Ahad, 6 Jun 2010

DAP SEDANG MELINGKUPKAN MELAYU DI PULAU PINANG!


ANGGOTA penguat kuasa MPPP sedang merobohkan Kafe Do Re Mi di Tanjung Bungah, Pulau Pinang


Sakit betul hati apabila melihat kekejaman kerajaan Guan Eng terhadap peniaga kecil melayu di Pulau Pinang. Mereka hanya mengutamakan kepada peniaga cina. Mereka boleh memberi muka kepada peniaga cina tetapi tidak kepada peniaga melayu. Baca bagaimana kerajaan negeri Pulau Pinang merobohkan gerai melayu DOREMI. Gerai DOREMI agak popular dikalangan penduduk Pulau Pinang dan popular juga dikalangan pelancong.

Bila media aliran perdana sudah mendapat tahu bahawa kerajaan negeri Pulau Pinang sudah mengeluarkan arahan untuk merobohkan gerai terbabit. Kerajaan Negeri terus mengeluarkan arahan kepada tuan punya gerai supaya dan membayar untuk mendiamkan diri. Supaya perkara ini tidak hebohkan kepada media. Semua ini hanya untuk menutup mulut pemilik gerai terbabit dan melindungi kegiatan kerajaan negeri yang anti-melayu ini.

Apakah orang melayu Pulau Pinang sedar bahawa kerajaan Dap di Pulau Pinang sedang merancang mahu menjadikan Pulau Pinang umpama Singapork kedua. Perancangan rapi mahu menghalau semua melayu di Pulau Pinang dengan cara halus. Pemilik gerai ini adalah ahli AMK Penang. Dia sudah beberapa kali bertindak untuk merayu supaya gerainya tidak dirobohkan tetapi tidak dilayan oleh Kerajaan Negeri. Pada siapa lagi nasib melayu Pulau Pinang boleh diharapkan? Jika wakil Melayu dalam kerajaan negeri pun hanya berdiam diri?

MctHeory:
PKR? PAS? semua ni pak turut, takdak telur!

28 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Melayu P Pinang akan jadi seperti Melayu Singapura. Melayu Singapura di pinggirkan hingga menjadi kaum majoriti kepada kaum minoriti kelas 3 bawah dari kaum India. Kerajaan Singapura bertopengkan meritrocracy hingga Melayu di lihat begitu bodoh tak boleh jadi juruterbang. Apakah kita ingin Melayu P Pinang di hina Islam di pijak?

Tanpa Nama berkata...

pkr dan hamPAS hanya menjadi anjing kpda DAPigs..dasar Fuckatan Rosak..

-silvercore

Tanpa Nama berkata...

alahaaiii...
aku yg paling geram kat puak2 cina pasai masa pru 12..bn menag banyak.....umno kira majoriti kat penang,tapi kerana org melayu baik...gerakan jadi ketua menteri....
tapi sekarang apa dah jadi...
jangan la dok percaya kat puak2 cina...
nak marah pun tak guna...
yg melayu tu,bila dpt kuasa lupa diri...terutamanya tun lah...

Tanpa Nama berkata...

aku tak heran dengan perbuatan DAP kat Penang, malah aku tak kesian langsung.. sama jugak di Perak, masa DAP/PAS/PKR ambil alih tampuk pemeritahan.

Maaf cakap.. ni semua sebab undi melayu yang teruja untuk menukar pemerintahan dari BN yang "zalim". Ditempat aku, mereka bersorak bila diumumkan setiap keputusan PilihanRaya, gembira sakan.. cuma bila aku ajukan soalan.. sapa yg menang.. mereka cakap "kamiiiiiii laaaa", aku selamba saja cakap.. tu ayam raja, ayam pak kadok kan dah ditukar..hehe terus diam mereka.. tengok direct kat aku.. aku cakap "AYAM PAK KADOK MEMANG MENANG TAPI KG DAH TERGADAI", mereka marahkan aku.. tapi ingat kalau DIA nak tunjukkan dalam masa 2thn ni pun dah tertunai.. 1 PER 1 ditunjukkan..

