Jumaat, 19 Mac 2010

ANWAR MEMPUNYAI NAFSU YANG LUAR BIASA!



Menteri Besar Kelantan, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat seperti dipetik sebuah portal internet mengatakan masalah yang membelenggui PKR boleh diibaratkan sebagai bayi yang belajar merangkak.

Istilah bayi berkenaan dilontarkan sewaktu beliau menghadiri majlis bantuan kepada mangsa kebakaran di Kelantan petang semalam.

Kenyataan Menteri besar Kelantan itu dipercayai merujuk kepada pergelutan dalaman di dalam PKR hingga menyebabkan beberapa ahli parlimen PKR mengambil keputusan keluar parti.
Walupun ia hanya dianggap bayi yang kecil oleh Musyidul Am PAS, namun kita mengetahui nafsu parti yang dipimpin oleh Anwar itu tidak sepadan dengan usianya.

Walaupun masih bayi parti yang dipimpin oleh seorang pemimpin yang terlibat dengan kes liwat itu mempunyai nafsu yang cukup luar biasa hingga mengalahkan nafsu orang dewasa normal.
Malah tidak memelikan sekiranya parti tersebut mempunyai nafsu songsang seperti ketua Umumnya Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Manakan tidak selepas memenangi 31 parlimen selepas pilihanraya mac 2008 parti itu begitu kemaruk inginkan kuasa menjadi pemerintah, hingga di canang, kompang dan rebana seluruh alam bahawa Anwar Ibrahim akan menjadi Perdana Menteri baru bagi Malaysia. Hingga kuasa dunia Amerika pun tertipu dengan lakonannya, walhal hakikatnya ketika itu beliau masih belum menduduki kerusi Parlimen. Itulah nafsu songsang parti yang dianggap bayi oleh Musyidul Am PAS tersebut.

Bayi yang merangkak mempunyai nafsu luar biasa tentu pelik dan ajaib bukan, namun sekiranya bayi tersebut adalah Anwar Ibrahim tentu ia tidak pelik dan menjanggalkan kita. Sekiranya tidak percaya perhatikanlah skandal dan kes liwat yang dihadapinya.

Ahli politik biasanya kalau jatuh tersemban pun adalah disebabkan skandal seks dengan perempuan-peremuan cantik. Seperti yang telah terjadi kepada Bill Clinton dan Monica Lewinsky.

Namun Anwar pula skandal seksnya melibatkan seorang lelaki cute dan hemsem yang masih lagi pria remaja, tentu hebat bukan apa yang dimiliki oleh Anwar.
Sewaktu diperingkat awal isu liwat ini meletup, Anwar seakan menafikan mengenali Saiful Bukhari begitu juga dengan pemimpin Parti PKR yang lain yang seolah menafikannya hingga terkeluar pemuda itu hanyalah pemandu dan tukang bancuh kopi sahaja.

Namun akhirnya kebenaran tersembur jua oleh kebenaran apabila wujud video yang menunjukan Anwar pernah bersama pemuda tersebut di dalam satu seramah di Pulau Pinang saat proses kempen pilihanraya sedang berlansung. Dan pemuda tersebut bukan hanya setakat pembancuh kopi tetapi lebih dari itu, mangsa nafsu serakah bayi kecil luar biasa tersebut.

Kalau kita perhatikan dalam mana-mana sejarah dunia pemimpin yang hebat dan mempunyai kemampuan luar biasa tentu mempunyai sesuatu yang pelik pada dirinya. Contohnya Mustapha Kamal Atartuk, kerananya kerajaan Uthamaniyah runtuh, juga mempunyai nafsu luar biasa iaitu sukakan lelaki muda dan kacak bergaya untuk dijadikan teman melepaskan nafsu serakah.

Dari Blog Tomyam Pok Tek!

MctHeory:
Sememangnya Anwar mahu mencipta sejarah hidupnya yang tersendiri! Sebagai Peliwat disegani!

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

jangan kata orang, diri sendiri pun tak betul lagi mau kutuk orang! cermin diri dulu la dei!

din

DR 8888 berkata...

Betui apa,kalau tak sungguh org tak kata A.I.D.S ANUAR IBRAHIM DAHAGA SEX.

Mordecai Kucai berkata...

Untuk mengejar Putra Jaya dah makin kabur.

Setakat ini peranan Anwar dalam sejarah Malaysia tidak sehingga membawa buku teks sejarah Malaysia seratus tahun akan datang di sekolah akan di ubah.

Anwar perlukan memberi kesan kuat pada sejarah.

Mungkin berperanan sebagai penyangak dan penderhaka negara yang tegar boleh mengubah ini semua.

Frodo Baggins berkata...

x rela .....
ngahahahhaha

selamba berkata...

Relax Bro,Tak ke mana perjuangan Anuar tu akhir nya Anuar akan rebah sendiri pkr akan berkubur buat selama lama nya.

McTheory berkata...

selamba, hahn dan frodo
tak sabar nak tengok PKR terkubur!