Isnin, 28 Februari 2011

KASI HANGAT!! MARI KITA HARAMKAN NAMA PAKATAN RAKYAT!!


Meminjam kata-kata Ahmad Maslan yang mahukan nama Pakatan Rakyat diharamkan. Kerana nama Pakatan Rakyat tidak layak digunakan oleh Anwar, Kit Siang dan juga Hadi atau N.ajis. Mereka ini bukannya majoriti yang mewakili rakyat, mereka ini sebenarnya pemimpin yang direject oleh rakyat kemudian bergabung semata-mata untuk kuasa politik.

Siapa Anwar? bekas TPM yang bermasalah dari segi kerja dan peribadi. Pernah dihumban ke Penjara Sungai Buloh kemudian dibebaskan. Agen Amerika dan Yahudi, terlibat dengan aktiviti 'main belakang' yang serius dan masih lagi keep in touch dengan Mahkamah disebabkan kantoi 'main belakang'.

Siapa Kit Siang? Bekas setiausaha LKY (lee kuan yiew) PAP Singapork, pernah kalah beberapa kali dalam PRU hinggakan DAP tersungkur terus. Bekas ketua pembangkang yang langsung tiada jasanya dan yang terakhir, orang ini juga terlibat dan menjadi punca pencetus rusuhan kaum pada 13 Mei.

N.ajis pulak siapa? MB Kelantan yang selalu syok sendiri. Sendiri menyuruh orang memanggil nama Tok Guru. Bekas Ustaz Sekolah Rendah, gagal dalam mentadbir Kelantan, malah dia juga ada anak hantu yang mengabihkan harta rakyat di Kelantan.

Hadi Awang? Bekas MB Terengganu yang direject rakyat. Malah kuasa dan pengaruhnya semakin kurang, hinggakan ahli penganut agama Pas lebih dewa-dewakan N.ajis dari Hadi. Pernah digelar sebagai 'Pak Lah dalam Pas'. Al maklumlah.. Pak Lah kan suka tidur. he he he..

Jadi, layakkan orang-orang sebegini mengunakan nama Pakatan Rakyat? Rakyat mana yang mahukan mereka mentadbir? Rakyat mana yang menyokong mereka? Majoriti rakyat Malaysia, masih mahukan BN untuk memerintah Malaysia. Hanya sebilangan rakyat yang terpedaya dengan janji manis dan tipu helah mereka.

Impian mereka hanyalah untuk memerintah dan bukannya untuk membuat perubahan. Sepatutnya mereka pemimpin yang telah direject ni tak layan mengunakan Pakatan Rakyat, mereka layak untuk mengunakan Pakatan Reject!, Pakatan Haram dan juga Pakatan Menipu. Kita sepatutnya bersyukurlah dengan apa yang ada sekarang, jangan sampai menyesal dikemudian hari.


P/s: Menyesal kemudian tak berguna beb...

Mctheory:
Sanggupkan gadaikan masa depan untuk orang-orang sebegini? Percayakah?

Tiada ulasan: