Selasa, 23 April 2013

TUDIAA!! Spenda Stopa Terbesar di Jumpai di Baling, Kedah!! #TukarKedah #SaveKedah




Hangat aihhh... cerita Baling, penuh dengan kejutan dan pesona politik. Dalam kehangatan menjelang PRU 13 ini. Suasana kempen politik penuh dengan pertembungan idea serta kempen yang merupakan provokasi.



Dalam kegairahan penyokong parti menarik perhatian pengundi pelbagai replika dicipta. Kecoh "beb" Seluar dalam stapa ali di larikan oleh penyokong dan di pamerkan di simpang 4 Kampung Sera, Pulai, Baling.





Nak tau apa cerita lagi sambung baca SINI

10 ulasan:

Awanama berkata...

Yang muda-muda mungkin tak tahu macam mana mata Hadi Awang, Mahfuz dan Mat Sabu terbeliak ketika memaki hamun Tun Dr Mahathir dengan gelaran MahaFiraun hujung tahun 90'an. Yang lebih muda tentu langsung tak tahu bagaimana Hadi Awang melabelkan separuh umat Islam Malaysia sebagai KAFIR pada awal 80'an.

Sekarang Hadi Awang dah tua, dan dia tak terdaya lagi untuk menempik bagai halilintar dengan mata merah bersinar "Stopa, kau berzina!!!, kau celaka, kau babi, kau anjing, kau KAFIR, kau Firaun"..

Dalam apa-apa keadaan, Hadi membawa pengikutnya kelembah Kuasa Yang Celaka.

Awanama berkata...

Betul tu! Tun Dr Mahathir pun dah turun... Nik Aziz, Anuar, Lim Kit Siang, Karpal Singh bila lagi yer...

Awanama berkata...

Mana kita tau, Hadi dah tazkirah habis2an si Stopa. Depan rakyat Hadi cool je, siap defend lagik, habis dihamunnye UMNO..

Awanama berkata...

Nabi berdakwah sehingga nafasnya yang terakhir.. malulah dengan Allah dengan nabi kalau masih bernafas tapi dah berhenti dari berdakwah.. Ini yang ada dalam diri ulama', korang xkan faham sampai bila-bila pun..

Awanama berkata...

Ulama' atau org2 Soleh tkkn berada dlm PAS jikapun mereka tk sokong UMNO. Jgn perasanlah PAS tu kumpulan ulamak. PAS dh jadi lubuk setan. Yahudi mabuk pun pakai jubah jugak. Setakat Nik Najis pakai jubah, tp mulut jahat mcm Yahudi itu bukan ulamak.. tp ULARmak!

kurashan99 berkata...

Aku nkbgtau hangpa.. bangsa PAS Laknatullah ni bukan bangsa reti malu. Sebb apa? sbb depa ni akan bertaqiyyah dgn wajah2 penipu alim.

Lagi satu mereka xpernah nk rasa salah atau berdosa sbb depa buat dosa akan 'bertawassul' dosa tu ataih nama UMNO.. jd klu bini depa main jantan pun itu jatuh pd UMNO jugak..

itu aku kata PAS ni celaka.. org soleh bertawassul amalan pd Rasulullah, pd wali2 dan org soleh. tp PAS? sikit2 UMNO.. depa sakit jiwa..

La Tuhan bg jiwa depa lagi sakit.. tunggulah PRU13 nnt.. menang atau kalah yg pasti PAS lingkup!

Awanama berkata...

Aku Orang PAS.. Alhamdulillah..

Awanama berkata...

Untuk Pengatahuan PAS akan menang di P16 Baling 4-0
sebab rakyat Baling tolak taktik kotor yang digunakan oleh BN.
Insya Allah...PR akan terus memerintah Kedah.

Awanama berkata...

Dulu boleh la dabik dada , menang 4-0 , sebab org2 baling belum tahu tembelang busuk sebalik jubah2 ostat pas tu . sekarang 2013 la kwn . hentikanlah cerita silam 2008 tu . rakyat kedah sekarang celik & bijak . mereka dah belajar dari kesilapan tahun 2008 . ayuh warga kedah ! bangkitlah ! sertai warga kelantan , penang & selangor , menTALKINkan puak2 porak peranda sahabat karib si kafir guan eng & kit sing itu . SEDARLAH WAHAI ORG2 MELAYU ISLAM KEDAH !! ANDA TELAH DITERTAWAKAN OLEH PUAK2 INI SELAMA 5 TAHUN .

Awanama berkata...

Kalau ayat macam ini,ramaila dan bertambahlah orang UMNO akan menyertai PAS dan Pakatan Rakyat dalam masa yang singkat ini,Alhamdulillah...

Dengan berkat doa dan pertolongan Allah InsyaAllah Pakatan Rakyat akan mendapat kemenangan yang besar pada 5.5.2013 ini.

Sesunguhnya Kebenaran itu akan tiba dengan satu kemenangan yang sangat bererti untuk mempastikan satu kenenangan Islam dibumi ini

Walaupun cabaran,dugaan,caci hamun,fitnah yang sedang bermaharaja lela datangnya dari kalangan orang-orang yang kurang memahami tentang perjuangan Islam yang sebenar.

Ya Allah aku berdoa pada mu,ampunilah dosa-dosa mereka kerana mereka kurang memahami tentang perjuangan Islam yang sebenarnya Ya Allah,bukalah hati mereka ya Allah...Amin.