Sabtu, 17 Julai 2010

KENAPA PENYOKONG PAS BENGAP SANGAT YE?!


Mc tak tahu nak kata apa lagi dengan puak pas ni, Mc pun dah bosan nak melayan geng-geng Pas yang buta tuli dan buta kayu. Sudahla mereka langsung tak nak terima hal buruk pemimpin mereka. Sekarang ni, mereka juga sudah terlalu taksub dengan Anwar. Ketua Busuk Pakatan Haram jadah tu.

Punyala kita dedahkan bukti, dedahkan itu, dedahkan ini, dedahkan detail bukti Anwar dengan yahudi, tapi bagi mereka, semua itu mengarut, semua itu rekaan UMNO. Apa la bengap sangat puak hati hitam Pas ni, jikalau Anwar bergambar dengan yahudi, takkanlah itu dikatakan rekaan UMNO? Kalau Anwar sendiri pergi temubual kat CNN untuk memburuk-burukkan Malaysia, takkan itu pun nak kata UMNO yang suruh.

Dah tentu-tentu CNN tu yahudi punya. Tak payah fikir jauh-jauh la.. bagi contoh paling senang, dulu Anwar kononnya larikan diri (daripada Kerajaan Malaysia) bersembunyi didalam kedutaan Turki, kenapa Turki? Baik sangat ke Anwar dengan Turki? Turki tu bukan ke negara sahabat baik Amerika dan puak yahudi. Ia juga mengamalkan Islam Liberal yang disokong sangat oleh puak-puak laknattulah tu. Kenapa la korang tak nampak semua ni wahai ahlul Pas yang bonggok.

AIDC (Anwar Ibrahim Dot Com) salah satu Web komuniti anti Anwar yang mendedahkan segalanya tentang Anwar, dari hujung rambut sampai la hujung kaki. Nak cerita apa, semua ada. Mc pernah suruh bebudak Pas buka web tu dan baca isi kandungannya. Nak tahu apa mereka cakap? Mereka kata ini tipu helah ejen UMNO nak menjahanamkan Anwar. Apa yang ditulis merupakan penipuan terancang nak musnahkan imej Anwar.

Tergamam juga la Mc dengar bebudak Pas ni kata macam tu. Tak sangka IQ mereka begitu rendah dan mentaliti mereka juga begitu teruk sekali. Malah mereka masih mempercayai hubungan kerajaan Malaysia dengan APCO, yang mereka anggapkan APCO tu ejen besar yahudi. Mereka juga masih mempertikaikan kenapa UMNO mengunakan APCO untuk menjadi agensi penasihat dalam bidang promosi malah PDRM mengunakan APCO untuk sistem komputernya di Bukit Aman. Malah mereka juga mempertikaikan ada kapal dari Israel yang melabuh di Pelabuhan Kelang.

Itu yang pemimpin mereka cakapkan, apa yang pemimpin mereka tak cakap ialah, APCO ada dua, satu nama dia 'APCO' saja dan satu lagi APCO Worldwide. Yang kerajaan Malaysia guna agensi ni ialah APCO Worldwide. APCO Worldwide adalah agensi yang berbeza dengan APCO. APCO Worldwode tidak ada kena mengena langsung dengan gagasan Israel. Malah kerajaan Malaysia yang mengupah APCO Worldwide buat kerja untuk kita, bukannya kerajaan Malaysia yang kena buat kerja untuknya.

Ceita kapal Israel berlabuh di Pelabuhan Kelang. Ini semua cara nak menipu orang kampung, cara yang nak menipu rakyat supaya bencikan kerajaan. Kapal berlabuh tak semestinya kerajaan kita ada hubungan dengan Israel. Mungkin ada syarikat di Malaysia mempunyai hubungan niaganya dengan Israel, tetapi bukannya mewakili kerajaan. Takkan kita nak halang sebuah syarikat Swasta buat perniagaannya sendiri?

Jika kita ada hubungan antarabangsa dengan Israel, bila masa pendana menteri Israel datang sini? Kalau kita naik kapal terbang, bolehkah kita ke Israel? Kisah Tun Dr Mahathir pernah jumpa dengan Bush laknattulah dulu, sebab apa? Sebab semua negara Islam OIC, menyuruh Tun bersuara kepada Bush tentang hasrat OIC dan semua negara Islam yang lain, kalau tak.. tak hinggin Tun nak jumpa syaitan besar tu.

