Isnin, 21 Februari 2011

ANWAR TETAP HEBATT!! SUNGGUH HEBAT DAN SUPER HEBAT!!


Anwar memang hebat! Anwar seorang individu yang dahsyat! Bila beliau bercakap, segala benda akan bergegar. Bila beliau mula pegang mikrofon, beliau merasakan dunia ini beliau yang punya, hinggakan matahari pun beliau boleh jentik. Itulah Anwar! Dari dulu hingga sekarang, kehebatan Anwar sebagai pemidato tidak pernah kurang. Dengan suara lantang dan dengungan disetiap hujung perkataan, menjadi penarik kepada siapa yang mendengarnya.

Diselitkan pulak dengan janji-janji manis. Ditambahkan dengan kesungguhan lakonan beliau semasa membuat janji. Menjadikan ia lengkap sebagai Ikon penjanji yang cemerlang, gemilang dan temberang.

Disebabkan kepetahan percakapannya, ramai rakyat Malaysia mudah percaya dan bersedia dijual untuk kepentingan peribadinya sendiri. Itu merupakan salah satu faktor kenapa BN tidak mendapat majoriti 2/3 diparlimen pada PRU ke 12.

Mc baru membaca satu artikel di Harakahdaily mengenai Anwar yang rasa tercabar dengan DS Najib, apabila DS Najib mengatakan beliau akan lari meninggalkan negara apabila kalah di PRU ke 12 kelak.

Anwar dihadapan pengikut dan penyokong yang masih bingai dan percaya dengannya, melaungkan cabaran demi cabaran kepada Ds Najib untuk berdebat dengannya. Diungkitkannya perihal buku jingga dan janji-janji manis Pakatan jika menang.

Secara logik, sememangnya susah kalau nak berdebat dengan Anwar. Beliau sememangnya handal kalau bercakap, pada sesiapa yang mahu berdebat denganya, pasti akan sengsara dimalukan. Cerita yang tidak benar pun menjadi seolah-olah cerita benar jika beliau bersuara.

Tidak hairanlah kenapa DS Najib tidak menyambut cabaran Anwar untuk berdebat. Daripada beliau membuang masa melayan Anwar berdebat, baik beliau menumpukan perhatiannya untuk negara.

Bagi Mc, dari Anwar sibuk-sibuk nak ajak DS Najib berdebat, baik Anwar tumpukan perhatian kepada negeri-negeri dibawah perintah Pakatan Haram. Majukan ekonomi, majukan pendapatan rakyat, naikkan lagi FDI dan pelaburan asing keatas negeri-negeri Pakatan.

Kalau 4 negeri pun Anwar tak mampu nak jaga, macam mana beliau nak jaga Malaysia? Yakinkan dulu rakyat dengan majukan 4 negeri ni dulu. Tunaikan segala janji, hapuskan segala kemungkaran yang berlaku seperti rasuah dan salah gunakuasa kemudian baru tumpukan kepada negara pulak.

Kemudian, selesaikan kemelut kes liwat yang masih lagi tergantung-gantung dimahkamah. Tak guna kalau cakap berdentum berdentam, tapi masalah peribadi sendiri masih lagi tergantung dimahkamah. Orang macam ni rakyat Malaysia nak yakin untuk jadikan pemimpin, kalau sendiri punya masalah pun tak settle, macam mana nak settlekan masalah orang lain, bahkan masalah negara, agaknya nanti semua masalah ditunda-tundanya.

Sebab itulah Mc kata Anwar tetap hebat! Tapi.. ada tapinya.. Anwar hanya hebat bercakap, hebat berjanji, hebat berpidato, hebat menipu, hebat membohong dan hebat main belakang!!

Hanya itulah kehebatan Anwar, yang lain tarak.. yelekk.. (kosong).

P/s: Main belakang pun hanya 5 minit, itu nak panggil hebat ke?.. hmm..

Mctheory:
Makk aii.. hebat sungguh Anwar ye.. sangat-sangat la hebat..

8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

bodoh je rencana ne !...bodoh tahap gaban !