Jangan megeluh bila diruntuhkan kedai.. bangunan.. sebab semua ni kan dah tergadai.. gelak laa lagi.. gelak.

DAP/PAS/PKR tak zalim pun.. melayu yang bagi undi pada mereka yang zalim.. merekalah yang akan merosakan anak bangsa kita nanti.

Tengok apa jadi bila kawan kawan kita ditawan oleh Isreal... kita berdemo utk tunjukan kekuatan kita.. sebelah sana berdemo salahkan kerajaan yang ada..siap bagi tempoh lagi. Nak kata bodoh..saya tak sampai hati.. tapi kalau sayakan mereka ni BANGANG DAN TOLOL.. itu sebaiknya.

azmi-ipoh

Tanpa Nama berkata...

"Tanah melayu di jual kepada Cina sejak UMNO dulu lagi mana tanah rezab melayu semasa pemerintahan UMNO + Gerakan + Mca telah diperkosa dan dibuka kepada bukan melayu . Akibatnya rumah2 yang didirikan di Penang harganya mencecah jutaan ringgit . Jadi siapa Melayunya yg mampu beli ? Melainkan akhirnya dipenuhi dengan Cina2 . Maka terhalaulah melayu ke pinggiran bukit . Bahkan sebelum Penang jatuh ke tangan PR dah ada ura2 kjaan BN (Babi Negara) ketika itu untuk memajukan balik pulau !! dan untuk memastikan balik pulau tinggi nilainya maka akan dibuka kepada bukan melayu . Sekali lagi atas alasan hartanah akan menjadi tinggi dan melayu akan dapat nilai yang tinggi untuk tanah2 mereka ... Hakikatnya itulah kezaliman BN menghancurkan tanah rezab untuk wang..wang..wang. "

Tanpa Nama berkata...

" Isu Kampung Baru satu bukti jelas yang UMNO pengkhianat bangsa Melayu.. Bukti jelas siapa pengkhianat sebenarnya.. UMNO lah pengkhianat bangsa Melayu..

Lihat di Kelantan selama bertahun2 PAS perintah.. ada tak mana-mana kampung di sana yang tergadai?

Lihat apabila Pakatan memerintah Selangor.. ada tak mana-mana kampung tradisi melayu yang tergadai?

tapi di bawah pemerintahan UMNO.. beratus kampung Melayu tergadai..

Ingat kes Kampung Haji Abdullah Hukum?

UMNO penkhianat.. jelas

NO MORE MY VOTE for UMNO "

Tumpor UMNO Tumpor BN!!! (Babi Negara)

Tanpa Nama berkata...

" The chinese never asked for an inch of land in kg baru.Kenapa sekarang najib mencadangkan pemilikan 40% untuk bukan melayu? Kg.Kerinci and Pantai Dalam has lost its Malay identity after the Mid Valley development. Now YTL has massive development around Angkasapuri.Once developed, the malay population would be moved to low cost flats.New name for pantai Dalam is Bangsar South.

Yahudi rampas tanah Tebing Barat dan terus bina penempatan baru. Natijahnya orang Palestin jadi pelarian. walhal, diMalaysia tidak begitu. Orang Melayu tak pernah dirampas tanahnya oleh bukan-melayu.Mereka jual dengan sukarela kerana rakus dengan duit.

Pemimpin Melayu UMNO lah dalang !! . Kesihan tengok anak muda Melayu kerja sebagai GRO,Waiter, cashier di karaoke bar , massage centre, pub, club yang activiti nya bukan halal. Melayu dah hilang jati diri !Sering kita tengok ada serbuan dibuat dipusat-pusat ini diTV, tetapi keesokan harinya pusat itu beroperasi seperti biasa.Maklumlah siapa berkuasa !..."

Tanpa Nama berkata...

