Ahad, 15 September 2013

HOT! Khalid Syiah Dengki Anak Nik Aziz Naik Heli?!!


Nampaknya dendam Khalid Syiah pada Nik Abduh tak pernah padam. Marah betui dia sampai sanggup keluarkan gambar Nik Abduh naik helikopter. Alaa.. bukan selalu dia nak naik heli. Hari tu naik jet, hari ni naik heli. Esok lusa naik kapal perang atau kapal selam pulak.

Nik Abduh mana reti berlakon macam bapak dia zuhud hirup kuah. Dia muda lagi, masa ni la nak merasa naik semua yang ada.

Bila tua nanti, buat la macam Nik Aziz, hirup kuah, makan nasi bungkus, sembahyang atas rumput. Puak Pas kan bodoh, mudah percaya. adehh laa.

5 ulasan:

Awanama berkata...

mamat syiah tuh dengki sebab anak nik najis x ajak dia join sekali naik heli

Awanama berkata...

Ko dok hina tok guru, ko ingat ko tu alim sgt ke. Bodoh punya org. Pemilik blog ni bodoh kuasa 2.

Awanama berkata...

Ko ngan tok guru sesat ko sama bodoh!

Awanama berkata...

Aku rasa ko bukan sesat dh, dh murtad kot.

Awanama berkata...

Ank Kwn setan Nik Najis tu pun karut, perusak Agama mcm bapa dia, dn si Ismeth Setan Syiah tu mmg jelas rosak Aqidah.. mn puak yg dtg dr PAS dan PKR mmg perangai penipu dan ala-setan.