Selasa, 19 Oktober 2010

GEMPAR!! FORUM ANJURAN DAP YANG JELAS MENGHASUT!!


Minggu lepas DAP buat majlis makan malam di Seremban lebih tepat di DUN Bukit Kepayang. Majlis makan malam yang dianjurkan oleh DAP selalunya full house. Letak pi babi panggang 5 ekor selalunya tak cukup. Majlis makan malam DAP all out dengan orang cina yang sentiasa menyokong agenda perkauman yang ditiup DAP.

Kehadiran yang ramai majlis begini selalunya dengan kedatangan hardcore DAP macam Father Guan Eng, Gobind 'kanggaroo' Singh dan Anthony Loke. Majlis diadakan malam selepas pada petangnya Najib umum Bajet 2011.

Seperti biasa, strategi yang selalu dipakai DAP ialah setiap apa dasar-dasar yang akan dilaksanakan kerajaan akan diolah di dalam majlis-majlis begini. Walaupun Najib umum harga perwarna rambut, minyak wangi dan macam-macam lagi barang niaga orang Cina turun, DAP terus kondem tak cukup tanah.

Bab depa nak kondem tak payah nak cerita, tak pernahnya elok pada depa. Kalau kata kerajaan bagi free medical treatment goverment hospital pun depa akan spin kerajaan akan rugi.

Agaknya, Kit Siang buat paperwork Bajet baru manis dan cantik mata memandang.

Apa yang bangsat dan pundek dengan depa, kisah Teoh Beng Hock dan 'suicide note' yang sedang dibicarakan lantang diperbahaskan dalam majlis ini. Paling tak beretika, Gobind 'kanggaroo' Singh, anak Karpal tunda.

Ini lawyer backup kerja jahat DAP yang paling bangsat bercerita. Tak tahu LLB dia cilok kat mana. Agaknya, tak habis mengaji macam si bapa.

Itu bukan ker prejudis.!

Itula, bila NGO Melayu serang pejabat Bar Council jumaat lepas depa spin tuduh rasis. Macam mana tak rasis kalau Bar Council sendiri berat sebelah dan partisan.

Dah tak boleh tahan nak mencarut nie....

Kalau majlis makan malam tak sembur semangat perkauman bukan DAP namanya. Diberitahu juga, pada 21hb Okt 2010, DAP akan anjur forum bertajuk “WHOSE SUICIDE NOTE? INJUSTICE FOR BENG HOCK WHAT SAY YOU MALAYSIANS?” di Chinese Hall Assembly, Negeri Sembilan. Yang dijangka akan hadir ialah Teoh Lee Lan, Wong Chin Huat, Haris Bak Kut Ibrahim dan Chong Eng.

Ini nak kategorikan apa.? prejudis, hasutan atau kebebasan bersuara?

sumber GaraManis

P/s: Takpa.. masih ramai lagi Melayu bonggok penjilat setia Dap.

Mctheory:
Lebih sesuai kategorikan sebagai WTF DAP.. he he he..

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Apa susah bro..........tiap kali diaorg buat majlis hantar la dlm 100-200 org melayu (Pekida atau Perkasa) utk sama2 join...kita tgk dia berani tak berani nak proceed dgn majlis tu...kita duduk je diam2 tapi bila suruh komen semua bangun jangan kasi chance org lain komen....ada berani???

Tanpa Nama berkata...

Hisyam leh buat apa?
nazri anak aziz leh buat apa?

majlis peguam..tak salahkah bahaskan isu2 yg sedang dalam penghakiman?

Majlis Peguam semakin diragui..dah lah maruah, kewibawaan para peguam yg semakin tercalar ngan penglibatan dalam berbagai2 kes jenayah..dari penipuan dan pembunuhan, sumpah2 palsu dsb..dan kini leh membiarkan para peguam membincangkan dan membahaskan isu2 yg masih dalam perbicaraan!!

Tidakkah ni mengganggu proses penghakiman?

Pa dah jadi..apakah PAKATAN leh buat apa saja, walaupun jelas2 melanggar undang2?

Hello!!

Yb Raz berkata...

“WHOSE SUICIDE NOTE? INJUSTICE FOR BENG HOCK WHAT SAY YOU MALAYSIANS?”

Orang pas mana tahu baca bahasa inggeris. yang mereka tahu baca cuma kitab harakahkahkah.

tu pasal mereka senang kena tipu.

tungkaran hati.blogspot berkata...

semangat dan perjuangan Mao Tze Dong dan Chin Peng masih kuat dalam hati depa kot?