Khamis, 26 September 2013

HOT! Mukhriz Tawar Jawatan Exco, Tapi Mahfuz Nak Jawatan MB Kedah!


Bila kita kata dia bengong, ada orang tak percaya. Bila kita Mahfuz ni bodoh, ada orang kata tak baik hina dia macam tu. Tapi pada hakikatnya memang betul si Mahfuz ni bodoh pun!

Baca kenyataan Mahfuz yang Mc ambil dari lidah rasmi hamPAS!


Dah la tuduh kerajaan negeri seleweng, seleweng apa kejadahnya Mahfuz oii.. banyak sangat ka Pas tinggalkan duit kat BN, untuk perintah Kedah ni? Kerajaan BN Kedah tak boleh nak buat apa pun, sebab Pas Kedah tak tinggalkan duit. Habis bawa lari masuk poket sendiri kot.

Kemudian minta peruntukan pulak tu untuk kawasan Pas. Muka tak malu betul.. dah tu nak jawatan MB pulak? Patut Mahfuz beli cermin besar-besar kemudian suluh tengok muka tu. Pehh.. muka pakai kulit khinzir ke apa?

Bersyukurlah Dato Mukhriz nak tawar jawatan Exco, ini tak berlagak nak jawatan MB. Memang bodoh gila si pesuruhjaya Pas Kedah ni. Memang malang Pas mempunyai seorang Pesuruhjaya yang tak pandai nak fikir diantara perkara baik dengan buruk.

Mc sokong apabila Phahrolrazi dah PLAN nak TUKAR di Mahfuz ni dari jadi Pesuruhjaya Pas Kedah. Sebab kami pun dah nak muntah tengok muka Mahfuz. Malu Pas Kedah ada orang macam Mahfuz ni.

Seorang Pesuruhjaya Pas Kedah yang tak pandai baca tulisan JAWI. Ada ka patut? ishh ishh..

McTheory:
Kereta pun tak reti bawa.. apa nak herann..

4 ulasan:

Awanama berkata...

http://dinturtle.blogspot.com/2013/09/enchant1mst-kepada-para-pembaca-saya.html?m=1 bantah enchant1mst!

nickarshaw berkata...

Mana hang tau yang dia tak tau baca jawi...Hang tau tak pasai apa si mamat ni boleh menang kat pokok sena..sbb dia muka hemoi tak belagak mcm pemimpin UMNO yang dok ada tu.Mamat ni senang nak jumpa dia. Kalau tak dak persidangan parlimen hangpa mai la jumpa dia kat masjid markas pas langgaq tu. Dia pasti ada. Orang mcm ni la yang org kampung suka..Org kampung bukan kesah sngt pemimpin tu sekolah tinggi ka tak. Depa kata sekolah tinggi pun tak guna kalau dok asyik songlap duit rakyat saja buat apa...bukan gitu ka..Org kampung pun semua tau yg simamat ni bukannya pandai sngt, tapi apa boleh buat itu saja pilihan yang depa ada.Nak harapkan geng UMNO, semuanya yang ada dr cawangan sampai bahagian semuanya kaki qebas. Dah tu belagak nak mampuih mcm Malaysia ni depa yang punya. Bab kroni jangan ckp la.. Lagi pun org Langgaq dan pokok sena bukannya susah sngt. Depa pun bukannya kelapaq sngt semua bantuan yang geng UMNO dok bagi tu..Bagi depa semua tu wayang saja nak perbodo rakyat..

Awanama berkata...

nickarshaw ooii...ko ni sama la macam tua kutuk bodoh tu...mmg d
tua kutuk bodoh laaa..ko jgn la pulak ikut bodoh dia tu..PAS skang tak macam dulu dah..ada yg kaki romen, kaki betina..segala macam kaki lagi lah...ko ni pulak kaki jilat kote tua kutuk tu ker..ada otak tu pakai laa

nickarshaw berkata...

Anon 8:50 27 sept
Pisang setandan bukan semua elok, ada sebijik dua yang buqok. Yang tu pun hang tak tau ka.Sequpa jugak la dgn UMNO pun.Tak gitu ka. Nama pun melayu tak kira lah PAS ka UMNO ka, sapa perintah pun sequpa.Dah keluaq dari satu pequt mestilah peqangai pun lebih kurang saja...nak hingaq buat apa..hahaha. Tapi benda yang aku cakap pasai mahfus tu memang betoi.Kalau UMNO masih nak harap Mat lebai sudin untuk lawan Mahfus pada PRU 14 nanti. Mati beqagan la UMNO nak menang.