Khamis, 21 April 2011

PANAS BEROMEGA!! MARI KITA RAMAI-RAMAI SOKONG HARAMKAN DAP!!


Atas nama perpaduan kaum dan keutuhan masyarakat Malaysia yang sekian lama, negara kita hidup aman dan sentosa. Hinggalah wujud satu virus pemecahan masyarakat yang dinamakan Dap. CHAUVINIST cina yang cuba menentang hak Melayu, CHAUVINIST cina yang anti dengan Islam. Mari kita sama-sama menyokong dan bersuara untuk haramkan Dap. Pada yang mempunyai FB sila luahkan pendapat dan ketidakpuasan hati anda kepada group FB SOKONG HARAMKAN DAP!! untuk masuk group klik SINI

Sepatutnya kita kena bersatu untuk hapuskan musuh melayu Islam yang semakin membakar isu perkauman di negara kita. Dap hanya mahukan pepecahan untuk mereka terus hidup dan menjadi wira dikalangan kaum cina. Perlukah kita tengok saja? Tidak ada usaha untuk halau mereka keluar dari Malaysia? Sampai bila nak biarkan virus dalam negara bebas bergerak begitu saja?

Percayalah.. Pas dan PKR hanya boneka untuk Dap memerintah. Sekarang pun Pas dan Pkr hanya bergantung kepada Dap. Jika di izinkan Pakatan Haram memerintah Malaysia, nescaya Dap akan memperolehi banyak majoriti kerusi parlimen dengan sokongan kaum cina, lebih banyak daripada Pas dan Pkr, maka pada waktu tersebut, Dap akan memerintah Malaysia.

Jika Dap memerintah Malaysia, sudah pasti nasib melayu akan jadi seperti melayu Singapork, dan Malaysia akan bertukar jadi Malaypork.

Sanggupkah kita anak cucu kita merempat di tanah bumi kita sendiri? Sanggupkah?

Fikirla sendiri!

P/s: kita cuma ada Malaysia (Tanah Melayu), sayangi dan jagalah..

Mctheory:
Jangan lupa klik SINI untuk Sokong Haramkan Dap!!

2 ulasan:

Mohd berkata...

Kita kaum Melayu mestilah bersatu utk menentang kaum Cina yg rakus ini.
Orang2 Melayu dlm PAS diharapkan sedar2lah bhw PAS sedang ditunggang oleh DAP yg memang mahu orang Melayu berpecahbelah dan menjadi lemah. Oleh itu di dlm mukhtamar PAS yg akan berlangsung sedikit masa lagi tolaklah pemimpin2 PAS yg berkerjasama dgn DAP.
Lantiklah pemimpin2 yg mahu berkerjasama dgn UMNO utk membentuk Kerajaan Perpaduan. Sama2lah kita orang Melayu berkongsi kuasa memerintah tanah air kita, Malaysia.

panglima hitam berkata...

aku pun sama join BOIKOT kedai2 DAP

kita bantu kerajaan atasi pengundi2

cina

semua Cina adalah DAP

tgk blog aku

http://persekutuantanahmelayu.blogspot.com/2011/04/melayu-boikot-kedai2-ca-ya-nun-alif.html