Sabtu, 27 April 2013

TUDIAA!! Azhar Sulaiman Juga Artis GAY? #TolakPR


Dalam maksud video ni sebenarnya. Kalau ada yang tak faham tu, rasanya memang dilahirkan lembab kot. Apa pun satu lagi video sinis terbaik dari Azhar Sulaiman.

Azhar Sulaiman dah jumpa jam Omega, Anwar pulak bila? he he..a

4 ulasan:

Awanama berkata...

Isu ni lagi ke oklah macam ni,

Kau adalah orang yang melihat perbuatan zina tersebut, kau dan lain2 saksi. Kau memang nampak lah benda tu terjadi and kau tangkap dia.

Maka aku nak tanya kalau dia bersumpah dengan nama Allah dia tak buat maka kau kata dia tak salah lah????

Jadi kat sini kau kene faham elemen yang penting, bila nak menuduh tu, bawak bukti konkrit. Bawak semua fakta kau tu bawak semua sumber contoh tempat, keadaannya, and lain2 lah baru lah kau boleh.

Sebab kau akan nak sabitkan dia dengan kesalahan melakukan zina, betul tak????

Sekarang ni bagi tahu lah siapa saksinya??? Adakah betul kau nak sabitkan dia dengan tuduhan zina???
Turun lah bawak bukti fakta lain contoh tempat, waktu and bandingkan waktu itu dengan waktu dimana dia ada pada waktu tu. Bawak bukti

Sekarang ni bawak bukti cara proper info pada dia kau dengan video ini kau rela jadi saksi yang dia melakukan zina.

Ini kau suruh dia sumpah tapi kau sendiri takut bersumpah kalau kau beria sangat, nak orang sumpah

Maka aku cabar kau kata yang kau bersumpah dengan nama Allah yang dia adalh lelaki dalam video itu dan kau mintak dia kemukan bukti or sumpah itu bukan dia.

Aku cabar kau sumpah dulu yang kau menjatuhkan tuduhan zina ini, bersama bukti video ini untuk dibawa ke mahkamah.(sebab semua benda akan diadili dulu bukan tahap sumpah tepi jalan)

Kau yakin itu dia??? So go ahead lah.
Kau yakin kan bukti video itu cukup untuk kata dia zina sampai suruh sumpah nafikan diri.

Aku Nak kau buat lah sumpah pertuduhan, yang kau mengatakan video itu asli dan kau yakin dia telah melakukan zina.

Aku jamin kau takkan berani.
Walau pun kau beria kau tetap tak berani

Awanama berkata...

So kau tanya lah apa hukuman untuk mamat yang menuduh dia tu pulak.
Dia tuduh dengan bukti ke apa???
Kalau dia,tuduh dengan bukti apa kau buat kau just masuk u tube jugak ke
Or kau akan masuk,mahkamah???
Bukan itu ke yang mustapa ali buat???
- aku amik situasi video yang di,masukkan

Kau nak bawak bahan bukti bawak lah bro siapa halang, bawaklah masuk mahkamah oiiii

Hang kan betul so hang bawak lah video tu bawak pergi jabatan agama and kata saya ada bukti si polan ini sudah melakukan zina.

Habis cerita, moh bawak ke mahkamah jom hangpa semua bawak benda tu sorang satu cd kumpul 100 saksi yang tgk video tu bawak pi mahkamah and fight kat mahkamah.

Hang kecoh2 ada apa pun. jom buat sampai mahkamah sendiri jatuh hukum kata bukti hang cukup untuk dakwa dia telah melakukan perbuatan tu.

Gi lah jabatan agama yang berdekatan.
👍

Bawak lah tolong bawak bantu rakyat Malaysia yang nak tahu sangat ni.

Kata saya menjadi saksi melalui bukti video ini yang saya jadikan sebagai bahan bukti saya.

Macam aku kata, aku tak kata dia buat or tak buat sebab aku bukan orang yang layak nak kata gitu,(azhar boleh kot sebab dia pandai bab filem so dia boleh jadi saksilah kot) dan apatah lagi aku pulak nak suruh dia sumpah padahal aku tuduh pun tak.

Kau nak suruh dia sumpah tu untuk kepuasan hati korang ke or sebab apa???
Sebab nak tegakkan pendapat korang kata itu dia???
Bila aku tanya adakah kau kata itu dia, tak pun kau berani kata itu dia.

Jadi kalau kau tak tuduh dia kenapa nak harap dia bersumpah pulak????

Awanama berkata...

Aku bukan menyokong mustafa ke apa.
Cuma tak perlu kita buat dosa percuma

Itu aja yang aku harap.

Kau cakap dia salah ke apa nanti akan disoal nanti bukan di sini tapi bila kita tiada lagi di dunia.

Ye atau tidak, Allah dan Dia aja tahu buat masa ni.
So kita diam ajalah
Dari kita berkata yang tak patut harap korang terima.

Kalau kau yakin sekali pun simpan aja untuk diri kau.

Itu aja yang aku harapkan
Stop lah. Bincang lah hal negara ke apa pulak.

Awanama berkata...

sindrom penafian...