Khamis, 14 April 2011

HALAU PAKATAN DAN DAP DARI SARAWAK!! Baca dan Sebarkan!!





Mc dapat SMS ni pagi tadi, Mc rasa Mc patut sebarkan sms ini untuk bacaan ramai, terutamanya kepada Rakyat Sarawak. Pada orang Sarawak, baca dan fahami ayat ini betul-betul.


"Since independence Sarawak has never had any religious issues. Today Pakatan has caused us to hate each other because of religion. We are Sarawakians, not Semenanjung. Reject Pakatan and DAP, keep them out of our Sarawak. Let us vote wisely so that the kingdom of God, Sarawak, can continue to be peaceful"


Pakatan dan Dap menyentuh isu keagamaan dan hasutan kepada rakyat Sarawak. Tindakan kempen yang kurang bijak itu boleh menyebabkan pepecahan kaum yang amat serius dikalangan rakyat Sarawak. Rakyat Sarawak seharusnya menolak dan jangan mempercayai puak Pakatan dan Dap untuk hidup terus aman dan selesa.

Kerajaan Persekutuan yang diwakili oleh BN pun mempunyai wakil parti Sarawak PBB yang diketuai oleh orang Sarawak Pehin Seri Taib Mahmud. Soo.. biarlah orang Sarawak menguruskan negeri mereka sendiri.

Halau Pakatan dan Dap keluar dari Sarawak!!


Halau je!!


P/s: Di mana ada Pakatan, di situ rakyat merempat!!

Mctheory:
Di mana ada Anwar, di situ pasti huru hara!! Syaitan besar! 

2 ulasan:

Taknak Tahyul berkata...

Kalau ditengok di setengah2 tempat, kepercayaan dan amalan karut masih lagi tebal dan diamalkan wp mereka sudah beragama Islam.

Adalah menjadi tanggungjawab setiap umat Islam menyebarkan perkara ini. Mereka perlu disatukan di bawah nilai Islam sebenar.

abg m berkata...

memang patut dihalau, kalau ia pun nak memancing undi jangan lah keamanan negara dirosakkan dan hubungan baik antara semua kaum dan agama dipertaruhkan. ISA patut dikenakan keatas mereka. sebab tu mereka tidak suka akta ISA kerana mereka nak melanggarnya. MENTERI KDN PATUT BERANI,TEGAS DAN BERTANGGONG JAWAB> KUASA TELAH DIBERI MENGAPA TAKUT NAK DILAKSANAKAN.JANGAN SAMPAI NASI DAH JADI BUBUR BARU NAK BERTINDAK.