Selasa, 13 Julai 2010

16 SEPTEMBER TAKHLUK MALAYSIA! HASIL RANCANGAN JAHAT ANWAR DAN YAHUDI!


Masih ingatkah anda dengan 16 September? Hari yang diwar-warkan Anwar sebagai hari peralihan kerajaan BN ke kerajaan PR. Dengan begitu yakin sekali Anwar menjanjikan kepada pengikut-pengikutnya yang bebal bahawa dia akan menjadi PM dan ke Putrajaya pada 16 September 2008. Anda juga tahu apa yang jadi selepas itu. Impian tinggal impian, cita-cita tak kesampaian, hanya orang gila saja percaya orang gila macam Anwar.

Tapi tahukan anda bahawa sebenarnya rancangan Anwar hampir berjaya? Jika mengikut apa yang Mc dengar, memang Anwar sudah mempunyai sejumlah ahli parlimen yang sudah cukup kouta untuk melompat keluar BN dan menyertai Pakatan Haram. Cuma mungkin ada sedikit kesilapan dan kegopohan Anwar membocorkan strateginya sendiri, menyebabkan kerajaan bertindak awal menjaga semua ahli parlimen BN terutamanya dari sebelah Sabah dan Sarawak.

Pada waktu Anwar mahu sidang tergempar di parlimen, kononnya untuk mengubah kerajaan. Ahli parlimen BN kebanyakkannya masih lagi diluar negara bagi memenuhi jadual kursus 'khas' untuk mereka. Sehinggakan Anwar terpaksa menyuruh balaci-balacinya mengejar ahli parlimen BN ke luar negara. Paling menarik Tian Chua yang diarahkan ke Taiwan sambil membawa beg 'James Bond' dipercayai berisi wang untuk diberikan kepada ahli parlimen BN yang mahu menyertai Pakatan Haram.

Malangnya Tian Chua tertipu apabila diberitahu Ahli Parlimen BN yang dicarinya sudah ke tempat lain. Tempat yang dia sendiri pun tak tahu. Dirahsiakan. Akhirnya, semua ahli parlimen BN terselamat dari di'rasuah' Anwar supaya melompat kepada Pakatan. Dengan segala pembongkaran dilakukan. Akhirnya segala cita-cita Anwar untuk menjadi PM tersungkur ditengah jalan. Cita-cita sudah jadi mat jenin akhirnya patut mati kena gantung diri. he he he..

Itu cerita 16 September, disebalik 16 September..tahukan anda siapa 'bos' Anwar yang sebenarnya? Siapa yang memberikan modal yang banyak kepada Anwar untuk menumbangkan kerajaan Malaysia pada 16 September? Tidak lain tidak! Anwar disokong kuat oleh yahudi yang mahukan Anwar menjadi PM di Malaysia dengan secepat mungkin bagi meneruskan agenda jahat. Agenda meliberalkan Islam di Malaysia seperti di Turki.

Selepas kegagalannya semasa 16 September, Anwar sekali lagi cuba merampas kerajaan semasa pembentangan budget 2010. Alhamdullilah..percubaanya gagal lagi. Kegagalan demi kegagalan menyebabkan kepercayaan yahudi kepada Anwar semakin terhakis. Maunya tidak, modal dah berjuta-juta dikeluarkan untuk Anwar, tetapi pulangannya langsung tidak ada. Nak harap menang PRU ke 13 pun masih samar-samar, malah sokongan rakyat kepada Anwar pun sudah makin kurang. Ramai yang sudah sedar dan tidak mahu tertipu lagi dengan dakyah songsangnya.

Bahkan di pihak yahudi sendiri sedar anwar kini bagaikan sudah tidak berguna lagi kepada mereka. Malah Anwar sendiri sudah banyak kali menipu mereka dengan janji-janji manis. Malah tindakan Anwar menyertai demo anti-israel menyebabkan kawan-kawan yahudinya hilang kepercayaan dan memulaukan diri Anwar. Disebabkan merasa dirinya hampir dibuang oleh yahudi dan sudah tidak lagi mendapat sokongan antarabangsa, Anwar kembali ke U.S untuk menyembah dan memohon maaf bagi segala tindakannya.

Diberitahu segala tindakan anti-israel Anwar di Malaysia hanyalah 'wayang' dan lakonan semata-mata bagi mencari populariti menagih sokongan rakyat Malaysia. Kini segalanya sudah terbongkar apabila 'Apology Tour Anwar ke U.S sudah dapat dibongkarkan oleh blogger. Ini bermakna, jangka hayat Anwar di Malaysia sudah hampir tamat. Segala pembohongan busuknya akan diketahui oleh rakyat Malaysia.

Hanya pencacai Pakatan yang masih setia mempercayai Anwar. Mungkin jika mereka meninggalkan Anwar, sumber pendapatan mereka akan terjejas. Jadi terpaksala mereka menjadi alat Anwar untuk memancing rakyat supaya mempercayai Anwar. Pas bodohkan melayu dan Dap membodohkan cina. PKR pula buat bodoh, Anwar memperbodohkan segalanya.

Maka, hanya orang yang tiada akal fikiran saja yang masih mempercayai 'alat' CIA dan Ejen Yahudi si Anwar Ibrahim ini!.

MctHeory:
Sesungguhnya Anwar membuktikan melayu boleh berjaya menjadi penipu antarabangsa terbaik! Tahniah Anwar!

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ameno tk sdah2 dok mnipu psai ni. . sbnrnya ameno yg kwan dgn yahudi, lg mau kta org. . org bodo mcm hng ja yg pcaya smua ni.

lord ried berkata...

ALLOO BEWAK2 PENYOKONG PARTI BEWAK....

PADA TARIKH ITU JUGAK LUPAKAH KITA SEMUA YANG KETUA BEWAK RANCANG SEBAGIAN BAHALOL2 MP BEWAK PI MELAWAT SAMBIL BELAJAQ....GETAQ LUTUT JUGAK SABIK TAKUT ILANG KUASA.

BUANG TABIAT......TADAK LAGI KERAJAAN2 SELURUH DONIA WAT LAGU TU SABIK TAKUT,, LAGU BEWAK KENA KEJAQ KAT HANJING. LANI BILA TAK JADI.......CEHHHHHHHH CAKAP BESAQ
SEROPA BUDAK TAKUT KAT ANTU.

he he he
gurau ngan....bewak pon bewak laaa.

wanzal berkata...

Apa hang kata mcm tu kat Nuar...dia bukan ejen Yahudi tau....dia tu HARAM JADAH kah kah kah