Ahad, 20 Disember 2009

Hadi: Blogger Pas jangan suka memfitnah!

Taman Melewar - Konvensyen Blogger Pas yang dipengerusikan oleh Big Bos Pas, Hadi Awang. Seramai 300 orang para blogger Pas menghadiri Konvensyen itu (semua nak kena sound tu).

Hadi berkata para blogger Pas jangan syok buat cerita (bukak kilang fitnah) yang bukan-bukan sehingga memecah-belahkan masyarakat. walaupun ada maklumat yang benar, tapi jika harus disimpan maka perlu disimpan (kalau salah kita janganla dedah pada orang, malu muka kita).

Blogger Pas juga dipesan supaya jangan membuat fitnah, (walaupun dah biasa buat) ini kerana ada fitnah boleh disebarkan dan ada yang tak boleh disebarkan. Ada fitnah itu benar (ada ke?) dan ada pula fitnah itu bohong (banyak yang bohong dari benar).

MctHeory: Dah sahla, memang para blogger Pas ni suka memfitnah yang bukan-bukan, sampaikan Hadi pun tak bole tahan. Err. .Pak Hadi, jangan marah yang bawah je, yang atas-atas macamana pula? tambahan si kaki fitnah, fatwa syok sendiri dan doa bukan-bukan (n.ajis si wali slipar) taknak marah ke? kasi warningla sikit.

Tiada ulasan: