Selasa, 20 April 2010

PKR HULU SELANGOR HAMPIR LUMPUH!



Nampaknya peperangan siber sudah tidak dapat dibendung lagi. Blog-blog Otai seperti Gap dan Pisau sudah menunjukkan taring mereka. Syabas Mc ucapkan kepada kedua-dua otai tersebut. Korang memang dahsyatla. .gegar habis PKR di Hulu Selangor korang buat.

Projek lompat yang dilakukan oleh gerakan bawah tanah nampaknya berjalan lancar. Anwar oii anwar. .kawan-kawan ko semua dah mula tinggalkan ko. Ada la dua tiga kerat lagi yang masih mahu bersama, lambat laun yang ada pun akan turut angkat kaki meninggalkan ko duduk sendiri.

Pasti ramai yang terkejut dengan Dr.Halili yang mengumumkan keluar PKR. Dr.Halili Rahmat setiausaha PKR di Hulu Selangor, sebenarnya kecewa dengan anwar yang banyak membuat janji-janji palsu. Pada Pru ke 12 Dr. Halili bagi peluang kepada Allahyarham Datuk Zainal jadi calon dan pada kali ini beliau terpaksa diketepikan lagi disebabkan anwar lebih mengutamakan Zaid dari beliau.

Semua orang tahu Anwar wei bahawa Zaid melobi baik punya untuk jadi calon PKR Hulu Selangor ni. Berjuta jugala duit poket Zaid keluar untuk bertanding kat Hulu Selangor ni kan? Bukankah dulu ko berjanji mahu memberi percalonan P094 kepada Dr Halili? Kenapa ko mungkiri? Sebab Zaid banyak duit? hehe. .tak berubahla ko anwar!

Zaid pun tak berubah, ko lagi la tak berubah anwar weh. .sama-sama menjadi setan melayu menghuru-harakan Malaysia. Mc berani jamin, sejak Dr Halili keluar dari PKR, Hulu Selangor sudah menjadi milik BN! Kubu disana sudah lemah. Cabang dan ranting PKR yang setia pada Dr.Halili sudah mula menunjukkan jalan pulang kepada PKR.

Jentera PKR di Hulu Selangor bila menerima berita ini menjadi makin lemah dan tidak bersemangat lagi. Dahulunya Dr.Halili yang memulakan jentera PKR di Hulu Selangor dan berjuang demi Anwar. Setelah dibohongi banyak kali oleh Anwar, beliau dah tak tahan dan meninggalkan PKR bersama pengikutnya yang setia di Hulu Selangor.

Yang tinggal di Hulu Selangor sekarang ni hanyalah ahlul Pakatan dan PKR yang diimport untuk bekerja di Hulu Selangor. Kalau diikutkan baik dari segi ceramah atau kempen atau peperangan siber. Jumlah pendengar, pengunjung dari pihak pro-BN lebih baik dari pro-PR.

Ini bermakna rakyat Hulu Selangor mahu dan percaya kepada BN berbanding Pakatan. Sudahla Pakatan banyak temberang dari betul. Ini pula mahu memerintah dan menjaga rakyat. Mimpila, rakyat pun dah takut dengan puak-puak Pakatan Haram ni.

MctHeory:
Nampak gaya, P.Kamalanathan bakal jadi Wakil Rakyat di Hulu Selangor. syabas!

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

umNgok! Beer End! . .

Apco-umno!

cekgu afifi berkata...

bendera pkr pun warne cam israel punya bendera nasib ade lambang bulan tu jer tapi tu pun dah nak cam bentuk lambang freemason iaitu lambang mata satu hahahaha

Tanpa Nama berkata...

tulah pasal, sama ada kebetulan atau disengajakan, warna bendera parti kencing rakyat dan logo mata dajalnya, nampak serupa je. ditambah lg dengan terang lagi bersuluh xtvt aljuburi dgn yahudi2 dunia. pun masih nak spin cerita lagi. apa barang!

-tokgarooajes

Tanpa Nama berkata...

kenapa dr halili keluarPKRdan tinggalkan Anwar...begini..sebagai Dr Neuro Surgeon beliau telah di arah untuk membelah kepala Anwar kerana didapati anwar sedang sakit kepala. dia sakit kepala kerana terlalu mikirkan masalah problem yang beliau hadapi sekarang. kes liwat kes liwat dan kes liwat. oleh keran terlalu banyak pikir belaiau sakit kepala dan jumpa dr halili. drhalili check dia dan kata dia perlu bedah kepal anwar dului utk determine bapak segala penyakit. so dr halili pun bedah anwar. tengah bedah2 Dr halili tekejut beruk apabila mendapati rupanya anwar has NO BRAIN. takde otak..kosong kepala dia...lepas tu dia jahit balik dan terus istihar keluar kerana mendapati orang tua kutuk kaki liwat dan kaki penipu tegar tu HAS NO BRAIN...hahahahah

Tanpa Nama berkata...

hahah... betui betui betui!