Ahad, 6 April 2014

HOT!! PR Punca Orang Gila Nak Bunuh PM @NajibRazak @PDRMsia


Awat la ramai sangat orang gila dalam Malaysia sekarang ni? Sejak wujudnya Pakatan Rakyat, kegilaan orang nak melawan pemimpin ni makin ketara, tambahan pulak ubat untuk merawat sakit gila macam ni dah takdak, iaitu ISA kalau ada tentu mereka ni takkan berani dok cakap yang bukan-bukan.

 Dah terpaksa nak cari pulak siapa mangkuk yang dok cakap bukan-bukan ni. Kalau tak ambil tindakan, nanti makin ramai pulak yang kena penyakit gila macam ni.

Patut kerajaan tubuh balik ISA.. itu ubat nak kawal orang gila macam depa ni.






10 ulasan:

Awanama berkata...

ini manusia yang tak diajar ugama sejak kecil, tak kira lah jika dia ni islam atau tidak, tapi jelas manusia zaman ni tidak menghormati ibu bapa, pemimpin, bahkan allah sendiri, jadi ibu bapa ingat apa peranan kamu.

Awanama berkata...

bukan lah satu kejayaan ibubapa yang boleh dibanggakan kalau anak lahir jadi haprak, sebab ibu bapa sendiri haprak.

Awanama berkata...

Pelik aku bila ada orang nak ugut bunuh ahli pemimpin pakatan semua tak apa...
Takde kau panggil gila...
Bila kutuk sesiapa saja dalam pakatan takde apa?

Bahasa korang yang mencarut dalam ni kira waras lah...

Agak2 lah oh lupa selagi duduk dalam umno semua dosa terampun...

Hahahahah

And korang

Awanama berkata...

Jangan jahanam kerana politik.

Awanama berkata...

http://m.youtube.com/watch?v=0AF8S8tu4l0

Hudud dipersenda...

Pelik ingat hukum ni manusia ke cipta?
Kalau hukum yg nak dilaksana pas tu ada kesilapan tegur lah jangan dihentam hudud tu...

Hudud tu hukum Allah...
Sila faham benda ni...
Mudah hukum,Allah jangan dihina.

Mana semua ngo melayu tu tak bersuara ke

Awanama berkata...

Penyakit gila membarah dalam penyokong pakatan haram semakin kronik..

Awanama berkata...

Salah PM jugak niii....hapuskan ISA
Sepatutnya dihidupkan kembali. Mungkin beliau dah tak boleh buat sebab memalukan dirinya sendiri ??!!

Awanama berkata...

Salah PM jugak niii....hapuskan ISA
Sepatutnya dihidupkan kembali. Mungkin beliau dah tak boleh buat sebab memalukan dirinya sendiri ??!!

Awanama berkata...

Salah PM jugak niii....hapuskan ISA
Sepatutnya dihidupkan kembali. Mungkin beliau dah tak boleh buat sebab memalukan dirinya sendiri ??!!

Awanama berkata...

Gila pakatan kita nampak dlm ni. Jgn nak ajak orang laen gila jugak.