Sabtu, 29 Januari 2011

Bonggok!! Pas memang dah gila meroyan di Tenang!! seks.. seks.. seks...


Pas Takut!! Takut kalah teruk di Tenang hingga terpaksa mengunakan jentera kilang fitnahnya dengan sedaya mungkin. Ber'ketua'kan si Din Puduraya yang gila seks, nampaknya Din Pudu terpaksa mengupah seorang 'amoi' cina untuk membuat pengakuan palsu bahawa amoi terbabit pernah melakukan hubungan seks dengan Tok Ai.

Sejak mula lagi Pas memang dah gila. Turunnya dewata Pas si N.ajis ke Tenang dengan membuat fatwa baru bagi menarik undi merupakan salah satu punca ke'bingai'an Pas di Tenang. Fitnah dan pembohongan Pas sampai kemuncaknya apabila fitnah mengenai skandal Tok Ai  dan gadis cina disebarkan kepada penduduk di Tenang, walaupun mengetahui bahawa cerita itu adalah palsu. Tapi mungkin ini adalah senjata terakhir Pas bagi memancing undi.

Jikalau dilihat gelombang yang melanda Dun Tenang, pastinya kita mendapati ia berpihak kepada BN. Di pihak Pas pula mereka telah mengetahui, masalah utama mereka ialah kesalahan memilih calon. Sudahla Pas sememangnya lemah di Dun Tenang, tambah lagi dengan calon yang bermasalah peribadi yang serius, agak2la.. ada harapan tak Pas nak menang? Bukan kata menang, nak tambah majoriti pun agak susah.

Pas dan Pakatan Haram sememangnya sudah terdesak teruk, mereka sudah kalah berkali2 bila PRK di kawasan sendiri. Tambahan pula kini PRK diadakan di Johor, yang sememangnya kubu kuat UMNO/BN, bertambah meroyan la puak2 ni fikir nak menang. Puak ni bukan perjuang Islam. Kalau benar mereka perjuangkan Islam, mereka tidak akan mengunakan pendekatan kempen yang menyimpang. Pembohongan, fitnah dan fatwa menghalalkan cara, semua itu adalah cara kempen songsang bagi parti yang mengaku memperjuangkan Islam.

Apapun, kita tunggu dan lihat sajalah, apa yang akan terjadi di hari pengundian esok. Harap2 tak ada perkara buruk yang berlaku.

Mc harap pengundi2 di Tenang bijak memilih calon yang sesuai untuk menjadi pemimpin di kawasan mereka.

P/s: Dengar kata kekasih gelap Din Puduraya dah terbongkar, betul ke?? he he.. nak tau.. klik sini..apa daa.. bini orang pun hang sapu ka Din!!..

Mctheory:
Apakah orang Pas sememangnya gila seks???

2 ulasan:

kerajaan bawah pokok berkata...

orang AGAMA kalau berpolitik, dia x guna stail PAS ni.
guna alquran dan hadis memadai utk menarik perhatian pengundi..
tapi bila dah kawan dgn syaitan..kena iKut syaitan ler jadinya.
betullah ckp nabi,kita kena pilih ORG baik UTK berkawan ..., simple message..PAS KANTOI LAGI..

Tanpa Nama berkata...

MEMANG PAS TELAH KETANDUSAN IDEA..SAHINGGA FITNAH DIJADIKAN MODAL POLITIK....DI MANA ISLAM PAS...DI MANA KEINDAHAN AKAL BUDI PENGANUT AGAMA PAS....DI MANA DEWATA AGUNG PAS NIK AJIS...SESUNGGUHNYA POK NIK SEUMPAMA TOKONG MENJADI SEMBAHAN PENGANUT PAS..TIDAK MAMPU BERBUAT APA-APA UNTUK AGAMA ALLAH DAN HANYA MENJADI PENJAHANAM AGAMA ALLAH YANG SUCI INI...MENJADI TUKANG BUAT FATWA SAMPAH DAN KARUT...MENJADI BOSS KAUM PEMFITNAH.