" Siapakah pemilik bangunan tinggi dan besar di Kuala Lumpur dan bandar bandaraya di seluruh negara sekarang. sudah tentu orang china yang menguasai ekonomi.

Bukan setakat dapat menguasa ekonomi negara dek jahatnya para pemimpin Melayu yang telah diberi amanah, malahan kuasa politik melayu sudah sekian lama terhakis.

Cuma perdana menteri dan timbalan perdana menteri sahaja yang dipegang oleh orang melayu.

Ini menunjukkan kuasa politik sudah berada ditangan orang bukan Melayu dengan arti kata mengikut terlunjuk orang bukan Melayu (seperti Najib ikut telunjuk Vincent Tan) yang barangkali tidak lama lagi negara ini turut tergadai.

Ada yang sedeh dengan apa yang berlaku di palestin, tetapi bagaimana pula dengan apa yang berlaku dinegara ini yang barangkali tidak lama lagi orang Melayu yang dikatakan tak akan hilang dunia akan menjadi pelarian di negara sendiri.

Apa yang dikakukan oleh para pemimpin UMNO selama ini jelas tidak berlaku adil dan zalim terhadap orang melayu. "

Cilakak punya APCO (TERMASUK UMNO-APCO) yg menjadi penasihat kepada NAJIB.

Tanpa Nama berkata...

"Tanah melayu di jual kepada Cina sejak UMNO dulu lagi dimana tanah rezab melayu semasa pemerintahan UMNO + Gerakan + Mca telah diperkosa dan dibuka kepada bukan melayu . Akibatnya rumah2 yang didirikan di Penang harganya mencecah jutaan ringgit . Jadi siapa Melayunya yg mampu beli ? Melainkan akhirnya dipenuhi dengan Cina2 . Maka terhalaulah melayu ke pinggiran bukit . Bahkan sebelum Penang jatuh ke tangan PR dah ada ura2 kjaan BN (Babi Negara) ketika itu untuk memajukan balik pulau !! dan untuk memastikan balik pulau tinggi nilainya maka akan dibuka kepada bukan melayu . Sekali lagi atas alasan hartanah akan menjadi tinggi dan melayu akan dapat nilai yang tinggi untuk tanah2 mereka ... Hakikatnya itulah kezaliman BN menghancurkan tanah rezab untuk wang..wang..wang.

Tanpa Nama berkata...

Begitulah saudara apabila PAS dan PKR hanya taraf lembu dan hamba kepada DAPigs .

Lihatlah bagaimana peniaga cina haram terus beroperasi tapi peniaga Melayu terus diarah tutup tanpa belas kasihan .

Teringat kafe do re mi yg sekian lama berniaga dibawah kerajaan BN tidak disentuh pun , tapi bila puak racist DAP melihat mereka ni berjaya terus je merobohkannya . Inilah jadinya apabila pemimpin PAS yg berkopiah hanya menjadi lembu kepada puak racist DAPigs

Tanpa Nama berkata...

Kepada lembu racist DAPigs diatas , Cadangan tersebut teleh ditarik balik , selepas rakyat menentangnya ianya adalah satu idea bukannya satu perlaksaan laa bodoh hahahaha.

Rampas tanah??? , semuanya telah diberikan pampasan yg lebih dari mencukupi !!!
Lihatlah bagaimana di Pulau Pinang kawan kamu yg racist tu , Kafe Do Re Mi difitnah sebagai dan dituduh sebagai Pub oleh racist Lim hahahaha lawak betul malah mereka pun tidak dapat apa-apa dihalau begitu sahaja .. nasib baik Dewan Peniagaan Melayu Pulau Pinang akan menolong mereka ini .

Diaman PAS ? , PKR ? atau "hero" Pakatan Rasuah rumah setinggan yg sanggup baring depan bulldozer , sanggup berdemontrasi - TAPI bila ini berlaku mereka semua senyap!!! dimana si apek kurus Tian Chua .. ooo lupa yg nak robohkan tu adalah racist Lim . so mereka ni buat tutup mata je laa hahahahahahaha

Tanpa Nama berkata...

