Selasa, 2 Julai 2013

PANASS! Minta Utusan Malaysia SAMAN Si Celaka Tony Pua ni!! @UMonline



Lohh.. si Tony Pua ni gila ka apa? Dia kata nak tutup, lepas tu pusing kata Utusan yang buat fitnah. Bodoh ka apa dia ni? Tak percaya cuba tengok video kat bawah,


McTheory:
Rasanya Utusan kena saman Tony ni, kasi ajar sikit..

3 ulasan:

Awanama berkata...

perangai mcm babi menyodok aje tak peduli apa disekeliling... dia baru sedar katanya buat org melayu boleh nilai busuknya kejamnya cina dap.. kat penang melayu ditindas... la ni nak menjalar kat selangor pulak.. mana nuor mana pas mana pkr...ikut telunjuk aje mcm lembu... dah tau berita tu mkn diri takut org melayu tak boleh dibodoh lagi... spin la berita mcm kisah lama semua umno difitnah.

Awanama berkata...

Walaupun KM Melaka tutup jonker walk bukan kerana balas dendam, tetapi apabila tony puaka dah tuduh begitu maka iakan saja tuduhan itu...kemudian tanya balik tony orang cina mau buat apa dgn melayu?.....mahu gaduh?.....dipersila.!

Awanama berkata...

Assalamualaikum,

Iklankan produk dan perniagaan anda di

www.produkmuslim.info

Daftar segera ia percuma

Terima kasih