Khamis, 5 September 2013

HOT! MB Kedah Terlibat dalam kemalangan!



Pada petang tadi kereta rasmi MB Kedah di Langkawi terlibat dalam kemalangan kecil di persimpangan jalan di Langkawi.

Kereta rasmi MB itu dilanggar oleh sebuah proton wira yang dipandu oleh seorang yang berumur 40an.

MB Kedah tidak mengalami kecederaan dan pemandu kereta wira tersebut mengalami luka kecil.

Kemalangan berlaku apabila proton wira terbabit gagal membrek kerana brek keretanya rosak, lalu terlanggar kereta MB Kedah yang dipandu oleh pemandunya

Sent from my BlackBerry 10 smartphone.

8 ulasan:

Awanama berkata...

Apesal tak bagi mampos je anak kutty kerala ni

dks berkata...

Kerana Allah masih menyayangi beliau dan nak pastikan Kedah bersih dari sampah2 yg ditinggalkan oleh keajaan PAS.....

Awanama berkata...

Bahasa menunjukkan bangsa, bangsa aappaa...tak tau..

Awanama berkata...

Celaka punya manusia:10.54 ptg. Apa yang kau mintak pasti kena pada kamu.

Awanama berkata...

Allah panjangkan umur ahli maksiat bagi membolehkan mereka bertaubat. Allah panjangkan umur ahli ibadat bagi membolehkan berkat dan rahmat.

Awanama berkata...

Baik bahasa ko pandai ibu bapa ko mendidik ko
Salute aku pada kedua orang tua ko
Tahniah......

hangkedee berkata...

Pas. Parti islam. SURAU pun di robohkan parti islam apa ke benda.Lepas itu doakan KO.BN.Cantik ajaran syiah Pas.Doakan yang baik baik kan bagus.sesama islam.lainlah kamu kafir harbi.

Awanama berkata...

PAs parti munafik.. apa jasa PAS semasa perintah Kedah? Anon 10.54ptg, terima kasih pd mak bapak kau yg ajar kor berbahasa kurang ajar. Ketrunan rosak mcm ni lebih jijik dr bangsa anjing dan babi. Anjing dan babi xhina manusia yg baik2.