SEMOGA ALLAH MERAHMATI KITA
ALLAH MAHA MENGASIHANI..
ALLAH MAHA PEMURAH..
ALLAH MAHA PENGAMPUN..

Tanpa Nama berkata...

Biasa lah UMNO APCO bila berhujah takde point, takde fakta langsung, mulalah meroyan.

Hakikatnya cina telah menguasai tanah di penang, KL ,jb sejak 53 tahum BN & UMNO memerintah...sampai singapura,tg pagar di jual kat cina....


Masa persediaan sukan Commonwealth habis gerai2 melayu di roboh oleh UMNO..masa tu selangor khir toyo memerintah.....Warung2 melayu bersebelahan dgn National dan MOtorola,,di kelana Jaya dan kilang kilang di Sg way habis di roboh dan dijahanamkan oleh tangan2 UMNO. Pukimakk nyer UMNO dasar talam dua muka.

Pampasan ko kata? pampasan yg tak setimpal mana...orng tgh UMNO haprak jugak yg kaya...Pejuang Melayu Konon...Sebab UMNO memerintah selama 53 tahun lah rakus jual tanah kat cina....ini tinggal kg melayu pun nak di jual nya...PUKIMAKO UMNO,,KO lagi teruk drp DAP...DAP cina, tapi KO tu MELAYU roboh warung dan rumah kedai MELAYU di sg way....tak ke pukimak namanyer tu!!!!

Tanpa Nama berkata...

Betul tu, sejak 53 tahun UMNO memerintah di P,Pinang, apa UMNO buat? Cina dah kuasai p.pinang sejak UMNO-Gerakam-MCA memerintah lagi...sku setuju tu....no more vote for UMNO...pasai itu lah UMNO kalah teruk di p.pinang...terimalah hakikat kekalahan itu atas kehendak peduduk p.pinag sendiri yg telah muak dgn UMNO yg menjual kepentingan melayu kepada cukang cukang cina UMNO seperti taukeh vincent tan, YTL ittew etc etc.

Wake UP! berkata...

Anda buat, anda dapat.

Anda undi, anda terima akibatnya.

Jangan nak salahkan orang lain bila ianya berpunca dari diri sendiri.

Tanpa Nama berkata...

Tau takpe. Jgn jadi pengikut membabi buta.

lord ried berkata...

ALOOO BEWAK2 PEJUANG MELAYU..

THHHHEEE....HEEEE...HEEEE....
HEEEEEEEEEE.................

APA LA HAMPA SUMA DOK BALAH MENDE2 YANG TADAK PEKDAH.....

JANGAN JADI BONGOK..... CINA MERINTAH PON HAMBAT MELAYU...
LAGI TEGHOK BEWAK MERINTAH PON SEROPA LA. NAK WAT PEMBANGUNAN MEMANG KENA GUNA TANAH.... TAKLEH NAK GANTUNG ATAIH LANGIT. TAKKAH NAK BUAT PEMBANGUNAN ATAIH GUNUNG JERAI. BUAT LEBUH RAYA DALAM UTAN
KENA JUGAK TANAH ORANG ASLI.

JANGAN DOK BODUS LA. MENDE2 REMEH DOK BAK MAI JADI PROVOKASI. CEEHHHHHHH TADAK IDEA LANGSUNG.

BINCANG LA SIKIT MASALAH AKIDAH KA,
BAYI KENA BUANG DALAM TONG SAMPAH KA. PIRDAUS SEPAK TONG KA. ADA LA
PEKDAH SIKIT.

KALU HAMPA NAK GENERATE HUMOR SIKIT
HAMPA BINCANG LA PARTI BEWAK DAH NAK BUNGKUIH. SABIK BEWAK2 MERABAN GILER BEB....... MACAM BAPAK KUCING
KENA BIDAIH KAT IBU AYAM.

he he he
gurau ngan puak2 bewak pejuang melayu yang dah nak mampuih.

lord ried berkata...