Semua persoalan ini sudah ada jawapannya, semua sudah dijawab..tetapi kenapa penyokong Pas ni masih lagi bengap dan membodohkan diri dengan mempercayai Anwar 100%. UMNO patutnya buat roadshow ceramah, bawak semua isu sensitif yang Pas mainkan ini dan terangkan kepada rakyat. Puak Pas dan Pakatan ni bukan ada banyak modal pun, balik-balik isu yang sama je, cuma mereka ni rajin berceramah dan rajin menipu kat sana sini, sebab tu rakyat mudah percaya.

P/s: Perpaduan dengan Pas? Tak payah la.. buat sakit kepala je.. Biarla Pas mampus bersama Dap dan PKR.

MctHeory:
kadang-kadang terfikir juga, puak Pas ni tak faham cakap dengan mulut, cakap dengan kaki boleh dak?

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

biarkanlah si luncai terjun dgn labu-labunya...

Tanpa Nama berkata...

Salam Mc
Pada aku kan...biarlah pemimpin dia orang tu reput sendiri kerana menyesatkan penyokong mereka. Doa kan ajelah penyokong PAS mencari dimana Islam yang sebenar. Ada 2 cara... mengkaji dan mencari sendiri kebenaran atau membuat solat hajat dan istiharah untuk menemui jawapan.

Ada pernah dengar tak Nabi menolak untuk untuk membuat perpaduan dengan mana2 kaum?? Mahkahmah syariah tu bukan Islam ke?? Hudud tu cuma salah satu dari 4 element hukuman dlm Islam. Aku bukan nak mempertikaikan hukum yg telah ditetapkan dalam AlQuran. Tapi kalau kita dah buat 3 daripada 4 yang dituntut dan kita sesuaikan dengan negara kita yg majmuk ini, aku rasa itu dah cukup afdal.

Fuckatan pun tak buat hudud...jadi dimana kebenaran pendirian PAS??

petrol neik LR gumbira berkata...

BEWAK 2010 Julai 17 14:14.....

Ada pernah dengar tak Nabi menolak untuk untuk membuat perpaduan dengan mana2 kaum?? Mahkahmah syariah tu bukan Islam ke?? Hudud tu cuma salah satu dari 4 element hukuman dlm Islam. Aku bukan nak mempertikaikan hukum yg telah ditetapkan dalam AlQuran. Tapi kalau kita dah buat 3 daripada 4 yang dituntut dan kita sesuaikan dengan negara kita yg majmuk ini, aku rasa itu dah cukup afdal.


AWAT HANG SOLAT SAMPAI 5 WAKTU ...
SOLAT 4 DAH MEMADAINYA KAN.....

KOMPOM HANG JENIH JAHIL TADAK NGAJI. KULUB SUDAH POTONG KA.

he he he
serabut aku dok layan malaon jahiliah lagu hang ni. leinkali kalu bodo tosah komen la.

Tanpa Nama berkata...

Petrol naik LR Gumbira

Hahaha...ada orang ingat dia bagus sangat. Kerja dengan kerajaan tapi tiap2 hari mengutuk. Komputer sekolah diguna untuk menyebarkan dakyah parti songsang...bukannya mengajar. Rezeki HALAL ke tu???

Oh ya...satu hari kalau anda ditembak oleh bangsa lain...agak2 anda nak diadili dimahkamah syariah atau civil??? Ingat anda kena cari 4 orang saski yang beriman dan soleh utk syariah!!!

Susah cakap dengan si bengap. berkata...

petrol neik LR gumbira berkata

Sembahyang rukun Islam bodoh, hudud ialah peraturan dan patut disesuaikan dengan zaman bukan cakap dengan mata babi buta macam kamu... Petrol naik konon, hey gila... kalau pergi Indonesia yang sepatutnya murah dan Thailand puak dia kata Malaysia bagus,kaya pulak tu,semua rakyar rasa dan rela mati nak curi minyak kat sini...

Luncai makan labu,tikus baiki labu kenapalah bengap sangat...