Rabu, 24 April 2013

PANASS!! Ceramah BN di BOOM? #TolakPR #PRU13



Semalam lebih kurang dalam jam 10, malam ada perkara yang mengejutkan telah berlaku. Lokasi kejadian adalah di Bilik Gerakan Barisan Nasional Nibong Tebal. Satu letupan telah berlaku ketika Dato' Teng Hock Nam sedang berucap.

Program tersebut dihadiri lebih kurang 2000 orang. Letupan tersebut berlaku dekat belakang pentas bilik gerakan.


Kejadian letupan itu telah menyebabkan seorang lelaki cedera. Kini beliau sedang dirawat di Hospital Sungai Bakap. Selamatlah kecederaan beliau tu tak teruk, hanya cedera pada kaki kanan.

Apa masalah puak sebelah sana, apahal sampai nak bom-bom macam ni? Perlu ke nak takutkan orang BN dengan letupan? Mungkin dengki sebab ceramah kita ramai, ceramah dorang dah tak ramai kot. Tapi jangan la sampai gunakan bom!! 

Perlukah kita gunakan keganasan untuk menang? 

Biasalah, Pakatan memang selalu guna keganasan untuk menang. Macam demo bersih, pukul polis, tergolekan kereta polis dan macam-macam lagi beruk Pakatan buat, semata-mata nak tunjuk dorang kuat. Boleh jalan la Pakatan, kami dah aman dengan BN.

McTheory:
Pilih BN untuk keamanan..

23 ulasan:

Awanama berkata...

Salam, itulah sifat pengecut dan pengganas yg wujud dlm kem Pakatan Rakyat (pakatan syaitan). Mereka cukup jahat dan tiada keyakinan untuk menang. Jadi mereka gunakan taktik menakutkan pengundi. Jika puak setan ini perintah kita diperingkat tertinggi, kita akan dicengkam dgn cengkaman keganasan dan ugutan.

Nibong Tebal ialah kawasan samseng HINDU PARIA dan CINA BABI tajaan DAP dan PKR. Kawasan ini sgt totok DAP.

BN agak susah utk tembus kawasan ini melainkan hanya dr undi org Melayu.

sma2 kita doakan PR DAP laknatullah ini tumbang dan musnah.

Awanama berkata...

Minta polis siasat bahan letupan tu...kalau C4 boleh digunakan untuk letupkan orang, ni kan pula nak buat kecoh sebegini. Dalam keaddan sekarang, pihak mana kah yang sangat2 terdesak untuk memenangi PRU 13??????

KuntaPAS berkata...

minta polis siasat mcm mana pelakon yg mirip stopa tu dikatakan sakit lutut DVDnya boleh disebarkan. Kalau video 99% tulen pun puak bodoh tub oleh nafi.. agak2 Stopa nk pakai clone thailand jugak? opsss Polis mana bole siasat sbb STOPA xmau lapor.. takot KANTOIII

hahaha.. sape terdesak skrg? sape takut Polis? hahaha

Awanama berkata...

takut Allah bukan polis bangang.. jangan salah iktikad..

Awanama berkata...

Kalu takut ALLAH bertaubat je la bro, bukannya msin kutok orang. Agaknye bro kita cameraman kot. Kua kus kua!!!!

Awanama berkata...

kutuk perli orang tu pun sama juga.. nak kata cameraman la apa la..itu pun kutuk juga..gelakkan orang pun kutuk juga... kalau x pandai nasihat, xperlu nasihat. g sekolah dulu. sendiri jalan senget nak tunjuk kat orang lain cara jalan betul pula.. sama bangang

Awanama berkata...

HAHAHAHAHAHA..

BARU JE CALON2 PR (DAP & PKR) DATANG TEMPAT AKU BUAT KEMPEN, SIAP CAKAP INI KALI LAH TUKAR..

SELAMBA JE AKU DAN STAF AKU CAKAP..OK OK..LAIN KALI LAH TUKAR YA..

MERAH PADAM MUKA DORANG..

HAHAHAHAHAHA

PASlaknatullah berkata...

Lembu PAS, klu takut Allah takkan Stopa main wayang?
Kalau takut Allah takkan Hadi Dajjai tu juai Allah pd Kafir?
Kalau takut Allah masakan Nik Najis hina Kerasulan Muhammad Al-Amin?
Kalau Takut Allah takan Jijan takut pada bini tp cengei sgt dgn rakyat?
Kalau takut pd Allah takkan PAS perguna Mufti utk kaut 1.45 juta roboh Madrasah?

KALAU TAKUT ALLAH KENAPA PARTI SETAN PAS TU MASIH WUJUD DAN RAMAI PENGIKUTNYA?

KALAU TAKUT PD ALLAH, KEMBALI PD AL-QURAN dn SUNNAH, bukan berkitabkan buku JINGGAY, penuhkan rumah2 ALLAH dgn amalan jamaah, bukan menggila mcm anjing lapar di jalan dan staidum merdeka..