HUMOR GILER KALU HAMPA BINCANG PASAI KEGHIH....... KERIH DIKAITKAN NGAN ORANG MELAYU. NAK KAHWIN PENGANTIN LELAKI PAKAI KERIH, BERSILAT PAKAI KERIH. SAPA2 YANG ADA KERIH, TENGKOLOT TINGGI MEMANG SERANG PAHLAWAN YANG DIGERUNI MUSUH. ADA KERIH BULIH MENINGKATKAN KESOMBONNGAN. BEGHOK KALU NAK SUH MUSUH DIA TAKUT DIA BUAT2 MENGUAP NAK TUNJUK TARINGNYA YANG PANJANG. ITU LA PERSEPSI KERIH PADA ORANG MELAYU.

SABIK TU LA PARTI BEWAK PILIH LAMBANG KERIH LETAK KAT MENDERA DIA. KERIH DAH JADI KEMASTIAN UNTUK KETUA2 PEMUDA PARTI BEWAK CIUM MASA PERSIDANGAN AGUNG PARTI BEWAK.

TAPI SAYANG LANI KERIH TADAK APA2 FUNGSI KECUALI UNTUK PUAK2 BEWAK MELEMPIAS PEEL GILA DEPA. TAMBAH PULAK PARTI BEWAK DAH SAMPAI KE PENGHUJUNGNYA, DAH NAK MAMPUIH PON.
SEPATUT NYA LAMBANG KERIH KAT MENDERA PARTI BEWAK DAH DITUKAQ NGAN LAMBANG BEWAK KA, GAMAQ TAIK KA, GAMAQ AYAM KENA KONGKEK BERUK KA, ATAU GAMAQ PELIAQ MAMBAI NAK MAMPUIH.

McTheory berkata...

Isu Kampung Baru dalam proses. Melayu perlu pertahankan Hak melayu. Jangan jadi bodoh! Tak kisah UMNO, Pas dan PKR. Kalau bodoh kita kena ingatkan.

Lord Ried!

Ya betul! kalau ada 100 orang melayu macam hang, cukup 20 tahun. melayu hanya tinggai nama ja kot.

lord ried berkata...

ALOOOOO BEWAK2 PEJUANG MELAYU......

PENYOKONG PARTI BEWAK MAGHAH BILA ABANG GURAU HABAQ DEPA KAPIAQ. ABANG SAJA HABAQ LAGUTU NAK SUH DEPA SEDAQ SIKIT SABIK SELAMA NI DEPA DOK SEDAP JE, TADAK SAPA NAK HABAQ KAT DEPA.

DEPA DAH GHASA TERLALU ISLAM SABIK SOLAT, POSA DAN NEIK HAJI. DEPA PON TADAK JUDI, SEKADAQ NENGOK PUAK2 CINA DAN KELING BERJUDI. MISJID PON DEPA PI, WALAU PON SEKALI SEMINGGU UNTUK SOLAT JUMAAT. PENGERUSI MASJID DEPA SAPU. LAST2
TABUNG MASJID PON NENTAH KE MANA.
SABIK TU DEPA DAH GHASA DEPA CUKUP ISLAM DAN KALU MAMPUIH MASUK SYURGA.

MEH NAK HABAQ..........

SEBELUM MERDEKA, RATUSAN TAUN DAH
KAPIAQ2 BRITISH DOK TREN ORANG MELAYU SUPAYA APABILA KAPIAQ2 BRITISH NI KELIK NEGAGHA DEPA ORANG2 MELAYU TIDAK BERPEGANG TEGUH NGAN AJARAN ISLAM. BRITISH SUKA ORANG MELAYU SOLAT. DEPA TAK MAGHAH PON MELAYU POSA DAN NEIK HAJI. TAPI...... SELEIN DARI TU DEPA AJAQ MELAYU( puak2 bewak la )
TOGOK AYAQ SETAN. DANCING DAN CAMPUG LAKI POMPUAN DIKIGHA MODEN,
PAKAI KETAYAP, TUTUP AURAT DILEBEL KOLOT, PESYEN LAMA.

