secara berhemah dan sebagainya,disini lahirnya kematangan dan daya fikir dari Pemimpin apabila didadanya cukup dengan ilmu ,Pimpinan yang berkualiti,barulah ianya boleh meminpin Ahli atau Rakyat Kuala Ketil kearah yang lebih berjaya...
Gerak kerja akan dilaksanakan dengan lebih kemas,jika Pemimpin mempunyai ilmu,pengatahuan dan kelulusan yang cemerlang.....

ini nak pimpin Penduduk Ulu Bakai pun tidak berkemampuan,mana mungkin beliau boleh diberi harapan untuk menggalas tugas yang lebih berat untuk memimpin dan berhadapan dengan Rakyat Kuala Ketil yang lebih cerdik,bijak dan berwawasan dari beliau....

Ralyat di-DUN Kuala Ketil perlu menolak Pemimpin yang kurang berkualiti seperti ini dan jangan sesekali menaruh harap yang tinggi atau memperjudikan nasib 5 tahun yang akan datang dengan memilih Pemimpin seperti ini.

Awanama berkata...

Nik aziz ada ijazah dari u mana?