Wahai pencacai PR usah berdebat kalau dlm jiwa penuh dgn lendir busuk. Lagi berdebat lg keluar busuk..

VOTE 4 UMNO.. GO TO HELL lah PAS LAKNATULLAH!

Awanama berkata...

Nabi tak ajar memalukan orang, even kalau perempuan nak tolak salam dari lelaki bukan muhrim pun, mereka tolak dengan rasa hormat. Kerana inilah orang bukan Islam hormat dengan Islam. Tapi kita memang jauh dengan akhlak terpuji tu. realiti..

Awanama berkata...

Aku orang PAS. aku nak cakap Alhamdulillah... Pahala orang yang mengata semua akan dapat pada orang yang di kata. bukan 1 tapi semua.. Alhamdulillah... terima kasih..

Awanama berkata...

Allah ciptakan mata kita berkelip banyak hikmah untuk kita pelajari. Sehingga umur yang sekarang, kita pun tak pernah kira pun berapa kerlipan mata kita sehari. Sehingga ilmu mengira yang paling hampir dengan kita pun kita tak terfikir dan tak termampu pun untuk buat. jangan lah kita menghina ulama' kerana belum tentu ilmu kita lebih baik daripada mereka. Marilah kita menghormati sesama Islam, berhujah politik tak salah, tapi elakkan menghentam pada nama, pada perumpamaan yang tidak baik. berhujahlah dengan hujah yang baik, semua orang akan respect.

Awanama berkata...

Aku org UMNO.. aku nk kata Alhamdulillah jg selama 50 taun PAS maki kutuk UMNO.. kafirlah firaun lah.. mencarut siang mlm kt pemimpin UMNO.. tu mcm mana kira?

Allah bayar CASH la ni.. jgn sombong dgn Tuhan!

Awanama berkata...

Islam bawka akhlak terpuji melalaui contoh Rasulullah... tp selama 50 taun PAS bawak perangai setan ajar pd org Melayu Islam.. ajaq maki, mencarut, fitnah, sangka buruk..pntng tgk parti biru sj mcm2 kutukan keluaq.. tu ka cara Islam?

dn perangai tu buruk la ni dia pi join dgn kafir harbi DAP pulak.. hakloqlaq dulu pun teruk dh duk ada.. elok tera mana depa lani?? tolong habaq mai? duk dabik dada konon Isle..??

jahil murokab!

Awanama berkata...

Aku orang PAS...aku tetap cakap Alhamdulillah.. korang hentam macam mana pun aku tetap cakap Alhamdulillah je. Biarlah yang lain serah pada Allah.. Allah tahu yang mana betul yang mana salah. Allah tahu setiap apa pun yang tersembunyi di dalam dada baik UMNO atau PAS. cakaplah Alhamdulillah untuk setiap apa pun tohmahan yang korang dengar dan berhenti disitu. kerana sia-sia bila kita tohmah orang balik, kerana kalau tak betul orang tu kata Alhamdulillah, dia la yang untung.

Awanama berkata...

Alhamdulillah utk menutup dosa dan kesesatan puak PAS?
hang nk tanggung dosa sama? silakan lah, tp satu ja nk habaq.. klau pilih puak perosak hang tanggung sama lah dosa.

Tkpyah nk list banyak2, Allah bg akai pikiaq sndiri.. klu nk ikut setan jugak ikutlah tp jgn cucuk org lain ikut..

Awanama berkata...

Taksub org jahil ni susah.. asai tgk serban ja.. jubah ja.. boleh jd imam ja wahh ahli sorga dh... tidak Tuhan xbgtau lah dlm Al-Quran apa itu org MUNAFIQ!

Org MUNAFIQ ni lbh bahaya dr kafir yg nyata.. org jahil mmg jd 'makanan' org Munafiq..

Awanama berkata...

Jangan buat spejulasi ..Polis sedang menyiasat.

Awanama berkata...

Video DVD STopa yg tu bila POLIS nk siasat..sabar nk tau sapa peladuk dua serupa tu hehehe..

klu kena kt depa ja semua pelanduk.. cehh..

Awanama berkata...

Aku orang PAS.. Alhamdulillah..

Awanama berkata...

http://www.sinarharian.com.my/video-lucah-umno-fail-saman-fitnah-terhadap-mustafa-ali-dan-2-lagi-1.153251

Awanama berkata...

Bn pasti menang...alhamdulilah!

Awanama berkata...

betol betol..sokong 100%

Awanama berkata...

islam itu indah pelihara la se baik baik nye xperlu buang masa dgn politik yg makin parah nie tapi kuat kan iman di hati utk mneruskan kehidupan yg makin mencabar di masa akan dtg yg belom tentu kita dpt mengharungi nya..islam xseru utk kte brpecah belah renungkan lah kalian..