Jumaat, 29 Januari 2010

DALAM PENTADBIRAN SELANGOR ADA PELIWAT BUDAK?!



Ada berita panas mengenai seorang board of director syarikat yang listed dalam BSKL. Dia ni seorang berpangkat dalam parti politik yang menyokong peliwat dan sudah bekeluarga.

Mc dapat cerita ni semasa pegi lepak dengan budak-budak yang kerja bawahnya dan cerita ni dah menjadi buah mulut di Selangor. Kiranya sekarang ni memang tengah panas la beb!

Ceritanya macam ni, dia ni suka cari budak-budak sekolah, bagi upah untuk tidur dengan dia. Bukan budak sekolah je, yang jambu-jambu yang muda-muda hensem, semua dia sapu.

Kalau nak tidur dengan dia, dia bagi rm500 atau rm800 ikut layanan dan kualiti la. Paling Mc tak tahan dengar, orang tua ni lelaki, dah la badan gemuk dah berkawin, anak pun dah besar sanggup nak makan luar lagi.

Tak sangka pula dalam pentadbiran Selangor ada peliwat juga? siap nak yang segar-segar, cari pelajar IPT atau budak sekolah. Ini cerita betul, bukan Mc buat cerita. Demi Allah! Mc dengar semua ni dari pekerja-pekerja dan orang yang pernah diajak tidur dengannya.

Walaupun cerita ni masih dalam khabar angin atau gossip. Mc akan pastikan cerita ini nanti, sebab petang ni Mc nak pergi jumpa dengan anak si peliwat segar ni. Dengar cerita, anak dia pun tahu pasal bapanya ni, dia pun dah benggang gila.

Mc akan cerita lagi pasal peliwat ni, dalam posting yang lain pula. Sebab Mc kena confirmkan dulu dengan anak dia dan mangsa yang diliwatnya. Jika betul-betul ada bukti, Mc akan dedahkan dalam post yang akan datang. Nak siasat dulu!

MctHeory:
Sangkakan Brader Anwar je peliwat tegar. Rupanya ada lagi pengikutnya ni peliwat segar! Masyallah!. Kenapa ramai sangat Gay dalam PKR ni!.

3 ulasan:

PUTRA MERDEKA berkata...

Bro Mc,
Anwar dah berjawa membawa aliran dan anutan liwat dikalangan pakatan haprak! mana ada moral dia orang ni? agama pun dia orang gadai...
teruskan bro! buka pekung busuk pembangkang agar rakyat sedar, kebenaran tetap akan timbul akhirnya..

awang merah menyala berkata...

memang dasar puak2 laknat... kambing pun tau pilih lubang...yg kena liwat tu sakit gila mau buasir beb...!

bigben berkata...

TERJAH BEB. Jangan bagi can. Sama-sama kita tengok sapa yang nak kena...