Jumaat, 13 September 2013

PANASS!! Bini Zunar Sexy Menyebabkan Dia Hina Kalimah Allah!


Kebiadapan kartunis Zunar yang merupakan macai PR kali ini sudah melebihi batas. Kebebasan beliau berkarya melalui kartun-kartunnya sudah melampau, apabila kalimah Allah dipermainkan di dalam karikatur terbarunya. Kita tidak minta beliau berjuang mempertahankan Kalimah Allah tetapi jangan sampai mempermainkannya demi sokongan politiknya yang sempit.

Jangan memperlekehkan orang-orang Islam yang lain sekiranya anda berjiwa sekular. Tak percaya? Lihatlah gambar-gambar beliau dan isterinya di bawah. Kainpun tak mampu beli bagi isteri menutup aurat, sampai terbonjol belahan dada!

Nama isteri dia Noor Fazlina Rosley. Bekas pelajar MRSM Jasin dan sekarang bekerja dengan Dewan Bandaraya Kuala Lumpur (DBKL). Berada di Unit Pembangunan Harta Tanah. Unit ini sekarang telah dijumudkan.

DBKL tidak ada kena mengena dengan Kerajaan ka? Dulu belajar MRSM, Kerajaan tak tanggung ka? Setiap hari laki bini kutuk Kerajaan. Zunar pulak selalu kutuk DS Rosmah Mansor berbadan besar. Bini dia seksi dan ramping sangat ka? Cantik macam Megan Fox ka?

Cerita si barua Zunar ni Mc ambil dari blog CTS.




Si Zunar ni memang haram jadah. Setiap kali ada demo dia akan berhimpun dengan puak-puaknya dan maki kerajaan sesuka hati. Cuma kelakar bila dia kutuk Rosmah badan besar. Sedangkan bini dia pun dalam spesis yang sama.

Kutuk kerajaan, tapi makan duit kerajaan. Kalau benci sangat dengan kerajaan, suruh bini ko tu letak jawatan.

McTheory:
Muka macam tapak kaki si Zunar ni..


Anda Sokong UMNO? Sila LIKE kat Sini!

P/s: Perkasakan UMNO di Alam Maya!

7 ulasan:

Awanama berkata...

Spesis macam zunar ni bukan tau malu pun...mengata org padahal buka pekung sendir...dia ni jenis sanggup jilat taik utk capai matlamat dia..

Awanama berkata...

Spesis macam zunar ni bukan tau malu pun...mengata org padahal buka pekung sendir...dia ni jenis sanggup jilat taik utk capai matlamat dia..

Xpas berkata...

Sgt berani, sungguh tidak mengenal Tuhannya.
Saidina Ali Zainal Abidin r.a., cicit Rasullullah saw ketika wuduk pucat wajahnya, bila ditanya mengapa ? Menjawab, "Tahukah kamu kpd siapa aku akan mengadap ?".
Mukmin sejati gementar hatinya bila disebut nama Allah (swt) kpdnya sedang yg meremehkan dan berolok olok dgnNya adalah ciri dan sifat munafik.

Awanama berkata...

Jangan marah2 dia, sebenarnya dia BUKAN ISLAM.

Orang Islam mesti takut mempermainkan nama ALLAH...

DIA TIDAK... DAH CONFIRM TU DIA BUKAN ISLAM...?

zaminc berkata...

kenapa? kerajaan tu bapak kau ke yang punya? ko ingat kerajaan tu mesti umno ke?

Awanama berkata...

zaminc
gomen tu pon bukan bapak ko yg punya
tp koman2 gomen skrg pertahankan kalimah Allah
cermin skit dr tu zaminc sblm kutuk org lain
gomen skrg ada agung n pm yg beragama Islam pon da cukup bagus
ko nak bagus mcm mn lg? ko nk wujudkn dunia yg suma org blh share kalimah Allah?

Awanama berkata...

bini dia pun badan mcm kerbau pendek la