Tanpa Nama berkata...

bodoh je rencana ne !...bodoh tahap gaban !

Tanpa Nama berkata...

yang bodoh tu kau ler. rencana simple macam tu pun tak boleh paham. sama la tahap bebal kau dengan n.ajis pekak badak dan nuar kaki temberang gay tu..heeeeee

Tanpa Nama berkata...

Hebat sangatkah Anwar???? Hebat bercakap, berjanji,berlakon,berdemontrasi, jolok pungkoq=YES, YES,YES YES.Kepimpinan bermula dari rumah.Sebagai ketua keluarga, anwar gagal memimpin keluarganya kerana anwar sudah TIDAK DIHORMATI oleh ahli keluarganya sendiri kerana mereka tahu siapa anwar sebenarnya. Dalam seminggu berapa kali anwar tidur di rumahnya bersama wan azizah? Jawapannya= TAK PERNAH.So macam mana dikatakan pemimpin hebat kalau isteri sendiri pun xboleh dipimpin.Pimpin untuk berlakon jadi pasangan bahagia depan orang ramai bolehlah,tapi rakyat tak buta tau

Tanpa Nama berkata...

TUU DIAAA SI ANON 9.14 YG MEWARISI KEBONGOKAN WALLY SLIPOR SAMPAI TERMAKAN NAJIS2 YG DI BUANG OLEH SI PENJUBOR TEGAR SAMPAI TAK BOLEH NAK PHM ATAU TERIMA PENDAPAT ORG LAIN.. KEHKEHKEH

Abu Garcia berkata...

main pungkok sepantas mee segera ... hebat apa woi ... hang pi tokak tongkat ali pun ... kalau dah menjuboq ... sikit hari dapat la bala.

ADUKA PENDEKAR berkata...

Sebenor nya Puak2 UMNO-Be eNd,jelas masih terANCAM dengan keHADIRAN ANWAR IBRAHIM dalam lanskap POLITIK Malaysia...

Maka,dicubalah bermacam2 tektik dan Strategi baru memburuk2kan Anwar Ibrahim...

Dicas kan dengan Tuduhan Meliwat, dengan episod LIWAT 2 (pelakon aje lain2),Lawak,lawak....semalam aje salah seorang pelakon (Chemist Seah)tak dpt jawap pasal DNA air mani..!!Bodoh Betul..!!!
--------------------

Mengenai Kelancaran Pentadbiran Negeri2 dibawah PAKATAN,pembaca perlu tahu bahawa kalau pihak FEDERAL tak salurkan peruntukan kewangan,macam mana nak bangunkan negeri2 tersebut???

Di NEGARA2 luar,saperti Australia,
USA dan EU,dimana ada FEDERAL dan Kerajaan Negeri,BY LAW,peruntukan Kewangan MESTI di-salurkan olih Kerajaan Pusat(FEDERAL) kepada Kerajaan Negeri(State Govt)...

Tapi di-Malaysia,main ikut undang2
I.S.A.(Ikut Suka Aku atau Ikut Suka Ati)...peruntukan wang di-TAHAN dan tak diberikan....!!! Akibatnya,RAKYAT yang jadi MANGSA!!

RAKYAT sedar dan tau,kalau PERUNTUKAN di-TAHAN dan peras ugutkan,akan jadi macam TUNISIA,MESIR dan sekarang LIBYA, YEMEN,SUDAN,JORDAN dan BAHRAIN...

Kelak pada Pilihan Raya Umum (PRU) 13,pada 2012/2013,RAKYAT akan LANYAK,Kerajaan Pusat yang TIDAK ADIL...Insya ALLAH.......
Masa itu,Baru Tau UMNO-BN,
TIADA MAAF BAGI MU....!!!!!!!!!

ADUKA PENDEKAR-ZTM

Tanpa Nama berkata...

setujuuuuuuu anwar hebat...
mahkamah di buli jer sampai bertahun-tahun..aku rasa sempat dia mati kes pun x habis...huhuhuhuhuhu