Rabu, 1 September 2010

PANAS GILA! PAS SEMAKIN SESAT!


Pas semakin sesat! itu yang dapat Mc sampaikan kepada pembaca. Penafian demi penafian terhadap kesalahan yang mereka lakukan kini nampak jelas kelihatan. Mereka melakukan kesalahan dalam agama maka mereka sudah berdosa kepada Allah. Tapi apakah mereka insaf?

Tidak sekali-kali, mereka tidak pernah insaf. Malah mereka menafikan perbuatan yang 'berdosa' itu diizinkan oleh agama Islam. Pelik bukan, mereka menyalahgunakan agama demi kepentingan isi perut mereka. Islam hanya untuk mereka cari makan, malah mereka juga sanggup menjual untuk terus berkuasa.

Segala isu berkaitan agama dipusing sehingga rakyat sendiri pun tak tahu adakah itu salah atau dibenarkan agama. Jika selama ini Islam tidak mengelirukan umatnya. Namun kini setelah wujudnya pelacur agama seperti Pas, Islam boleh didolak dalikkan. Islam boleh dipermainkan.

Demi memperjuangkan persahabatannya dengan kapir harbi Dap, Pas sanggup mengelirukan umat Islam di Malaysia. Apakah mereka tidak takut balasan Allah kelak?

Tidak salah berkawan dengan orang bukan Islam tetapi jangan sampai mendoakan dan membenarkan mereka pijak tempat sujud kita kepada Allah. Jika semua benda kita berikan pada mereka, apa lagi ke'istimewaan' kita sebagai orang Islam?

Kalimah Allah telah dijual, arak sudah dibenarkan, hukum hudud hanya impian, khutbah pulak sudah jadi tempat memuja kafir dan terbaru.. masjid sudah menjadi gelanggang mainan 'dakwah' songsang Dap kepada Pas.

Jika semua itu pun telah diberi, apa lagi yang tinggal pada kita!

MctHeory:
Teloq dalam seluaq taknak bagi ka?

8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

TUUUU BAPAK PELACOR AGAMA BERSERBAN PAKAI LAMBANG BULAN MENGAMBANG YG X PERNAH TERANG HATI DI SEBABKAN ALLAH DH TUTUPKAN PINTU HATI!

Tanpa Nama berkata...

Salam Mc
Kalau lah seorang artis ingin melukis dengan memasukkan cici2 13 diatas... agaknya macam mana lah rupa lukisan tu bila siap ek....ngeri ngeri!

Unknown berkata...

Senang je , lukis gambar beruk besar..tangan dia sbelah kanan adalah tangan kambing , tangan kiri tangan keldai , kaki kanan kaki babi , kaki kiri kaki katak ..

telinga kanan dan kiri telinga kucing , matanya mata burung belatuk ,

memang sesuai untuk sesumpah seperti perangai PAS , segala anggota haiwan diatas adalah lambang pada perbuatan2 PAS selama ini ..

McTheory berkata...

tak dapat dibayangkan.. hehe..

Tanpa Nama berkata...

Puak puak PAS memang sudah tahu KESESATAN perjuangan mereka.Namun olih kerana sudah terlanjur.... mereka teruskan juga.

sasha2020 berkata...

Mereka hanya menggunakan agama untuk kepentingan politik mereka..

Pasal orang bukan islam masuk masjid pun disokong mati mati..Padahal, sebenarnya byk pendapat tentang perkara tersebut..

Yg penting sebenarnya, kenapa kita perlu ambil pendapat yg menyebabkan ramai orang islam tak suka dan marah???

Kenapa kita tak ambil pendapat yg disukai oleh semua orang islam dan ini dapat menghalang perpecahan ???

Kenapa, disebabkan nak undi dan nak menunjukkan kepada DAP yg PAS adalah parti yg liberal, maka membenarkan orang kafir yg berhadas besar untuk masuk kemasjid sehingga ke ruang kita solat dan sujud kepada allah sehingga menimbulkan kemarahan orang islam yg lain???

Apakah mereka sudah tak yakin lagi kepada allah, sehinggakan bagi PAS, undi Cina adalah penting untuk kemenangan mereka..??

Apakah mereka tidak tahu yg sebenarnya memberi kemenangan ialah Allah dan bukannya DAP atau undi Cina??