BRITISH HANYA TAK SENTUH BILA MELAYU MAMPUIH SAJA. BILA MAMPUIH,
MELAYU PON INGAT LA NGAN SYARIAH ISLAM, LAGU MANA TAK URUS JANAZAH IKUT ISLAM.

SAMPAI KE LANI PUAK2 BEWAK NI IKUT ISLAM 100% BILA MAK BAPAK DEPA MAMPUIH. AWAT TAK IKUT ISLAM SEKERAT, IKUT KAPIAQ SEKERAT. TAK KA PUAK2 BEWAK GHASA MELIA KALU MAK BAPAK DIA MAMPUIH DEPA PAKAI BAJU KOT....YANG POMPUAN PAKAIKAN KEBAYA KAT MAYAT TU..... NAK PI KEMBUIH, BULIH BERARAK NGAN PALUAN KOMPANG RENTAK INANG. NAK PERKASAKAN MELAYU KENA LA BUAT LAGU TU. KAN KAN KAN KAN KAN .

INI TIDAK BILA MAMPUIH NAK IKUT ISLAM....SELAGI IDUP MISTI PERKASAKAN MELAYU. MAMPUIH AJAK LA OGHANG PAIH SOLAT JENAZAH SABIK ORANG2 YANG DOK CAKNAKAN UGAMA ADALAH PUAK2 PAS, TIME BAGI BASIKAL KA, BAJA KA, DEPA MANA BULIH, PEMBANGKANG.

he he he
gurau ngan puak2 bewak

Tanpa Nama berkata...

Issue kg abdullah hukum macamana Kg.Kerinci, Pantai Dalam projek oleh YTL, Mid Valley development tec. Ianya sudah pun digadaikan kpd taukeh2 cina atas nama hartanah????
INi semua kerja UMNO bukan nyer PAS.

Tanpa Nama berkata...

Weii silvercore bangsat,

Betul tu.UMNO hanya menjadi anjing kepada cukang cukang cina seperti vincent tan, YTL , Robert Kuok, Lim Goh Tong.

Anti DAP berkata...

Org melayu akan musnah di P.Pinang sekira nya masih sayangkan DAP org melayu P.Pinang sayangkan DAP dari org melayu sendiri ingat org melayu lah yg paling ramai yg berkerja dikilang diP.Pinang dan s/perai sekira kerajaan DAP masih tidak mahu mencari pelabur baru maka anak anak melayu akan hilang perkerajaan tiada lagi tempat untuk org melayu berkerja di p.pinang itu ada lah strateji DAP untuk menghalau org melayu perniagaan org melayu tiada tempat lagi hanya dipasar pasar malam saja yg tinggal DAP P.Pinang akan mencari helah supaya perniagaan pasar malam akan tergugat juga akhir nya lihat saja kafe do re mi itu org mereka sendiri AMK apa yg dapat pernigaan lingkup ikut DO RE mi bukan berniaga diatas tanah tapi atas pokok itu DAP kacau pesan terakhir pilih lah pempimpin yg bolih bela org melayu bukan nya musnahkan org melayu yg dok ada dalam pentabiran DAP hanya lah macai DAP saja untuk cuci jamban LGE lepas buang taik.

Tanpa Nama berkata...

Marah betui depa noo. . bila Dap kena maki! Ishh. .ishh. . sayang betui depa dok jilat pongkoq Dap. .ehh la. . Kerajaan Ambil tanah melayu ka kat Midvalley tu? kawasan tu kan kawasan campur dan kawasan setinggan. Kalau haprak Pakatan, barua dok buat kacau kat sini pulak!

Mr. nik najis!

Tanpa Nama berkata...

Ini bukan UMNO jual tanah kat cina berselindung di sebalik hartanah..penyokong UMNO-APCO ni kalau kata bangap marah, tapi itulah hakikatnyer...Najib(s)

lord ried berkata...

