Selasa, 10 Ogos 2010

GEMPAR! GERAI CINA DAPAT PEMBELAAN! GUAN ENG HALANG ROBOH!

Kerajaan rasis sosialis dibawah Ketua Menteri paling celaka dalam sejarah Pulau Pinang yang semua orang tahu tidak pernah berlaku adil terhadap orang melayu.

Kita sedia maklum dengan penindasan dan penghapusan entiti perniagaan orang melayu dijalankan secara sistematik. Banyak gerai gerai orang melayu dirobohkan diseluruh negeri Pulau Pinang.contohnya klik sini , sini

Kemudian kita disajikan dengan sikap double standart Guan Eng terhadap gerai gerai cina disekitar negeri. Tidak ada satu pun di ambil tindakan. Malah diberi layanan istimewa sepertimana berlakunya di New Lane :klik sini

2 hari lepas,Guan Eng bagaikan mendapat endorsement daripada Anwar Ibrahim,apabila didalam ucapan Anwar beliau memuji tindakan Guan Eng merobohkan gerai gerai haram melayu kononnya tidak memberikan kutipan hasil kepada kerajaan negeri.Justeru tindakan Guan Eng mengarahkan roboh gerai gerai melayu adalah amat tepat.

Lihatlah betapa si pondan tua ini memberikan galakan kepada cina rasis seperti Guan Eng.
Orang melayu Pulau Pinang dilayan bagaikan paria dan bangsat oleh kerajaan negeri,manakala peniaga cina diberikan layanan kelas pertama.

Contohnya mengenai isu sebuah food court haram di Bukit Mertajam,pihak majlis perbandaran dihalang oleh Guan Eng untuk menjalankan tugas.Walhal arahan untuk merobohkan food court haram sudah dikeluarkan dan tarikh merobohkan gerai tersebut adalah 8hb Ogos 2010.





Tetapi berdasarkan hasil siasatan Pisau,pemilik food court tersebut adalah seorang penyokong kuat DAP dan hasrat pihak MPSP untuk merobohkan food court haram tidak tercapai apabila Guan Eng rasis sosialis telah menghalang agar tindakan tersebut dihentikan.

Pihak MPSP & MPPP sudah menjadi pencacai DAP,mereka ibarat anjing anjing yang yang hanya menunggu arahan Tuan besar Guan Eng,jika gerai melayu mereka ini akan cepat cepat merobohkan hanya kerana takutkan diktator si celaka dari Melaka .

Inilah yang dikatakan double standart dan rasis,mengapa mereka boleh menghentikan perintah roboh gerai haram berbangsa cina,manakala gerai melayu terus dirobohkan tanpa apa apa perbincangan.

Melayu bertambah malang lagi apabila punyai pemimpin yang sudah menjadi anjing anjing suruhan Guan Eng,terutamanya Dr Mansor TKM1,Malik Kassim & Salleh Man.Mereka begitu takut dan amat taat kepada Guan Eng. Apa saja yang dimahukan oleh Guan Eng akan pasti akan dituruti.

Malah kepentingan orang melayu turut diperjudikan semata mata untuk memenangi hati Khalifah Sosialis berlidah biawak ini.

Juak haprak melayu pakatan akhir akhir ini begitu sibuk mempertahankan Khalifah Sosialis mereka, melayu melayu ini menjadi perisai buat Guan Eng dan menghalalkan kesemua tindakan terhadap orang melayu.

Ingatlah Guan Eng tidak akan tidor lena selagi melayu Pulau Pinang tidak tunduk kepada beliau, Ultra kiasu haram jadah ini mengharapkan satu hari nanti melayu pasti taat kepada DAP dan hanya akan mengikut bagaikan hamba.

Pisau kata " melayu pakatan haprak jadi barua penjilat tegar tapak kaki guan eng"

Sumber Pisau.Net

MctHeory:
Kesian melayu P.Pinang!

Tiada ulasan: