Sabtu, 19 Februari 2011

TERGOLEK!! YAHUDI SUPPORT PKR UNTUK PRU KE 13?

Oleh Fareed Dawood

Baru-baru ini, Rahimi Osman, bekas Setiausaha Sulit Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar, mendedahkan bahawa Anwar mempunyai sebuah syarikat perundingan bernama Anwar Ibrahim Consulting Associate, di Washington dengan perbelanjaan USD2 juta sepanjang dua tahun dan 5 kakitangan berketurunan Turki dan Pakistan dengan gaji bulanan 5 angka USD seorang.

Rahimi mengajak orang ramai berfikir dari mana datangnya duit Anwar. Kata Rahimi, pendedahan ini hanya sedikit, banyak lagi yang akan dibongkarkannya di masa depan.

Umum tahu betapa kehidupan Ketua Pembangkang Malaysia ini jauh lebih mewah dari Perdana Menteri Malaysia sendiri. Ini sudah cukup untuk membuktikan betapa kerajaan Malaysia bukanlah kerajaan yang menindas rakyat sehinggakan orang yang memusuhi kerajaan sendiri seperti Anwar, termasuk ‘mangsa tindas’ iaitu tauke-tauke Cina hidup jauh lebih mewah dari orang-orang kerajaan yang dituduh mereka sebagai korup, zalim lagi kejam.

Itu belum lagi difikirkan dari mana datangnya wang Anwar untuk berulang alik ke luar Negara saban hari dan bagaimana partinya mampu berdiri sama tinggi dengan jentera kerajaan dari segi penggunaan dana?

Hakikatnya, hubungan Anwar dengan Yahudi Zionis bukan perkara baru dan bukan lagi rahsia. Beberapa orang tokoh Zionis sendiri mengakui dan merujuk Anwar sebagai sahabat baik mereka. Malah seluruh dunia juga sedia maklum bagaimana Anwar bergegas ke Amerika untuk menyembah Yahudi agar memaafkannya kerana ‘tersasul’ apabila keterlaluan mengkritik pencerobohan Zionis di Palestine dalam keghairahannya mengaitkan kerajaan BN dengan Yahudi.

Lebih dari itu, kedudukan Anwar dalam beberapa pertubuhan yang dinaungi atau diilhamkan oleh Yahudi juga telah didedahkan berkali-kali. Pendek kata, bagi sesiapa yang rajin mencari maklumat dan menyiasat kesahihannya, pasti cukup arif dan tidak perlu diyakinkan lagi tentang kaitan dan hubungan Anwar dalam percaturan politik Amerika/Yahudi untuk menguasai dunia amnya, dan rantau Asia, khasnya.

Dana politik Anwar yang tidak pernah putus adalah persoalan mudah yang pasti bermain di minda setiap manusia yang berfikir. Apa perlunya dan apa peranan syarikat Anwar di Washington itu juga bukanlah perkara yang tidak mampu diteka. Semuanya berhubung kait dengan agenda Amerika dan agenda peribadi Anwar untuk menjadi Presiden pertama Republik Malaysia.

Walaupun kita tidak terkejut dengan pendedahan Rahimi tetapi apa yang didedahkan beliau memberikan gambaran yang lebih jelas dari sekadar memahami jaringan luas Anwar dengan rangkaian Yahudi. Sekali gus menguatkan lagi keyakinan dan membuang segala keraguan sehingga ke tahap sifar.

Selama ini kita telah menyaksikan bagaimana segala percaturan politik Anwar, termasuk strategi pecah dan perintah, demonstrasi aman yang bertukar ganas dan taktik memburukkan kerajaan dengan meminta campurtangan serta tekanan asing adalah selari dengan strategi Yahudi untuk menakluk sesebuah negara.

Justeru, jelaslah bahawa Anwar dan PKR sememangnya dilatih oleh Yahudi. Lihat saja bagaimana ada di kalangan budak-budak PKR yang berdemonstrasi dengan siap sedia memakai topeng gas bagai telah dilatih khas untuk membuat rusuhan jalanan.

Yahudi telah berjaya menghuru-harakan banyak Negara dengan cara ini sehingga membolehkan mereka meletakkan pemimpin-pemimpin boneka di hampir seluruh pelusuk dunia. Malaysia sebagai Negara yang rapuh dengan etnik-etnik berbeza dan agama-agama yang berbeza juga seharusnya menjadi negara paling mudah ditakluki dengan strategi tersebut.
Namun, Alhamdulillah, kebijaksanaan pemimpin Malaysia dalam memakmurkan Negara ini selama ini telah menggagalkan setiap usaha membangkitkan kemarahan rakyat menentang kerajaan. Melihatkan cara ini agak payah untuk dilaksanakan di Malaysia, Yahudi pastinya telah bersedia dengan pelan B iaitu mencuba meletakkan pemimpin boneka mereka melalui pilihanraya.

Baru-baru ini, blog yang mendedikasikan diri mereka untuk mendedahkan segala-galanya mengenai Anwar Ibrahim, anwaraidc.com juga telah membangkitkan persoalan bahawa kemenangan PKR dalam PRU 12 juga adalah melalui manipulasi. Ini tidak mengejutkan apabila melihat bagaimana Anwar secara terang-terangan telah memanipulasi dan menipu dalam pemilihan partinya sendiri tanpa segan silu semata-mata inginkan agar ‘orang-orang’ kesayangan dan kepercayaannya sahaja yang memegang jawatan penting.

Manipulasi, tipu muslihat, fitnah dan tikam belakang adalah cara Anwar yang pastinya diperturunkan khas juga oleh gurunya, Yahudi.

Justeru, Pilihanraya Umum ke 13 pastinya menyaksikan satu lagi percaturan politik paling kotor dan terdesak oleh anak-didik Yahudi iaitu PKR, dengan dibantu oleh PAS. Khabarnya ada Mat-mat Salleh yang memantau negeri-negeri tertentu, terutamanya Sarawak untuk Piliharaya kali ini. Perlukah kita tanya siapa mereka dan kenapa Malaysia begitu menarik minat mereka?

Tidak perlu kerana kita sudah tahu.

Mat-mat Salleh juga ramai menjadi pemerhati khas atau ‘pemantau’ perjalanan kes liwat Anwar. Ini sahaja sepatutnya sudah cukup untuk membuktikan segala apa yang diperkatakan di atas.

Malaysia Instinct


P/s: yahudi dan anwar tak dapat dipisahkan...


Mctheory:
Apa pendapat anda?

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

hang punya layout lmbt loading sbb manggaonline