Rabu, 30 Oktober 2013

HOT! Ceramah Popular Pas Gagal di Sungai Limau! #PrkSgLimau


Walaupun menampilkan barisan barisan penceramah yang agak kuat iaitu ketua pemuda Pas pusat, Ketua pemuda Pas Kedah dan Ustaz mee segera Bob Lokman, Pas gagal untuk mengumpul kehadiran yang lebih ramai seperti jangkaan awal.

Hanya lebih kurang 20 orang sahaja yang hadir, ke ceramah tersebut, langsung tak ada sambutan orang tempatan, yang ada hanya petugas parti atau pun negeri angkat yang menjaga kawasan tersebut.
Kesian pulak tengok gambar kat bawah ni.. he he..





Rasanya penduduk Sungai Limau dah malas nak peduli puak Pas ni. Asyik membohong saja dalam ceramah, lama-lama orang pun naik jemu. Sampai takdak langsung kerajaan benda buat betul, semuanya salah.

Nama saja parti Islam, tapi perangai? Subhanallah.. teruk ya amat.

McTheory:
Orang kampung pun dah tak percaya kat Pas lagi.

5 ulasan:

Awanama berkata...

SIAPA LEBIH MULIA : FAKTA atau AUTA ?

Meh kita banding2kan. Siapa yang lebih mulia keperibadian diri diantara mereka.

Kes 1.

TS Muhidin Yasin bukan ustaz pun tapi mudah saja minta maaf kepada keluarga Ustaz Azizan atas kenyataan beliau berkaitan gula dan kencing manis, pada hal beliau sendiri tak pasti sama ada sebut atau tidak perkara yang dibangkitkan.

Calon Pas Mohd Azam adalah seorang ustaz tapi liat mahu minta maaf atas keslahan menipu orang2 melayu dalam DUN Sungai Limau dalam isu gambar superimposed, pada hal kepimpinan tertinggi Pas Kedah mengakui bahawa gambar itu " memang superimposed ".

Kes 2.

Datok Chua Soo Lek juga bukan seorang ustaz malah bukan penganut islam pun, tetapi beliau dengan senang hati mengaku kepada media (surat khabar dan tv) bahawa " lelaki dalam gambar bersama dengan seorang perempuan cina dalam bilik hotel itu adalah dirinya dengan berkata " saya mengaku, lelaki dalam gambar itu adalah saya " dalam isu fitnah skandal sex beliau satu masa dulu semasa masih sebagai Menteri Kesihatan.

Calon Pas Mohd Azam adalah seorang ustaz malah seorang penganut islam lagi tapi liat mahu mengaku bahawa beliau sebenar tidak ada bersama dalam pertemuan dengan Ustaz Azizan seperti yang disiarkan dalam gambar risalah kempen Pas dalam isu gambar superimposed.

Saya ada 2 versi jawapan :

Jawapan pertama : Kalau orang itu penyokong Umno maka dia akan kata " Sudah tentu TS Muhyidin Yasin dan Datok Chua Soo Lek adalah lebih tinggi keperibadiannya daripada Ustaz Mohd Azam berdasar kepada fakta ".

Jawapan kedua : Kalau orang itu penyokong Pas maka dia akan kata " Sudah tentu Ustaz Mohd Azam adalah lebih tinggi keperibadiannya daripada TS Muhyidin Yasin dan Datok Chua Soo Lek kerana Mohd Azam walau pun telah terbukti menipu tetapi dia adalah seorang ustaz ".

Ulasan saya adalah : Jawapan pertama adalah berdasarkan kepada FAKTA , manakala jawapan kedua adalah berdasarkan kepada AUTA.

Pengundi2 dalan DUN Sungai Limau boleh memilih sama ada FAKTA atau AUTA pada 4 Nov 2013. Apa juga pilihan pengundi DUN Sungai Limau, itu adalah CERMINAN KUALITI OTAK orang2 melayu di Sungai Limau.

Ana Muslimah

Jenterapdm berkata...

Command center bn kedah di sg limau ni sapa2 pun bole masuk p usha2 maklumat yg ada. Buat taklimat pun tempat open.

Jenterapdm berkata...

Laporan bertulis yg dihantaq pun senang nk pintas. Cukup dgn pasang telinga tepi urusetia yg isap rokok tau abis cerita dalam.

Awanama berkata...

ceramah PAS setan byk dr manusia.. kdg2 setan dgn manusia pun sama byk. Tp dlm gmbr atas tu mmg manusia sgt kurang lah.. mgkin setan beribu2 ambik tempat dh..

tahniah PASngok!!

Awanama berkata...

SUDH LA DAN JGN DOK PERSETANKN ORNG.. TGK DAN KAJI BETUL2.. THKUT2 DIRI SENDIRI YG SETAN..SORY EK.. CAKAP BIAR LA BEROTAK...