Ahad, 8 Jun 2014

HOT!! Pemimpin Dap yang di Gantung Jadi Taukeh Rumah Urut??





Satu cerita menarik yang panas Mc ambil dari blog Theunspinners

Lama kita tak dengar hal bekas exco Selangor dari DAP, Ronnie Liu yang gangster dan pernah membantu pengganas komunis di Pahang masa kecil-kecil.

Buat masa sekarang DAP tengah perap dia untuk rakyat lupakan kedurjahanaan dia. Sampai masa Ronnie Liu akan muncul kembali .... pasti punya. Cuma tak tahu di mana?

Sementara itu, Semut Hitam sudah jumpa dia berleger-leger di negeri kelahirannya ....

RUMAH GRO RONNIE LIU KINI DI RAUB???


Ini satu maklumat yang akan membuatkan Si Ronnie Liu tu menggaru kepala dia bila dia dapat tahu yang rahsia dia dah mula bocor.

Dari sumber maklumat yang Semut dapat, Si Ronnie Liu tu sekarang ni sedang giat mengusahakan sebuah 'Resort & Spa' di bandar Raub, Pahang.



Resort tu dibina diatas tanah peninggalan bapak dia yang juga merupakan orang kawasan tersebut. Tinggal lagi, kawasan tu luas gila babi!!!

Atas bukit lagi. Macam mana bapak Si Ronnie Liu tu ada duit sebanyak itu untuk memiliki tanah seluas seperti yang dimaksudkan?


Tambahan lagi, kelulusan untuk membina resort tersebut masih lagi tidak diluluskan oleh pihak Majlis Daerah. Tapi korang tengok la sendiri.

Baca sepenuh di SINI. Ada banyak lagi rumah-rumah pelacur Ronnie Liu di Raub.
Raub kini kawasan DAP dan ahli Parlimennya adalah Melayu pengkhianat macam Dyana iaitu dato Arif sabbri yang tak laku di Pekan lalu belot bangsa sendiri untuk sertai DAP demi kerusi!!!

4 ulasan:

Awanama berkata...

Jangan risau, DAP bukan macam bee end. Kalau ada tak betul tentu kena tendang pnya

DAP toke rumah urat nak heran apa?

Yang paling heran, kroni dan keluarga pemimpin bee end Islam ada share dengan dalam syarikat judi dan arak.

Bukan Islam pun tergelak perangai orang Islam macam tu.

Awanama berkata...

Yang penting dlm DAP ialah Lim anak beranak dulu kini dan selama nya sama ngan bang non.

Awanama berkata...

DAPigs tetap DAPigs...jangan terpedaya menyokong Cina Laknat yg tak pernah nak bantu Melayu pun !! Jgn jadi pengikut PAS parti ajaran sesat..yg bersekonkol dgn mereka utk menghapuskan Melayu..mcam di Singapork yg ada tinggal dalam longkang !!

Awanama berkata...

Sudah sudah lah berbohong rakyat Malaysia sekarang ni sudah cerdik dan berilmu, kau kafir laknat jgn cuba merendah kan martabat melayu. kau cina Dap sial.