Khamis, 5 Ogos 2010

KASI PANAS! IMBAS KEMBALI! RIAK DAN TAKBURNYA HASSAN ALI DI SIDANG DUN!

Sebelum tonton video ni, Mc nak jelaskan terlebih dahulu. Video ini memaparkan telatah Hassan Ali Ayam serama Pas Selangor (bukan ayam jantan) yang berkokok lebih kuat dari biasa. Pendebatan diantara beliau dan Dr. Khir Toyo mengenai janji Manifesto Pakatan Haram Selangor yang tidak pun ditunaikan. Kiranya Dr.Khir hanya mempersoalkan kenapa Pakatan belum menunaikan janji menifestonya kepada rakyat dan tiba-tiba Hassan Ali bangkit dengan gaya berlagak bagusnya terus melenting dan menyerang Dr.Khir.



Video ni sudah lama berlalu. Cakap megah dan gah Hassan Ali di sidang dun hanya tinggal kenangan. Apa sudah jadi dengan janji-janji manis puak Pakatan Haram? Mana lagaknya sekarang? Ayam jantan sudah jadi Ayam serama! Dulu kutuk BN kata tak pentingkan rakyat. Tapi Pakatan Haram lagi teruk! lagi buruk! Sudah la tak tunaikan manifesto, curi duit rakyat lagi. Apa sudah jadi dengan janji?

MctHeory:
Setakat cakap berapi-rapi pun tak guna! HABUK PUN TARAK!

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

cakap berdegar2 tp ekor penuh taik....

org kg cakap tunggu 50 thn utk BN jatuh,tp sekarang pg tnya lain org kmpun sudah tak mau tunggu lg walau 2 tahun utk jatuhkan PR

tok awe

ISAC berkata...

Bukan setakat curi duit bro...Pasir pun dicurinya....

Bagi anak bini makan pasir...

McTheory berkata...

hehe betul tu bro ISAC..he he..

kita tunggu puak haram ni jatuh tok awe.. he he.. kita kasi sepak jauh-jauh!

Tanpa Nama berkata...

mana lord ried bewak? senyap je...dah lama tak gurau!! hehehehe!!

Unknown berkata...

Hassan ali yang tak tahu malu , munafik sebiji macam anwar , lidah tak bertulang petah nyebut ayat quran tapi tengok muka macam muka penyamun ! macam muka pelarian filipina pun ada .tak ada seri langsung !!!

Hassan ali yang sering menasihatkan orang tapi tak mampu menasihatkan dirinya sendiri , si Hassan ali yang selalu mengingatkan orang tapi lupa mengingatkan dirinya bahawa pelanduk selalu lupakan jerat manakala jerat tidak pernah melupakan pelanduk !

Tanpa Nama berkata...

hmm.. betul tu.. ambo pun sokong!