ALOOOOOOO bewak2 pejuang melayu.....

AKU PON BULIH JADI PM... KALU SEROPA NAJIB PEGANG JAWATAN TUH.

TADAK KREATIF DAN INOVATIF NAK SUH PITIH LUAQ MASYUK SUPAYA EKONOMI LEBIH BEIK SEROPA NGAN CHINA DAN INDIA LANIE.

KALU SETAKAT NEIK REGA MINYAK, TURUNKAN REGA ROAD TAX( tapi neikan cukai insuran perlindungan, menyebabbkan nak bayaq raod tax rega dah 2 x ganda)NEIKKAN REGA GULA, NEIKKAN REGA ROKOK, REGA LETRIK... PENDEK KATA SUMA REGA LA NEIK.AKHR SEKALI LULUIH LESEN JUDI UNTUK MENAMBAH PENDAPATAN NEGARA. NAK DAPAT PITIS TEKAN RAKYAT...BUKAN NAK PANGGIL PITIH LUAQ MAI.

KALU LAGU TU....ALANGKAH MUDAHNYA MENJADI SEKOQ PERDANA MENTERI. AKU PON BULIH KALU NAK JADI PM.... SAJA TAK MAW SABIK TUGASNYA SANGAT MUDAH.

he he he
gurau ngan puak2 bewak

Tanpa Nama berkata...

SLM BRO..KEHKEHKEH RAMAI GAK PENCACAI2 PENJILAT TONGKENG MATE KECIK GUAN ENG ANAK BRANAK SEHH. DIORANG LBEY SUKE TANAH NI JD MILIK ORG MATE KECIK SBB PD PENDPT DIORANG X KIRE SAPE YG PERINTAH ASALKAN KERAJAAN MELAYU TELUNGKUP.
DIORANG PUN SUKE KLU ORG MELAYU JD PM PUN CUMA PD NAME JEK. TAKPERR BIAR ORG MELAYU JD PENCACAI KAT BUMI SENDIRI ASALKAN MATE KECIK PERINTAH.
PALING2 TIDAK PUN WARGA EMAS DPT LA 100 SEBULAN!. AHH DIORANG MANE KISAHHH!. MARUAH DIRI TERGADAI XPER JNJI BKN ORG MELAYU YG PERINTAH. DENDAM DI DAHULUKAN! ORG MELAYU DI JAHANAMKAN..SAMA RATA SAMA RASA, DPAN BLKNG SAME SAJEEE

KEHKEHKEH

lord ried berkata...

BEWAK JEFRI.......

BEWAK NI ADA APA2 KA. PALA ADA PUSING KA.... MASA BEWAK TULIH BEWAK TELAN PIL KUDA KA...AKA TOGOK TODI.....

STATEMEN BODUS.....

53 TAUN PARTI BEWAK MEREINTAH TADAK
SATU PON CINA UNTUK KA. SINGAPORE DAN TANJUNG PAGAQ PARTI BEWAK BAGI KAT MELAYU KA.

BARGHU DAP MERINTAH PP MELAYU HANCUQ JADI TAIK KA. MASA GERAKAN MERINTAH MELAYU SENANG KA.

RUGI LA MAK ADIK BEWAK JEFFRI BEGHANAK KAT ADIK BEWAK NI SAMPAI KOYAK PUKI………. INGATKAN NAK JADI ORANG BEIK2 . BILA MAK BAPAK ADIK BEWAK NI MAMPUIH, DIA MENINGGALKAN ANAK YANG SOLEH ATAIH MUKA BUMI BERDOA UNTUKNYA DALAM KUBUG.
APALA JADAHNYA KALU TINGGAL ANAK PEEL NYA MACAM BEGHOK KULUM PELIAG…….. MAKIN SUSAH MAK BAPAK DALAM KUBUG

he he he
gurau ngan bewak pejuang melayu