Rabu, 24 April 2013

PANASS!! Tan Sri Zam Dedahkan Azizan Razak Tak Suka Anwar Ibrahim!! #TukarKedah #SaveKedah


Satu pendedahan yang berani oleh Tan Sri Zam, Mc percaya tak ramai yang tahu cerita ni. Terima Kasih pada Tan Sri Zam kerana dedahkannya. Kalau berani pergi tanya Azizan sendiri, benarkah apa yang diperkatakan oleh Tan Sri Zam ni.

Mungkin akan ada MACAI PR yang tak percaya. Biasa la MACAI meraka hanya percaya cakap Anwar, nak tau apa maksud MACAI?

12 ulasan:

Awanama berkata...

MACAI PAS akan ckp ni kerja UMNO laga2kan hahaha..
MACAI PAS di P.Pinang ckp.. Cg Bard dan Ust Yusni bertembung pun kerja UMNO..

Cg Bard kena tampar oelh Unit Anjing Amal PAS pn UMNO punye arahan..

hahaha MACAII.. itulah MACAII... mcm yg yg senak memmulas perut tp tipu2 buat muka manis.. dlm perut beroalak2 nk pecah!

kah..kah..kah

UBAH KEDAH!

VOTE 4 UMNO BN
Amin

umNgok berkata...

apa la org tua mabuk ni merepek? pegi minum todi la wei!

Awanama berkata...

UBAH KEDAH!
Tumbangkan PAS-PR
VOTE 4 BN!

Awanama berkata...

aku org Islam, haram minum todi.. aku tktau la kot bapak kau ajar kau minum todi anon 2.45ptg, bapak kau kawin dgn hindu paria ke? sorry aku tktau klu ko kaki todi.. Ajis ajar boleh mnum ke asal ko ahli PAS?

Awanama berkata...

Aku orang PAS.. bahasa yang tuan tulis tu agak kasar, kasihan pada cik anon 2.45ptg. kalau pun tuan tidak suka UMNO kan tinggi dengan budi bahasa, reply lah dengan bahasa yang lebih baik..

hangkedee berkata...

Pergi minum todi lepas itu jumpa pok nik pangkah pas hapuskan segala dosa terus masuk suleger...takebeer!

Awanama berkata...

Pencacai PAS, sbb apa bla kluaq bahas kesat sj terus label org tu UMNO?? Hang tau ka dia sapa?? Org PAS baik sgtlhkn ahli solga dh... Mencarut pyn tkpa kata nik nazis... Tu sesat tera tu pun dan lg dabik dada Isle dh... Munafik! Kesian kt hang celaru dgn PAS

Awanama berkata...

Aku orang PAS.. :-) Alhamdulillah,, sepanjang saya masuk blog ni la,,, saya dapat lihat kecaman2 bahasa kesat mesat ni dilemparkan kepada PAS. logik akal xkan PAS maki PAS. saya tak rasa tuan ni rendah sangat iQ nye. at least sekolah mesti 2 3 tingkat juga tingginya. saya rasa menjawab soalan2 di atas.

Awanama berkata...

Kasihan kepada pencacai PAS. Alhamdulillah pujian hanya layak utk ALLAH tp pencacai PAS pakai utk cover politik kotor org2 PAS.

Tuan cai masuk blog ini dn terus ckp org UMNO? Tuan cai itu siapa kah yg boleh tilik tahu ini org UMNO?
Tuan cai, usahlah jd org2 MUNAFIK yg menipu Tuhan. Kalau nk seru pada PAS usahlah pakai agama. Islam itu tinggi manakala PAS itu hina, malah kotor dgn segala perbuatan yg bercanggah dgn Islam

Tuan cai, cukup2lah bermain2 dgn Islam. Pedihlah azab bg mereka2 yg mendustakan agama Allah. Jika benar tuan cai ini IQ sihat, kenal Allah, kenal Nabi, dan tulen pengamalan, maka tuan cai takkan berada dgn PAS.

PAS adalah parti politik yg sesatkan Islam utk kepentingan nafsu dunia. Harap tuan cai tidak keras hati dr petunjuk Allah.

Awanama berkata...

Tuan CAi (pencacai PAS), say anak tegur sikit, tuan mcm lakon nk jd baik, ulang2 kalimah Alhamdulillah sy pun tk pasti nk pamer kepada siapa.. sbb guru sy ajar amalan kita zikrullah kita adalah untuk Allah Ta'ala. lagi rahsia zikrullah kita lagi ikhlas akan dtg, bla ikhlas barulah Allah pandang dan beri ganjaran. Kalau asyik tnjuk, pamer(mcm Nik Nazis), dia solat org lain keliling dia tonton, ambil gmbr, publish pulak utk tunjuk kata dia ni tok guru hebat.. Allahu Akbar.. guru sy kata syaitan melompats suka.. akan main2 dgn perbuatan mcm tu. bila syaitan main, ikhlas akn hilang riak akan smpai.. syiriklah jdnya.. maka bukan pahala yg tuan cai dpt.. tp DOSA dan MURKA Allah.

Jd sy pun tkfaham jugak apa maksud tuan cai akui taksub pd parti PAS (yg diketahui sgt sesat dan seleweng) kemudian msa yg sama tuan cai guna zikir pd Allah itu.. pelik bukan?

kasihanlah sy lihat perangai tuan cai.. harap2 dpt hidayah Allah sblm mati.. Amin.

Awanama berkata...

Aku orang PAS.. Alhamdulillah... "andai orang itu Islam hina dina sekalipun menyebut Alhamdulillah, tak perlu halang, kenapa mesti menghalang orang memuji Tuhan kita? sepatutnya kita rasa senang sebab yang dipuji itu Tuhan Allah.

Awanama berkata...

tuan cai.. kasihan tuan kan.. kenapa tuan cai rasa tertekan dgn teguran org lain? Tuan cai sebutlah banyak2 pun Alhamdulillah.. tp dlm syariat bukan taip.. tp LAFAZ... tkpa la klu tuan cai nk taip 1000x pun xsalah.. tp yg salahnya jgn tuan cai hina kesucian zikrullah tu dgn kait guna utk parti PAS (laknatullah).. sbb parti tu terang2 tolak Allah sbg Tuhan Esa. Mcm mana nk puji Tuhan klu dgn Tuhan pn duk hina.. (Astaghfirullah)