Khamis, 22 April 2010

PUAK PAKATAN DAH HABIS MODAL!



Kadang-kadang Mc kesian lihat puak-puak Pakatan Haram terdiri dari pemimpin, ahli parti termasuk blogger mereka yang haprak!. Mereka kini terkial-kial mencari punca dan modal untuk mengutuk UMNO dan calon BN P.Kamalnathan. Semuanya terjadi apabila calon PKR Zaid 'Mabuk" Ibrahim telah diserang bertali arus oleh blogger pro BN mengenai masalah peribadinya yang suka mabuk dan berjudi.

Puak-puak pengampu tegar Pakatan seperti blogger pencacai dan pemimpin mereka pula sanggup menafikan dan menjilat segala kesalahan Zaid yang pernah dilakukannya. Hakikatnya banyak bukti nyata Zaid memang teruk orangnya.

Mereka menyerang UMNO/BN dengan mendedahkan kesalahan dan saham BEKAS ahli, Mc ulang sekali lagi, BEKAS pemimpin UMNO yang pernah ada syer saham dalam syarikat judi. Mc tak tahu sumber mereka itu betul atau tidak. Tapi rujukan yang mereka buat bukannya dari sumber yang kuat. Rujukan mereka hanya berpandukan kepada sebuah buku HUSAM MASAM kaki pukul dan kaki sapu balak di Kelantan.

Selepas isu judi dan botol reda sebentar. Puak-puak sakai seperti Perisik Rakyak dan blogger upahan Pakatan yang lainnya membuka isu mengenai P.Kamalanathan ni takde ijazah pula. Kononnya takde ijazah tak layak jadi ahli parlimen la pulak. Bila rakan-rakan blogger Pro Bn dah kasi bukti, si pencacai Pakatan bukan nak percaya, diaorang kata nama dia tak register dalam alumi pula. Semua bukti dah ada, pergi la cari! Ni la susah, bila bodoh bukan nak sekolah, asyik nak menuduh je kerjanya.

Mc nak tanya ni, kepada puak-puak sakai Pakatan, korang pergi tanya ahli parlimen Pas, PKR dan Dap, berapa ekor yang ada ijazah? Si Mahfuz tu ada sijil SPM ke takdak tu? N.ajis tu sijil apa dia ada sampai jadi Menteri Besar? Mat Sabun? Sijil mengumpat mengata mengutuk mungkin la dia ada. Kalau dah takdak modal tue, duduk diam-diam saja la, jangan dok tuduh benda mengarut-garut, buat berdosa saja! Tapi apa yang Mc boleh kata pemilihan Zaid menjadi calon PKR kali ini membuatkan Pakatan Haram jadi gulai kena lanyak! ha ha ha!

MctHeory:
jangan fitnah, ada bukti tunjukkanlah! Korang bagi bola tanggung, takkan nak tengok, sendiri mau fikir la!

Tiada ulasan: