Ahad, 21 November 2010

FAHAMAN MAZHAB ALAF BARU 'SAIKO'LOGI PUAK ANWAR!!


Mc nak menceritakan mengenai agenda dan fahaman puak Anwar terhadap kerajaan pusat dan UMNO. Fahaman ini hanyalah rekaan Anwar dan sekutu2nya supaya pengikut, ahlul dan sesetengah rakyat menaruh syak wasangka buruk kepada kerajaan yang ditunjangi oleh UMNO.

Mungkin sesetengah orang tidak tahu, mungkin ada yang tahu, mungkin ada yang malas nak ambil tahu, mungkin ada yang tak mahu tahu pun, tapi disini siapa yang baca blog ni, Mc akan beritahu.

Puak Anwar ni, terlalu taksub hinggakan setiap butir perkataan yang diucapkan oleh Anwar, mereka akan telan bulat2. Segala risalah atau edaran yang memburukkan kerajaan pusat, mereka akan terus menganggap segala tulisan itu benar dan kerajaan sememangnya sebegitu.

Bagi mereka Kerajaan Pusat yang ditunjang oleh UMNO dan dibawah komponen BN ni adalah kerajaan yang zalim dan menipu rakyat. Setiap projek dan aktiviti yang kerajaan lakukan pasti ada penyelewengan dan bersangkutan dengan kroni.

Mereka anggap kekayaan Malaysia selama ini dicuri oleh pemimpin negara dan membiarkan rakyat menderita.

Paling sedih bila ada sesetengah mereka ini mempercayai bahawa Kerajaan Malaysia sekarang mengunakan proksi yahudi untuk mentadbir dan memajukan negara. Dengan fitnah ciptaan Anwar iaitu kerjasama kerajaan Malaysia dan APCO, dikatakan menjadi bukti kerajaan Malaysia kini sememangnya ada kerjasama dengan Yahudi.

Media, polis dan jentera kerajaan juga dikatakan dikawal oleh proksi2 yahudi yang dibayar oleh UMNO.

Penyokong2 dan ahli UMNO dikatakan ejen yang dibayar untuk menyokong, malah Blogger mesra kerajaan juga dianggap blogger berbayar yang diupah untuk menulis bagi melawan blogger puak Pakatan.

Bahkan semua aktiviti ceramah dan juga aktiviti yang melibatkan rakyat, dikatakan dibayar untuk meramaikan majlis.

Fahaman mazhab baru alaf moden ala Anwar ini juga ditokok tambah dengan penggunaan agama oleh Pas. Dewata Pas N.ajis digunakan sebaik mungkin untuk memfitnah UMNO dengan segala macam dan mengeluarkan fatwa yang akan menghalalkan segala cara untuk menjahamankan UMNO.

Pendewaan dewata Pas terhadap N.ajis juga dilakukan dengan sebaik mungkin, buku2, blog2, cerita mengenai kehidupan, latar belakang yang menyedihkan serta gambar2 penuh keinsafan serta mengambarkan tokoh seorang Ulamak besar yang maksum, menyebabkan pengikut dan pencacai puak Pakatan menjadi begitu taksub dan mempercayai segala apa yang N.ajis katakan.

Bila sudah ada dewata ala Ularmak, N.ajis akan digunakan untuk mengeluarkan fatwa yang bertentangan dengan Agama, mengeluarkan ayat Al-Quran untuk menghalalkan cara, mendoakan, mengkafir dan memurtadkan lawannya tanpa segan dan silu.

Ini semua termasuk dalam catatan Mazhab Alaf baru SAIKOlogi ala Anwar yang sememangnya dirancang untuk memesong otak dan akidah rakyat bagi menentang kerajaan pusat.

Sedarlah wahai rakyat Malaysia, jangan mudah terpedaya dengan fahaman baru yang cuba disebarkan oleh puak2 Anwar ini.

Kalau benar UMNO ada kerjasama dengan yahudi, sudah lama Kerajaan Malaysia kaya dan mewah kerana siapa yang menjadi kroni yahudi, dia akan dibelai dan dibela sebaik mungkin untuk meneruskan agenda jahat yahudi.

Logik kah kita bayar yahudi untuk meminta perkhidmatannya?

Lihat Singapork, satu negara asia contoh yang teramat baik dengan yahudi dan Amerika? Bagaimana kerajaan dan negaranya? Mewah bukan. Penganggur terhormat paling agung dan kaya si Anwar Ibrahim juga kaya dan mewah. Dari mana dia dapat wang? Berapa sangat elaun ahli parlimen? Fikir la sendiri.

P/s: mewahnya setaraf dengan PM.. duit mana dia ambil?

Mctheory:
Ada mata pandang, ada telinga dengar.. bukan mengikut aje...

5 ulasan:

Helang Buana berkata...

saya dah link kan blog tuan. kalau sudi terimalah blog saya yang tak seberapa ini.

Hellioz berkata...

ramai je kroni bn kaya.
whats the big deal?

Tanpa Nama berkata...

WATZ THE BIG DEAL LU CKP?
MANE KEADILAN YG KORANK LAUNG2KAN DLU KLU X BLH NAK LAKSANAKAN? BUDUS KEHKEHKEH

Yuseri Yusoff berkata...

Maaf lari tajuk..

Jika sudi pautkan blog saya www.yuseryusoff.blogspot.com

Salam perjuangan bro..

karl berkata...

mohon link http://wicararumi.bolgspot.com