Jumaat, 26 Mac 2010

AHLI PAS GILA SEKS!



Gambar diatas. Ustazah Siti, isteri kpd KETUA DEWAN ULAMA PAS PERLIS Abd. Rashid Rahman mendakwa beliau hanya sekali diberi RM 300 sejak mereka berkahwin 10 tahun lalu & selalu di pukul (termasuk dikepala) & dirotan atas sebab2 yg kecil. Malah ketika "dalam pantang" sekalipun Abd. Rashid Rahman memaksa Ustazah Siti melayan kehendak sex beliau.

Ustazah dakwa keinginan seks suami cukup tinggi
KANGAR 24 Mac - Seorang ustazah mendakwa suaminya, bekas Ketua Dewan Ulama Pas Perlis, Abdul Rashid Rahman lebih mengutamakan kepuasan seks sendiri tanpa mempedulikan kesihatan dirinya yang ketika itu menderita kesakitan akibat bisul di punggung.

Dakwaan tersebut dibuat oleh Siti Rosmala Mohamed, 38, ketika memberikan keterangannya selaku pemohon yang memfailkan permohonan cerai secara fasakh pada 15 Februari 2008 terhadap Abdul Rashid, 60.

Siti Rosmala memberikan keterangan tersebut di hadapan Hakim Syarie, Mohd. Zaidi Abdullah di Mahkamah Rendah Syariah di sini.

Ibu kepada tiga anak itu turut mendakwa, walaupun mereka sering bergaduh sehingga tidak bertegur sapa lebih seminggu, namun suami sering kali memaksanya melakukan hubungan seks.

"Walaupun seminggu tidak bercakap, selepas saya dimarahi atau dipukul namun dalam soal nafkah batin (hubungan seks), saya mesti berikan biarpun terpaksa," dakwa Siti Rosmala-selanjutnya
sini

Keratan Akhbar ini sudah dipostkan oleh Blogger Pisau. Cuma Mc mahu mengulang tayang bagi tatapan pembaca yang belum lagi membacanya. Ini antara bukti menunjukkan bahawa ahlul Pas ni memang gila seks dan kuat seks.. Baca komen pisau dibawah.

Inilah akhlak mereka yang berkopiah putih berhati hitam,buruk hati mereka,buruklah kelakuan mereka,serban dan jubah hanyalah perhiasan.Moral dan akhlak mereka langsung tidak melambangkan tawadhuk.

Jika anda membaca blog blog PAS atau pun suara rasmi lidah bercabang PAS Haprak Daily terlalu banyak iklan iklan ubat kuat,ubat tahan lama dsb di promosi oleh kaum puak ini.

Tidak hairanlah jika mereka mereka ini berkelakuan seperti binatang,rogol anak sendiri dan pelbagai macam lagi kerja kotor yang dilakukan.Tetapi yang menariknya mereka akan tetap menyalah kan UMNO.


MctHeory:
Patutla dalam Haramkahdaily dan blog-blog Pas banyak betul iklan untuk kuat seks..rupanya ini tingkah laku Pas yang sebenarnya!

9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

RAMAI LAGI PERANGAI AHLI AHLI PAS MACAM NI.NAK TAU CUBA PAKAT PAKAT PI RISEK KAKAK KAKAK DAN MAKCIK MAKCIK YANG NIAGA KAT PASAR SITI KHADIJAH KLATE.SILAKI SUKA LEPAK KAT KEDAI KOPI,MALAM MAU BALUNNNN JE

YANG GAMBI berkata...

Salam bro, iblis-syaitan yg berwajah warak, ulama, tok-tok guru, para ustaz tidak akan dapat bersembunyi disebalik serban dan jubah bila nafsu telah memuncak........

Tanpa Nama berkata...

klu tok guru pun dah giler ape tah lagi anak buah!

Unknown berkata...

salam semua..biasala akhir zaman muka nampak baik,kepala berkopiah,hati macam setan perangai macam org nak jadikan pemimpin.itulah contoh pemimpin pas..

matrengganu berkata...

Patut la licin jer dahi...

Tanpa Nama berkata...

Itu crite di Perlis, kalau di Terengganu (Besut) ada yg lagi hebat........... beberapa anak Gestapo Pas termengandung...

Nak tutup malu mereka jumpa pegawai agama supaya dapat nikahkan sebelum crite tersebar.

Yg ditangkap khalwat banyak jugak. dan seperti biasa mereka jumpa pegawai agama dan penguatkuasa agama supaya dapat dikurangkan denda yang dikenakan.

Inilah perangai orang Pas..... mereka buat begitu mungkin kerana tahu enakmen yang ada di Terengganu adalah mereka punya keraj yang luluskan dalam dewan undangan negeri masa Pas memerintah Terengganu tahun 1999 hingga 2004 lalu.


Pikir-pikirl le sendiri wahai Pemimpin dan penyokong Pas di seluruh nehgara. Masa hidup bolehle klentong sana sini, ceramah serata dunia tapi anak sendiri tak terkawal..........

Tanpa Nama berkata...

iman bersarang didada....bukan pd serban dan jubah labuh.....ima juga tidak bergayut pd sejemput janggut!!!!!

Tanpa Nama berkata...

Ya ALLAH,ampunkan dosa2 mereka yang masih cetek buah fikirannya,..inilh dia, bila mulut ingin berbicara, jauh hati dari akal..menghina mereka yang zahir batinnya untuk Islam, hatinya untuk Allah,sedangkan pencaci dan pemaki tetap dan terus dalam kegelapan...wahai bro2 yg dikasihi kerana Allah,gantikan pinjaman yang dianugerahkan,kepada sebaik3 pinjaman.jaga lidah dn hatimu..

AnaQarbana berkata...

Seorang Pengerusi PAS dalam satu Cawangan Dalam DUN Merbau Pulas [masih aktif berpolitik dan mempunyai jawatan penting di peringkat kawasan Pdg Serai], mempunyai gelaran tertentu sejak dari muda hingga sekarang [63th], masih berahi dengan bini orang, bini rakan sendiri seperjuangan dalam pas di henjutnya...habis sekampung kyalayak tahu perangai Ketua PAS Cawangan no....cakap bab Islam dialah yang hebat...