Adakah mereka tahu apa itu parti DAP?? Ideologi dan matlamat perjuangan mereka?? Adakah mereka suka kepada keistimewaan orang melayu dan sistem beraja?? Apa yg mereka perjuangankan selama ini dari sebelum merdeka hingga sekarang??

DAP lebih konsisten dalam perjuangan mereka dan matlamat mereka tidak pernah berubah..cuma cara mereka yg berubah..

PAS pulak tidak konsisten. Sekarang ini, matlamat dah hancur!!Negara islam dan hukum islam dah tak kedengaran lagi...kalau ada pun, cepat aje kena belasah dan pancung oleh pemimpin DAP dan PKR..

Cuba baca ulasan sdr Zulkifli..dia mengatakan pakatan Rakyat ada membuat perjanjian dasar. Ini tidak diketahui oleh akar umbi dalam PAS (merka dah tertipu). Antara isi dasar dlm perjanjian itu ialah...Tiada negara islam dan hukum islam. perlembagaan sedia ada akan dikekalkan.

So, apa yg sebenarnya diperjuangklan oleh PAS sekarang didalam pakatan rakyat???

Adakah sekadar jadi balaci untuk memenangkan DAP dan PKR???

Sebenarnya , PAS yg lebih mengharap kepada DAP.

DAP pulak tak mengharap sangat kepada PAS sebab gerenti PAS akan ikut cakap mereka...

Bagi mereka (DAP), PAS tak kuat sangat dan pemimpin mereka senang digula-gulakan...DAP pun tak kisah sebab selama ini pun, semua yg DAP buat disikong oleh PAS dan semua taik taik yg ditabur oleh DAP akan dibersihakn oleh PAS.

Itulah PAS pada kaca mata mereka (DAP). Cuma, PAS aje yg masih tak sedar...

Teringat kata-kata oleh Lee Kuan Yew kepada Lee Guan Eng : "We will teach you how to do it"...

To do apa??? Fikir-fikirkanlah..

Saya berharap sangat agar UMNO dan PAS berpadu...Inilah yg terbaik sebanarnya...Ya allah, buka kanlah hati hati mereka kepada perpaduan sesama islam..Aminn

Tanpa Nama berkata...

APA LAH KO...PARTI YG KO KATA SESAT NI LAH YG KO DAN UMNO TERHEGEH2 MINTA NYAWA NAK BERPADU KONON!! MERAYU-RAYU MINTA BELAS KASIHAN...BAGAI HIDUNG TAK MANCUNG PIPI TERSORONG2....
ORG DAH TAK MAU, PUJUK LAGI, ORG DAH BENCI MERAYU LAGI...LEKEH BETUL!!!


TAK MAIN LAH NAK RAYU2 KAT YG TAK SUDI BEB!! APA NAK BUAT UMNO KAN MUKA SEPOSEN!!!

Tanpa Nama berkata...

Kepada Tanpa Nama, Sept. 1, 10:12

Kalau aku kata mata ko juling, sebab ko nampak sebelah mata, ko marah lak...!

UMNO, kalau pun benar ko kata nak ajak PAS berpadu..., tidak lain tidak bukan kerana dah risau tengok KESESATAN yang PAS jaja merata2 tu... Merusakkan perpaduan ummat Islam. Puak2 rosak akidah!

UMNO bukan kalah ler, beb...! 80 kerusi lebih kat Parlimen. BN kurang kerusi kerana MCA, MIC & GERAKAN telah ditolak pengundi.

PAS bercakap degar2..., kerusi kat Parlimen ada berapa? PKR lagi banyak. DAP lagi banyak. Kalau kat kompeni.., orang bilang, syer paling sikit! PAS = Parti paling sedikit kerusi kat Parlimen antara parti2 utama kat Malaysia. Ulat lidi yang bercakap macam ular tedung selar!

Dah tahu tak cukup sokongan ler, itu pasal merapu sana sini. Kutuk UMNO kerana tak sokong hudud dia..., padahal DAP dan PKR dah awal2 cakap : "Pakatan Rakyat TIDAK PERNAH bincang pasal penubuhan negara Islam dalam agenda mereka."

Dalam ceramah2 PAS, cukup hebat mendabik dada nak naikkan Islam sebagai hukum rasmi negara. Bincang pun tidak!

Dasar munafik!