Ahad, 16 Jun 2013

TUDIAA!! Gambar Puluhan Ribu Flash Mob 505 Di KL!! #Blackout505



Semalam geng 505 ni buat flash mob di depan Sogo dengan harapan untuk promosi himpunan blackout 505 di Padang Merbuk minggu depan. Tapi kesian, apabila jumlah kehadiran semalam tak berapa nak ramai pula. Mungkin orang dah bosan dengan politik bodoh puak-puak ni.

Bila tengok-tengok gambar, tak ramai nama-nama besar pemimpin PR yang ada. Hanya kelihatan Nora Reformis dan Safwan Anang di situ. Dalam kejadian berkenaan 15 orang (14 lelaki dan seorang wanita) ditangkap dan dibawa ke Balai Polis Dang Wangi, termesuk seorang budak berumur 10 tahun yang ditahan bersama ibunya.















Sila rujuk blog rakan blogger, Aku Peduli Apa, untuk gambar-gambar yang lain.

6 ulasan:

FATIN NURAQEELA berkata...

Kesian kt depa... Buat lg keja mcm nie..

Awanama berkata...

buat kawasan org Melayu nak meniaga..pi pegi kawasan petaling street tempat org cina kafir

bodoh bebeno anak Melayu..dap dah menang byk oooiiii

Awanama berkata...

ada jugak bawak tabung tin biskot....mangkaq sungguh depa ni.........

Awanama berkata...

Muka sial je puak2 pencacai DAPig ni.
Paling busuk tu yg pakai kopiah berlogo hijau. Muka xde MARUAH!
MAruah anjing lebih mulia dr si bedebah tu.

Pakai imej Islam tp sikap mcm org kufur! tidk peduli mana yg Tuhan suruh buat dgn mana yg Tuhan larang.

Buat kerja sia2 yg bersangkut dgn org2 KAFIR perosak, pemfitnah.

Sempat lg tu kilik TONG DUIT!! mmg perangai haram jadah lah PAS! bab duit dgn betina xboleh lepas wpun apa hal terjadi!!

Awanama berkata...

Bodoh punya melayu...tak sedar diri jadi pencacai kapir harbi. Cukup2 lah tu. Kita masih tertinggal jauh..depa dh juh edepan...ape lagi budak2 mlyu muda bodoh mangkok ayon ni nak. Gadai negara? Kukuhkan ilmu ekonomi lagi afdhal.bukan jadi sikitol...bodohhhh.

Awanama berkata...

Pakai kopiah..kehulu ilir bwk tong.....malu nya melayuuuuu. Tak malu ke? Baik duuk mintak sedekah....kalau kulit tu tebal......jngan kite digelar bangsa bangsat udah.....negara ni kite punya...pmimpin yang ada pun bangsa kita....tak cukup lagi ke? Nak sangat kapir harbi jadi tokey kita?....