Isnin, 8 November 2010

LAGI! REMAJA DI TANGKAP KHALWAT DI KEDAH! Sempat 'main' dua kali tu!


Pejabat Agama Daerah Kulim berjaya menahan sepasang kekasih di sebuah rumah bujang kira-kira jam 11 malam. Ketika tangkapan dibuat, pasangan perempuan yang baru berusia 16 tahun hanya berselimut tanpa sebarang pakaian manakala teman lelakinya berusia 28 tahun hanya memakai tuala tanpa memakai baju. Pasangan lelaki sudah berumah tangga dan mempunyai anak. Dia pernah ditangkap kerana mencuri lampin pakai buang bayi di sebuah pasar raya.

Pasangan perempuan mengaku telah banyak kali melakukan hubungan seks dengan kekasihnya. Pasangan perempuan tidak bersekolah dan menganggur. Dia mengaku telah melakukan hubungan seks dengan kekasihnya beberapa kali di dalam kereta di kawasan tersorok. Dia juga mengaku sempat melakukan hubungan seks sebanyak dua kali sebelum ditangkap oleh penguat kuasa PADK pada malam itu.

"Setelah mengambil keterangan, PADK mengarahkan pasangan itu berpakaian kemas sebelum di bawa ke balai polis untuk membuat laporan. Pasangan lelaki memberi alasan hendak pergi ke bilik air dan kemudiannya melarikan diri dengan memakai tuala tanpa pakaian dari rumah itu. Bagaimanapun PADK telah mengambil semua identitinya dan akan mendakwanya di mahkamah".

Pasangan berkenaan juga akan disiasat bawah Seksyen 9 Enakmen Kanun Jenayah Syariah Negeri Kedah 1988 jika sabit kesalahan mereka berdua boleh dihukum penjara setahun atau denda RM2,000 atau kedua-duanya sekali setiap seorang.

"Sekiranya waris mangsa atau PADK membuat laporan polis kerana dia (pasangan lelaki) telah menyetubuhi kekasihnya yang masih di bawah umur, dia boleh disiasat kerana merogol pasangan perempuan kerana kekasihnya itu baru berusia 16 tahun. Kita harus sedar persetubuhan melibat gadis bawah umur boleh didakwa kerana merogol walaupun pasangan dia merelakan diri disetubuhi".

sumber Sg.kasai

Ishh.. dalam orang dok sibuk dengan banjir, dua ekor hantu ni sempat lagi bermaksiat. Kenapa la dalam setahun dua ni banyak betul maksiat kat Kedah. Patut la bala besar turun menimpa, nak bagi sedaq sikit kot.

Sepatutnya PADK buat laporan polis, supaya remaja lelaki yang buat hubungan seks dengan gadis bawah tahun tu ditangkap. Kalau dilepaskan, ditakuti, dia akan cari remaja bawah umur yang lain pulak untuk jadi 'penyedap'nya.

P/s: tangkap untuk jadi pengajaran pada yang lainnya.

Mctheory:
Remaja banyak maksiat ni.. ostat Azizan tau dak??

5 ulasan:

WakJ Zoner berkata...

Salam zaiarah

Hujan bang!!..sujuk..klu dapat seround dua pun ok..baru HOT..hahaha

Apa nak jadi dgn dunia ini..layanzzz

AiMaN berkata...

ala...kedah je ke?? kl cmne? selangor? zaman bn dulu lagi teruk..siap pak najib nk buar hub hiburan lagi..tu xnk citer?kah3....

armorphism berkata...

ini blog org tua ka blog budak bodoh ni?..dah mmg tiap2 tahun pun Kedah dan kawasan2 utara akan menerima tadahan air hujan yg byk dr dulu lagi..tetiba bila PAS memerintah jadi bala plak...balik sekolah blajaq GEOGRAPHY semula bleh dak??

Tanpa Nama berkata...

kedah dibawah pas. boleh tangkap ke benda2 macam ni. mana budak perempuan tu nak cari 4 saksi ni?

lainlah kalau dia boleh tangkap setan, jembalang yg bersorak masa diorang buat projek tu.

Tanpa Nama berkata...

INI LAH ORANG MELAYU, BUAT MALU SAJA KEPADA RAKYAT MALAYSIA.....