Jumaat, 15 Oktober 2010

HANGAT! AMOI UNTUK DIROGOL!! SAPA NAK WEII!!

amoi untuk di rogol!!

Pada sesiapa yang jumpa amoi dalam gambar ni, diharap jangan lepaskan peluang untuk mencabul atau merogolnya. Ini kerana amoi ni langsung tak hormat akan undang2. Malah amoi ni juga telah mengeluarkan video dengan tujuan membusukkan nama PDRM. Video yang menyaksikan amoi ni tidak mahu polis menyamannya walaupun dia melakukan kesalahan, malah perbuatannya itu dilakukan sambil bersikap kurang ajar terhadap anggota polis.

Rakaman yang menunjukkan dia mempermainkan anggota polis, memang kurang ajar.. Sepatutnya dia dipenjara kerana menganggu tugas penjawat awam.

Tidakkah dia sedar bahawa jika dia dirompak, dicabul atau dirogol, pada siapa agaknya dia nak minta bantuan??

Apakah amoi ni tak sedar tentang pentingnya PDRM mengawal keamanan negara. Atau dia ingat dia dah kuat, ramai bodyguard, sebab tu dia berani buat perkara bodoh macam tu. Kemudian siarkan kat You Tube sambil dikutuk oleh geng2 sebanggangnya.

P/s: Pihak polis jangan layan dia kalau dia susah. Pulaukan aje...

Mctheory:
Orang macam ni kena ajar sikit.. dia ingat dia bagus!

10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

bagilah amoi comel mana pun, teman tetap tanak. dah la bau hancing, amoi2 cina ni bukan reti nak cukur bulu... serabut nak mampus. huahuahua

Ahmad berkata...

Adakah perkara-perkara seperti ini akan berlaku jika Menteri KDN kita bukan Hishamudin? Adakah perkara-perkara penghinaan terhadap penjawat awam(semestinya diketuai melayu)tidak akan berulang jika menteri kita hanya pandai memberi amaran? Tindakannya yang paling berani pun setakat ini ialah memberi amaran keras.

dubaque berkata...

tapi BIN HUSSEIN tu tetap berdiam diri, wa rasa keris dia dah kecut la, aper case la KDN nie, cuba kalau melayu yang buat, kompem BIN HUSSEIN tukar persona jadi BIN LADEN

Bumiputera Melayu berkata...

Senang jer nak ajar dia.....polis pakat-pakat menjalankan kerja dengan betul ikut undang-undang...jika jumpa amoi ni, periksa kesalahan...macam lebih had laju saman, tak pakai talipinggang keledar saman, lampu tak nyala atau rosak saman, tayar botak saman, salah letak kenderaan saman....dan lain-lain lagi. Satu hari biar 100 saman di kenakan pada dia. Buat hari-hari...bila ada kesempatan...Polis pulak jangan cakap banyak..jangan layan dia bercakap..bagi jer saman...ada komplen sila pergi balai...

Tanpa Nama berkata...

menteri KDN sepatutnya dilantik yang baru..yang tegas,yang garang,yang tidak bias,yang tiada kepentingan politik..contoh..bekas ketua Polis Negara atau bekas ketua Turus ATM..baru berkesan..ISA dipertahankan...

hangkedee berkata...

info nyonya kafiq dari blog,
nama;Pamelela cheng yue
Plat kereta Kelisa merah.wjy5722
i/c 731228-14-5564
alamat;42 jalan galian off batu 3 1/2 jalan cheras 55200 kuala lumpur

kalau jumpa kafiq ni suruh dia sain otograf kalu boleh suruh di selak teguk bulu lebat tak tuiii pantat hangit bau babi

KAPAKTAJAM berkata...

PDRM cari sibangsat nih dan ambil tindakan undang2 mengganggu kerja penjawat awam. Cari latarbelakang dan keluarganya dan pantau.

Malaysia tidak perlu ada rakyat kaum pendatang yg semacam nih. Kalau die rasa die rakyat Malaysia die perlu akur dan hormat penjawat awam lagi2 pihak berkuasa yang menjaga keselamatan Negara dan penduduk.

Disebabkan tiada nilai dan integriti sebagai rakyat lah maka sibangsat nih keras kepala dan mahu tunjuk kuat tanpa memikirkan apa kesannya dan mungkin ada tangan2 ghaib dr samseng2 yg menjaga sibangsat nih dan merasakan die cukup kuat.

KDN & PDRM jgn sesekali ambil mudah perkara ini, jika ini tidak diambil tindakan maka akan ada lagi sibangsat2 lain akan turut serta memaki hamun penjawat awam. KAPAK sesekali tidak bertoleransi dalam hal ini. kerana darah "Tamingsari" masih mengalir dibadan ini.

Tanpa Nama berkata...

tak selera la bro..bg anjing pun belum tentu dia nak..tapi kalo bagi kat bang nuar rasanya dia tak tolak kot..depan belakang buleh..hoho..








-i like karipap-

Tanpa Nama berkata...

muka mcm barua,pastu wat pndai ttg undang2 malaysia,wei pelacur,lu sudah menghalang penjawat awam bikin kerja maaaa!!!.fuck u!!!

Tanpa Nama berkata...

Siapa lah yang nak pada dia tu...

Longkang semak dan BUSUkkkkkkk



"blogenstarz"