Isnin, 23 September 2013

INFO! Gadis Tunisia Jihad Sampai Mengandung??


Tunisia – Beberapa gadis Tunisia yang telah pergi ke Syria untuk melaksanakan “seksual jihad” ada yang telah kembali ke rumah dalam keadaan hamil, Menteri Dalam Negeri Tunisia Lotfi Bin Jeddo berkata dipetik oleh Al Arabiya.

Gadis-gadis Tunisia bertukar pasangan antara 20, 30, 100 pemberontak dan mereka kembali membawa buah hasil hubungan seks atas nama jihad seksual dan kami mendiamkan diri tanpa melakukan apa-apa dan berdiri terbiar begitu sahaja kata menteri tersebut semasa satu ucapan kepada Majlis Perlembagaan Negara Tunisia.

Bin Jeddo berkata kementerian dalam negeri telah mengharamkan 6,000 Tunisia dari perjalanan ke Syria sejak Mac 2013 dan menahan 86 individu yang disyaki membentuk “rangkaian” yang menghantar belia Tunisia untuk “jihad” ke Syria.

Menteri itu menjawab kembali kepada kumpulan hak asasi manusia yang mengkritik keputusan kerajaan untuk mengharamkan apa yang dipanggil “jihad”. Kebanyakan mereka menerima pengharaman perjalanan berumur kurang daripada 35 tahun, katanya.

“Orang kita diletakkan di barisan hadapan dan diajar bagaimana untuk mencuri dan menyerang (Syria) kampung-kampung,” kata Bin Jeddo.

Bekas Mufti Tunisia Sheikh Othman Battikh berkata pada April bahawa 13 kanak-kanak perempuan Tunisia “telah tertipu” dalam perjalanan ke Syria untuk menawarkan khidmat seks kepada pemberontak berjuang untuk menggulingkan rejim Presiden Bashar al-Assad.

Mufti, yang dipecat daripada jawatannya sehari selepas itu, menyifatkan apa yang dipanggil “seks Jihad” sebagai satu bentuk “pelacuran.”

Pada bulan Ogos, ketua pengarah perkhidmatan awam keselamatan Mostafa Bin Omar berkata aktiviti “seks jihad” didedahkan di satu kawasan barat negara di mana pejuang al-Qaead berkurung.

Bin Omar memberitahu pemberita bahawa penyokong al-Qaeda Ansar Syariah telah menggunakan kanak-kanak perempuan kecil, memakai penutup muka penuh untuk menawarkan perkhidmatan seks untuk lelaki pejuang jihad.

Sumber Al Arabiya

McTheory:
Dunia semakin gila.. inilah yang terjadi bila syiah dijadikan agama..

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

entah btol entah x...lgi2 berite dri barat.

Tanpa Nama berkata...

actualy betul.. mmg ada diorang buat gitu. cuma x bnyk pendedahan sbb kebnykan dilakukan secara sembunyi

Tanpa Nama berkata...

patutlah negara2x arab ni semua jahanam...hipokrit..memperalatkan agama utk kepuasan dan kepentingan peribadi..dahlah berperang sesama sendiri..beli senjata dgn US dan Israel jugak..tpi retorik anti yahudi bukan main lagi..hmmh patutlah tak pernah aman

Tanpa Nama berkata...

kalau tak keterlaluan la Negara2 arab ni bodoh tak boleh di ajar. serban dan furdah sampai tak cukup kain. melitup habis. nak tunjuk islam la sangat kan tapi kalau dah keluar dari Negara mereka nauzubillah, akal macam tak ada. negara2 seperti Iraq, mesir, Syria dan yang lain2 jahanam angkara sape? bukan ke percaturan rakyat mereka sendiri yang tak guna otak untuk bertindak. sesame sendiri berperang. bertuhan dan berkiblatkan yahudi tapi tak ngaku. last2 menang sorak kampong tergadai la jawabnya. nak salahkan sape. kalau negara2 dunia arab brsatu tak sape berani usik mereka. ni lah namanya bebal.

Nie Feng Malaysia berkata...

Bila RETI cakap satu Bahasa ajer, tu pun dialog kawasan kg sendiri... pastu baru pandai tulis comment kat Blog Blog, baru pandai download Apps kat phone dh bangga pandai Komputer katanya...
Jangan la ada hati nak persoal betul atau tak !

*Tanpa Nama 24 September 2013 12:30 PG : ni lah contoh akibat bodoh sombong, tak mau research, Percaya Bulat Bulat cakap cina atas Stage Politik !
https://www.google.com/search?q=tunisian+girl+jihad+in+syria&rlz=1C1GPCK_enMY396MY397&oq=tunisian+girl+jihad+in+syria&aqs=chrome..69i57.3777j0&sourceid=chrome&ie=UTF-8