Rabu, 4 Jun 2014

HOT!! Cerita Dyana Dap Tinggal Bersama Jantan Cina di JB?



Khabar terbaru diterima Yammy Samat telah dihantar surat tunjuk sebab oleh pengurusan UMNO kerana menyokong pembangkang dalam kempen. Kalau Yammy ada maruah dan bukan baruah, letak jawatan dan berkawanlah dengan cadbury DAP.

“Mereka kata Dyana ada hubungan dengan orang Cina, drinker (kaki botol), smoker (merokok). Itu semua tidak betul. Saya tahu (perangai) anak saya.”

DIa merujuk kepada komen berikut oleh RBA tapi tuduh ianya datang dari blogger pro UMNO.



Tiada yang lebih menaikkan kemarahan dari menuduh blogger di atas sesuatu yang kami tidak buat. Kalau kami nak buat, ami tahu detail.

Baiklah, kalau betul Yammy tahu tingkah laku anaknya di luar pandangan matanya? Dia tahukah kisah berikut:




Rumah di atas adalah rumah yang diduduki Dyana di Johor Baru beralamat di No. 98,Jln Jasa 41, Tmn Rini Hill Mutiara Rini.

Oleh kerana Yammy tahu serba serbi mengenai anaknya, bolehkah Yammy beritahu siapa lelaki yang bernama Ooi yang duduk bersama Dyana berdua-duaan tanpa orang lain dalam rumah sebesar itu?

Sumber beritahu lelaki itu juga pembantu khas Lim Kit Siang. Pembantu atau penyedap?

Hai Melayu .... bila lelaki dan perempuan berdua-duaan dalam satu rumah, orang ke 3 adalah setan yang menggoda. Bukankah ini kerja haram?

Padanlah Dyana takut pada hudud. Kalau tak percaya, hp Ooi itu adalah 012 xxx9775...betul ke tidak?

Hanya nak beritahu Yammy dan RBA,

Kalau nak main peribadi, kami boleh tapi tak main. Oleh sebab butiran ini dikeluarkan lepas PRK, hanya menunjukkan kami tak main kotor macam RBA.

Hanya gambar bikini untuk test power. Lain tu semua kerja kotor RBA.
Sumber Mc ambil dari blog The Unspinners. Betul ke ni?

1 ulasan:

Awanama berkata...

Dia pun dh kalah bro...yg sudah tu sudah la..dah rebah tak payah la kita pi pijak lagi kepala dia. Berbelas kasihan lah sikit bro