Sabtu, 27 April 2013

PANASS!! Pas Ugut Perangi Rakyat Jika UMNO/BN Menang PRU 13! #TolakPR


Tudiaa.. ugutan untuk berperang telah bermula, biasa la puak Pakatan ni kalau dah rasa nak kalah, mula la mengarut macam-macam, PRU tak adil lah, pengundi hantulah, itulah inilah, macam-macam yang dia mengarut. Sedangkan tuduhan yang depa buat tu, takdak bukti pun.

Jangan fikir kami orang UMNO/BN takut dengan ugutan ni. Bagi Mc, terjejas bumi Malaysia dengan tingkahlaku jahilliah korang, kami akan lawan sehabis-habisnya untuk kekalkan keamanan di bumi Malaysia.

Sebenarnya semua ini permainan jahat Anwar Ibrahim dan konco-konconya. Mereka sengaja nak buat kacau semata-mata untuk merampas Kerajaan yang memerintah sekarang ni. Mereka tahu, mereka tak dapat memerintah Malaysia, kerana sokongan terhadap mereka kurang. Sebab tu mereka nak buat kacau.

Itu pun masih ada yang nak ikut lagi perangai Anwar yang merancang untuk laksanakan Malaysia Spring ala Arab Spring konon. Revolusi memerlukan sokongan ramai rakyat. Kalau BN menang 'fair and square' dengan semua kehendak BERSIH yang merepek-repek dilayani, rakyat TAK akan sokong usaha nak jatuhkan kerajaan secara kekasaran.

Disebabkan Anwar, Pas jadi makin songsang. Makin celaru, kalau Pas nak kuat macam dulu, betulkan PAS dengan terajang semua cacai anwar dan berbalik semula pada ajaran Islam yang sebenar yang mencari keamanan dan bukan pertelingkahan.

Islam tak suruh kita bergaduh, tapi musuh Islam suka!!

McTheory:
Apakah kita nak menghancurkan diri dengan hasutan musuh Islam?

18 ulasan:

Awanama berkata...

jgn fikir majority yg sokong bn itu patung!!

Awanama berkata...

Untuk makluman PAS sekarang dah tidak RELAVAN lagi... Ramai Ahlinyer dah menolak jauh parti tersebut..terutamanya di MELAKA..

Bye Bye PAS...
Jgn risau kami akan bacakan TALKIN untuk anda

Awanama berkata...

apa mentang2 orang bn sopan santun kempen berhemah ko boleh pijak2. ingat kitorang tak da agama ke. kita tak takut pada pakatan kerana selagi kami percaya ada allah dialah yang akan melindungi kami. sekuku hitam pun kita tak takut dangan pakatan pembangkang. KEPADA ALLAH BERSERAH

Awanama berkata...

Trylah..xde BN xde Pakatan..kafir n sekutunya pasti Hancur

Awanama berkata...

Banyak makan daging lembu gila kot!!

Awanama berkata...

PAS INGAT DEPA JA ADA BUTUH...MUSTAFA..ZINA

Awanama berkata...

pihak polis perlu ambil tindakan di atas ugutan. ini dah masuk bab hasutan dan ugutan.

Awanama berkata...

dah jelas PAS ini SYIAH.sanggup mengeluarkan UGUTAN PERANG terhadap KERAJAAN M'SIA kalau dia tak menang nanti.macam IRAK dimana KAUM SYIAH bertempur dengan KAUM SUNNI[SUNNAH].dah puas berkempen [berbohong]tapi tak laku juga akhirnya buat ugutan perang.inilah yang dinamakan DIMULUTNYA JIHAD DIHATINYA JAHAD.TAKBIR,TAKBUR,TAKBIR,TAKBUR.

Awanama berkata...

terlebih makan dedak puak2 ni...PAS sekarang dh jadi parti ajaran sex...

Awanama berkata...

Amboi.. samsengnya org PAS.. mcmlah Allah SWT itu tidak wujud bg depa..
Org UMNO wajib sabar dan jgn lawan PAS yg tgh sakit mental ini.. berkat sabar hasilnya sgt hebat dn pasti Allah bantu UMNO.. inilah jg hasil bila join PAS.. akan jd manusia yg cukup JAHAT dan ZALIM.. bohong sja depa ckp pasai Islam.. dlm jiwa mereka kosong dr igt Allah, syaitan yg isi hati mereka.. xberamal dgn Islam.. HUDUD itu hnya sbg alat utk matlamat berkuasa..

org yg nk buat HUDUD PAS itulah dr kalangan PENZINA? kaki BUNUH? Perompak? logikkah?

Semuga Allah SWT lindungi UMNO BN dr kejahatan PAS Laknatullah.AMINN

Awanama berkata...

tu dia penyokong komunis dah istihar perang..
aku Dan keturunan aku rela mati demi utk memusnahkan puak2 saki baki penyokong komunis ini..tunggulah masanya..
takbir..

Awanama berkata...

PAS tu Parti Ajaran Samseng taik kucing..
buat la kalaw berani..ingat mostapa je ada tolo...

Ular Menyusur Akar berkata...

Jangan dilayan Red Bullet ini. Melihat dari FB dia dipenuhi dengan gambar-gambar keganasan dan lucah. Dia diantara orang2 yang sakit jiwa. Tapi tak mustahil dia seorang lagi yang akan menyerang Putrajaya.....Dia bukan orang PAS. PKR kot?

Awanama berkata...

dah tok guru Samseng anakbuah lagi la Samseng..parti boleh
itu lah PAS..
parti Ajaran Samseng
parti Ajaran sesat
parti boleh zina tak apa
parti boleh songlap duit tabong
parti boleh rompak balak
parti boleh kawan setan Dan jadi setan
Allah longgokkan segala macam kejahatan pada mereka
takbir..musnahkan mereka

Awanama berkata...

dok mengumpat PAS tu yang mengata tu mesti tak sembahyang, kalau ada iman tak jadi macam tu...PARTI SYAITAN katakan..yang syaitan ni Mahadir yang kata..bukan ambo!!Lu fikirlah sendiri

Awanama berkata...

najib bini dan anak-anak dia sendiri tak boleh nak bimbing ke arah Islam,...macamana nak jaga agama Islam,..sapa yang sokong dia sama-samalah bodoh,...sama-sama jadi setan!!Setan byk sgt dalam badan tu dok fitnah PAS, mcm BN tu alim sangat ..alim najib jadi IMAM sembahyang pun tak pernah,jgn-jgn berlakon je depan raktyat..pengikut yg bodoh pun percaya..

Awanama berkata...

Kata PAS parti sesat..sapa yg sesat sebenarnya..kalau najib ada iman dia xpi perayaan Thaipusam agama Hindu..klu geng BN nak tau jatuh akidah Islam kalau kita pi perayaan agama lain..Gong Xi Fa Chai xapa tu perayaan bukan agama..nak cakap bab Islam ni pi belajar dulu bab hukum.. jgn cakap sedap mulut shj..ikut setan,..RAMAI DAH ORG CERDIK MASUK PAS, cuma tinggal yg bodoh-bodoh je dok ikut buntut BN.

Awanama berkata...

Majoriti yg sokong BN memang bukan patung tapi lembu yang ditarik hidung..dpt BRIM 500 tu besar sgt dah, penyanyi Korea menyanyi 18 minit byr 2juta, hampa tak terkejut, Rosmah pakai cincin 24juta hampa xmarah..jadilah lembu dicucuk hidung.."slogan rakyat didahulukan"..apa-apa jadi rakyat yg kena dulu..hanya yg cerdik je tau fikir..