Selasa, 26 Mei 2015

Guan Eng Cabar Hadi Tunjuk Al-Quran?


Ini dah semakin menarik, apabila Guan Eng, menyuruh Hadi Awang Presiden Pas menunjukkan dalil dalam Al-Quran yang menyuruh memarahi pihak yang tidak bersetuju dengan hukum hudud.

Apa macam ahli Pas? (bukan PasMa) Presiden Pas dimalukan sampai begitu sekali. Presiden Parti Islam SeMalaysia dicabar oleh Setiausaha Agung Dap suruh buka Quran dan tunjuk dalil? Apakah selama ini Presiden Pas tak reti nas dan dalil dalam Quran?

Malu betui laa..

Takkan ahli Pas nak tengok saja kot?

5 ulasan:

Awanama berkata...

Hj Hadi yg bangang..cina kapir dok cabar macam tu pun masih tak nak bertindak..memang bacul dan tak bermaruah betul.

paktam berkata...

Ada dalil tapi si cina laknatullah tak akan faham atau buat tak faham.

Awanama berkata...

Cina semakin berani, Melayu semakin teruk terbodoh, sedarlah!!!!!

Awanama berkata...

Kapir bukan sebarang kapir tu.
kapir tu khalifah umar abd aziz pas tu.

Awanama berkata...

Tindakkan Hadi betul. Tidak usah layan siCina ni.