Khamis, 10 Oktober 2013

INFO! Zahid Bengang Anjing Komunis Pertikai Polis Tembak Penjenayah!


Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi yang selama ini mendiamkan diri berikutan bidasan dan kritikan pedas oleh pelbagai pihak ekoran kenyataannya bahawa anggota gangster seharusnya "ditembak dahulu" sekiranya ada bukti, akhirnya membalas kritikan tersebut di laman Twitternya semalam.

Beliau mempertikaikan kumpulan hak asasi yang disifatkan hanya membela penjenayah berbanding dengan kematian anggota Polis serta pasukan keselamatan didalam menangani jenayah yang berlaku.

Ahmad Zahid juga mempertikaikan dimanakah pejuang hak asasi apabila individu yang ditembak, dibunuh dan juga dirompak menjadi mangsa penjenayah.

"Apakah hak asasi hanya untuk penjenayah?" tanya beliau didalam laman Twitternya. ~ MPP News


11 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

marah tu marah le, TTP tak ke mana2. Kan lebih berkesan kalau ditangkap, disoal siasat dan sekira terdapat bokti jenayah, kenakan tindakan mahkamah. pasti lebih berkesan guna mentertibkan mereka yg kepala besar.....

Tanpa Nama berkata...

Di Malaysia kena ada undang2 yang tegas dan pemimpin yang berwibawa barulah negara akan aman, maju dan sejahtera. Nampak sekarang keadaan dah terbalik orang yang salah di puja dan yang betul di sula, oleh itu pemimpin kena perbetul hakikat ini supaya rakyat tidak menderita, cari puncanya sehingga keakar umbi mesti ada dalangnya yang imun...Tahniah buat Dk Seri Zahid cuba mengubah mindset dan presepsi penyagak dan konco2nya di Malaysia ini. Media mereka skrng cuba memperdaya rakyat DK Seri adalah "thug" dalam kerajaan, sebaliknya merekalah "thug2" di kalangan rakyat.

Tanpa Nama berkata...

Masuk mahkamah,ambik Kapai singhsss songss,lawan kes,Kapai twist sikit,buang kes!! ISA LAGI BAGUIH!!

Tanpa Nama berkata...

Mr.Bokti....tahu tak perbezaan antara penjenayah dengan pesalah

Tanpa Nama berkata...

Tanpa nama @ 12.03 PG.. the gangster tu dah keluarkan pistol.. dia mestila ada modus operandi.. sometimes kan I teringin nak tengok org yang membela penjenayah ni msk pulak polis.. kot2 dia akan selitkan sesi kaunseling masa pistol betol2 dituju kat kepala diaorg. Now its the time, polis bertindak, bunuh je penjenayah ni.. polis mati ari tu kena hentak ngan batu, takde lak sape nak bising, aku rasa patut hentak balik batu atas kepala penjenayah tu

Don Play Play berkata...

Kenapa takut untuk mentadbir negara sendiri? Jika tidak bersalah kenapa takut kepada bayang-bayang? Melayu sudah lama berkompromi, sehinggakan sifat rendahdiri, lembut hati dan toleransi itu diperlekehkan dan diputarbelitkan sebagai satu sifat bangsa yang bodoh, baghal, bangsat dan hampas...

Melayu Jawi sejak 1400 tahun bukan BODOH dan tidak mampu membangun, sementelah 56 tahun merdeka negara ini ditadbir dengan bijaksana dan berwawasan. Kita sampai keperingkat ini pada hari ini bukan disebabkan kita takut, kita lembik atau diperasugut. Kita disini adalah terpimpin, terancang dan akan terus berwawasan. Mentadbir secara hikmah, tegas dalam kelembutan, bertindak dalam bijaksana.

Adakah kemajuan, kemakmuran dan kejayaan yang kita capai dalam masa setegah abad ini, berada dalam kumpulan 20 negara trading utama dunia melambangkan satu bangsa yang BODOH, BAGHAL, DUNGU, PENGECUT, TUNDUK pada perasugut jenayah, BACUL kepada petualang dan pengkhianat negara???

Jika kita punya semua sifat-sifat tersebut, kita tidak akan berada ditempat spt sekarang. Kita pasti masih lagi makan sireh dan menyentil tembakau, anak-anak masih lagi berlari kaki ayam dengan perut bulat buncit cacing gelang....

Kita maju kerana pemimpin kita bukan PENGECUT, kita bukan rakyat PENGECUT...dan tidak ada mana mana peguam veteran, penjenayah ganas, pengkhianat durjana yang dapat MENGGERUNKAN bangsa ini.

Tanpa Nama berkata...

Bile polis yg mati ada ke anjing2 tuh nk bersuara?? ada ke wakil parti pembangkang pi melawat keluarga si mati?? dh nama pn penjenayah lg nk berlembut?? apa banggang punyer pembangkang..agak2 nya kalu kena la pada ahli keluarga mereka, penjenayah tuh dok rompak dn tembak, baru mereka sedar kot...jgn pandai bercakap saja..jadi la polis kalu nk tau nyawa tuh di hujung tanduk ke tk..bodoh punyer pembangkang...ptuiii..

Tanpa Nama berkata...

penjenayah (dan pembangkang) naik tocang pasal undang2 dilaksana dgn culas & malas. Puncanya menteri kdn yg konon2 berlembut sbb nak jaga hati pengundi pra pru13. tak be dangkal punya alasan? kdn & polis kelihatan lemah sbb menteri masa itu tidak berwibawa, tidak berkesan, penakot dan lembik terhadap penjenayah dan cinabeng. nape zahid pegang kdn jap aje pemabangkang dah kepanasan? takkan nak sokong lagi menteri yg gagal memanjang tu?

Tanpa Nama berkata...

Malaon2 penjenayah dan pembangkang ni lebih mudah dihadapi sbb musuh yg nyata. lagi bahaya musuh dlm selimut, terutamanya yg mengaku sahabat kpd zahid. bertanding dlm pemilihan umno satu pasukan tapi tak senang dgn populariti zahid. dah ada tanda2 sabotaj kpd zahid!

Tanpa Nama berkata...

Lantak aje la. Asal ikut sop, sapa mati pun tak kisah la. Penjenayah lagi bagus, biar kurang sikit jenayah. Peguam tak suka la pasal talk boleh wang kalu yg mati tu bawa keta laju, tak berhenti bila ditahan, pun masalah besar juga. Tp apa yg penting, polis bertindak, jenayah kurang banyak. Macam kita la, kalu tau polis tak buat speed trap, mau tekan pedal. Tp kalu tau ada kamera, slow dan ikut peraturan. Gitu jugala penjenayah, kalu dah tau polis dok menembak mati, nak buat jahat pun takut juga. Yg tak syok peguam la.

hangkedee berkata...

Semakin jelas pembangang pembela penjenayah.66 Jahanam NO tak sokong undang undang cegah jenayah.Kalau PR memerintah malaysia mungkin gangster jadi Polis.