Isnin, 5 April 2010

P94: ANWAR MAKIN GELABAH!



Saat dan ketika ini, PKR yang dipimpin oleh Anwar sebenarnya makin rapuh. Hari demi hari semakin ramai pengikut Anwar yang tidak yakin perjuangan PKR yang tidak ada matlamat dan tanpa hala tuju.

Mungkin Anwar menyakinkan ahlul PKR dengan mengatakan bahawa hala tuju mereka untuk menakhluk Malaysia dan menjadikan anwar sebagai PM Malaysia yang pertama. Hakikatnya, dia sendiri pun tidak yakin dengan apa yang dicakapnya.

Di Selangor, kehadiran yang hadir di mesyuarat Agong AMK dan Wanita di seluruh bahagian sudah cukup untuk mengambarkan bahawa PKR dalam bahaya. Sebab itu mereka mahu menang di P93 Hulu Selangor untuk menaikkan semula semangat ahlul PKR yang sudah hilang.

Pelbagai pendedahan bohongan anwar sudah dibuat. Skandal liwat juga yang tidak berkesudahan. Gelombang rakyat kepada UMNO/BN sudah lama kelihatan, dari Manek Urai lagi. Andai kata UMNO/BN menang lagi kali ini. Mc ingat PKR dan Pakatan Haram, sudah boleh tutup buku untuk ke Putrajaya!

Mc yakin bahawa Anwar akan bertaruhkan Zaid kat Hulu Selangor. Ini saja kuda tua yang ada..lain semua takdak guna..yang tinggal semua yang harapkan duit anwar dan kesetiaan bagai gantungan helaian rambut, bila-bila masa pun boleh putus.

Mc percaya UMNO/BN boleh kuburkan terus PKR sekaligus Pakatan Haram di P93 dan Mc yakin jika BN meletakkan calon UMNO di P93, peratus kemenangan BN akan menjadi 70 peratus. Sebagai blogger yang menyokong kerajaan pusat. .Mc berharap calon UMNO akan bertanding di P93!

MctHeory:
Kita kasi bayar cash sama anwar! tak mau hutang-hutang!

Tiada ulasan: